Pisuarowym idiotom.

Data: 2010-07-23 09:12:03
Autor: mkałrwan jest debilem
Pisuarowym idiotom.
Mgła, w której 10 kwietnia kilometr przed pasem startowym lotniska Siewiernyj rozbił się prezydencki Tu-154M, była zjawiskiem naturalnym - taką ekspertyzę wydali polscy naukowcy poproszeni o opinię przez prokuraturę wojskową.

Od początku katastrofy pod Smoleńskiem pojawiały się głosy, że do tragedii mogło dojść na skutek zamachu terrorystycznego albo spisku. Zwolennicy tych teorii sugerowali, że nagłe pojawienie się gęstej mgły zaledwie chwilę przed tym, gdy Tu-154M schodził do lądowania, było wywołane sztucznie. Wojskowa Prokuratura Okręgowa w Warszawie postanowiła rozwiać wątpliwości. Oskarżyciele poprosili biegłych z Instytutu Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania Polskiej Akademii Nauk

w Warszawie o ekspertyzę na ten temat.

Jak ustaliliśmy, zadali im trzy pytania:
1. Jakie są uwarunkowania przyrodniczo-geograficzne w rejonie lotniska Siewiernyj w Smoleńsku i jaki jest ich wpływ na występowanie zjawisk klimatyczno-meteorologicznych na tym lotnisku?
2. Jakie zjawiska meteorologiczne występowały na lotnisku Siewiernyj 10 kwietnia od godziny 6 rano do godziny 12?
3. Jaki był mechanizm ich powstania i czy były to zjawiska typowe dla tego miejsca i czasu?

Naukowcy nie potwierdzili teorii spiskowej. - Na podstawie wyników obserwacji meteorologicznych w Smoleńsku z ostatnich 30 lat stwierdzili, że, "warunki mgielne" w rejonie katastrofy 10 kwietnia były typowe dla tego obszaru - powiedział "DGP" płk Zbigniew Rzepa, rzecznik Naczelnej Prokuratury Wojskowej. Płk Rzepa potwierdza jednocześnie, że prokuratura wcale nie wyklucza zamachu jako jednej z czterech hipotez śledztwa i wciąż weryfikuje taką wersję.

Ostatni raz temat mgły pojawił się w kontekście ujawnionego przez "DGP" pisma polskiej prokuratury do Departamentu Sprawiedliwości USA w sprawie pomocy

prawnej. Jak się jednak okazuje, prokuratorzy nie pytali Amerykanów o kwestię mgły. Dotarliśmy teraz do pełnej treści wniosku.

Śledczy zapytali Waszyngton o:
.. "ewentualne przeprowadzenie ataku terrorystycznego bądź innego przy zastosowaniu technicznych środków zakłócających pracę urządzeń nawigacyjnych oraz czy możliwe jest zakłócanie pracy tych przyrządów z oddali oraz gdzie szukać śladów takiego działania";
.. zabezpieczenie treści oraz rejestru połączeń

satelitarnych Aero - HSD z pokładu Tu-154M;
.. informacje i opinie na temat systemu TAWS;
.. udostępnienie "wszelkich materiałów, dokumentów, nagrań, zapisów wizualnych rejonu lotniska Siewiernyj w czasie zbliżonym do katastrofy", w tym nagrań rozmów pilotów z wieżą kontrolną i nagrań z kabiny.

Maciej Duda

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/296949,jak-powstala-mgla-nad-smolenskiem-normalnie.html

Przemysław Warzywny

--

"Oskarżenie minister Kopacz, że oszukała premiera, mówiąc w Sejmie, że uczestniczyła w sekcji zwłok, było jak strzał kulą w płot, bo minister mówiła nie o sekcji, ale o identyfikacji ofiar".

Data: 2010-07-23 09:40:13
Autor: jadrys
Pisuarowym idiotom.
  W dniu 2010-07-23 09:12, mkałrwan jest debilem pisze:
[...]

Czyli.. morderstwo doskonałe. Zwłaszcza przy tak prowadzonym śledztwie. - ""warunki mgielne" w rejonie katastrofy 10 kwietnia były typowe dla tego obszaru". -  naprawdę koń by się uśmiał...

Data: 2010-07-23 09:49:09
Autor: dexth
Pisuarowym idiotom.

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i2bh11$bf4$3news.onet.pl...
[................]

Teraz komisja musi ustalic, czy Tusk o tej mgle wiedzial wczesniej i czy nie zatail tej wiedzy.

pozdr dexth

Data: 2010-07-23 10:06:41
Autor: jadrys
Pisuarowym idiotom.
  W dniu 2010-07-23 09:49, dexth pisze:

[...]

