Pisuarowy recydywista nie będzie więcej zagrażał innym użytkownikom dróg.

Data: 2009-11-10 21:12:47
Autor: pluton
Pisuarowy recydywista nie będzie więcej zagrażał innym użytkownikom dróg.
Immunizowałem się na media i zatrudniłem kierowcę - przyznał w rozmowie z
reporterem RMF FM.

Powinien jeszcze zatrudnic lokaja, pokojowke i kogos,
kto bedzie za niego myslal.

Nullification

Pisuarowy recydywista nie będzie więcej zagrażał innym użytkownikom dróg.