Osobiście myślę że jakiekolwiek zarzuty co do tej katastrofy stawiane Tuskowi są niesłuszne. Facet naprawdę na nic nie miał wpływu.

Data: 2010-07-23 12:19:12
Autor: mkałrwan jest debilem
Pisuarowym idiotom.
Użytkownik "dexth" <dexth@interia.pl> napisał w

Teraz komisja musi ustalic, czy Tusk o tej mgle wiedzial wczesniej i czy nie zatail tej wiedzy.

Załoga samolotu, którym przyleciał premier ostrzegała pilota TU 154, ale wariat się uparł....

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-23 09:49:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Pisuarowym idiotom.

[...]

Co cię tak cieszy? Że była mgla i prezydent oraz 95 osób zginęło w katastrofie?

Data: 2010-07-23 10:06:57
Autor: jadrys
Pisuarowym idiotom.

[...]

Z tego raportu "specjalistów", to nawet dziecko wie że nad bagnami mgła to rzecz normalna.

Jednak, moim zdaniem jej gęstość dziwnie wzrastała przed lądowaniem TU-154 z Prezydentem na pokładzie. Mgła ma to do siebie że rzednie z upływającym czasem. A tu było odwrotnie - wcześnie rano rzadka (umożliwiająca ladowanie JAK-a) a gęstniejąca gdy zbliżał się TU-154.

Data: 2010-07-23 10:09:08
Autor: jadrys
Pisuarowym idiotom.
  W dniu 2010-07-23 10:06, jadrys pisze:

[...]

PS. tym bardziej że już po katastrofie widać ze zdjęć i filmów, po mgle nie ma ani śladu..

Data: 2010-07-23 15:03:28
Autor: PaPi
Pisuarowym idiotom.
PS. tym bardziej że już po katastrofie widać ze zdjęć i filmów, po mgle
nie ma ani śladu..

Co Ty pierniczysz ?
Tutaj masz np. zdjecia swiezo po katastrafie.
Nie widzisz mgly ?

http://tiny.pl/h7w47

Data: 2010-07-23 15:25:37
Autor: jadrys
Pisuarowym idiotom.
  W dniu 2010-07-23 15:03, PaPi pisze:
[...]

I to niby ta mgła ze zdjęcia uniemożliwiała  lądowanie? Przecież przez taką mgłę latarnie naprowadzający byłoby widać z kilometra, albo i więcej. A i samo lotnisko (bez świateł) byłoby widoczne z jakichś 300-400 metrów.

Data: 2010-07-23 10:16:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Pisuarowym idiotom.

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i2bij6$fg2$2news.onet.pl...

[...]

Mgła wyposażona w inteligencję. Rozpoznawała samolot i gęstniała.
Dziś w zachodniopomorskim upały zelżały.

Data: 2010-07-23 10:45:36
Autor: jadrys
Pisuarowym idiotom.

[...]

E tam inteligentna - nawet najgłupszy człowiek po kursie potrafi obsłużyć maszynę do wytwarzania mgły.

Data: 2010-07-23 06:01:44
Autor: magdaverakosiorek
Pisuarowym idiotom.
On Jul 23, 3:45 am, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

> Dziś w zachodniopomorskim upały zelżały.

E tam inteligentna - nawet najgłupszy człowiek po kursie potrafi

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Hide quoted text -

Racja, ja codziennie wytwarzam mgłę. Zaraz po porannej toalecie.

magdavera

Data: 2010-07-23 13:00:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Pisuarowym idiotom.

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i2brcl$g78$1news.onet.pl...
Mgła wyposażona w inteligencję. Rozpoznawała samolot i gęstniała.
Dziś w zachodniopomorskim upały zelżały.

E tam inteligentna - nawet najgłupszy człowiek po kursie potrafi obsłużyć maszynę do wytwarzania mgły.

Jednak jesteś myślący inaczej!

Data: 2010-07-23 14:57:46
Autor: jadrys
Pisuarowym idiotom.

[...]

Tak, bo ja mówię o  różnych możliwościach.. Takie stawianie sprawy cechuje  ludzi o "szerokich horyzontach". Szkoda że jest nas tak mało.

Data: 2010-07-23 12:21:39
Autor: mkałrwan jest debilem
Pisuarowym idiotom.
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Mgła wyposażona w inteligencję. Rozpoznawała samolot i gęstniała.
Dziś w zachodniopomorskim upały zelżały.

Upały mają to do siebie, że przybierają na wadze ;-))

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-23 13:01:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Pisuarowym idiotom.

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i2bqfm$p3q$1inews.gazeta.pl...
[...]

I spływają w kieunku mgły (inteligentnej).

Pisuarowym idiotom.