Pisuary straszą.

Data: 2009-12-07 09:21:24
Autor: Roger Perejro
Pisuary straszą.
- Jeśli Beata Kempa i Zbigniew Wassermann nie mają uczestniczyć w pracach komisji śledczej, to niech z PO sami sobie tam ustalają co chcą. PiS nie powinien brać udziału w tej szopce - mówił w RMF FM europoseł PiS Marek Migalski o wykluczeniu z prac "hazardowej" komisji śledczej posłów PiS.
- To co zrobiła PO przekroczyło wszelkie granice. Nie może być tak, że PO od początku robi atmosfer "panświnizmu". Że niby Rychu ze Zbychem jakieś lody kręcili na stacji benzynowej, ale PiS też coś tam robił. A komisja ta została powołana w celu ustalenia co Zbigniew Chlebowski robił na stacji benzynowej i cmentarzu - mówił Marek Migalski. ostrzegł także prowadzącego rozmowę Konrada Piaseckiego, aby nie wypowiadał się zbyt pochopnie o Przemysławie Gosiewskim. - Nie ma afery "Przema", proszę uważać co pan mówi, bo może być proces - powiedział.

Migalski skrytykował tez przewodniczącego komisji śledczej. - Mirosław Sekuła musi bronić dobrego imienia, bo nazwiska już nie ma. Musi teraz spełniać zachcianki PO i Schetyny. Jak dobrze się sprawdzi w pracach komisji, to PO pozwoli mu kandydować w wyborach samorządowych na prezydenta Zabrza - ocenił europoseł PiS.

http://wiadomosci.onet.pl/2090969,11,nie_ma_afery_187przema171__prosze_uwazac__co_pan_mowi,item.html

Przemek

Pisuary chcąc wyciszyc aferę Gosiewskiego, straszą procesem każdego, który będzie o tym mówił. Ostrzeżony Janusz Palikot powiedział: "no to powtórzę:Gosiewski oddaj miliard! I co? I nic, o pozwie nie słychac....Przypomna mi to straszenie radiomaryjnego ideologa Roberta Nowaka (TW Tadeusz), że pozwie każdego kto o nim napisze, że współpracował. I co? I efekt straszenia identyczny jak w przypadku lobbującego Gosiewskiego. Radiomaryjni towarzysze zapomnieli, że strachy na lachy! Minął czas, gdy Ziobru nosił dokumenty do pierwszego kłamcy RP, Jarosława Kaczyńskiego i wspólnie uzgadniali kogo trzeba zamknąc.

--

"Przepraszam Ludwika Dorna za wypowiedź w dzienniku "Polska" z dnia
30.09.2008 r., w której zawarłem sugestię, iż Ludwik Dorn nie wywiązuje się

Data: 2009-12-07 09:29:21
Autor: Roger Perejro
Pisuary straszą.

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał

[...]

Już mamy kolejny przykład próby zamykania ust PO:

"Beata Kempa reaguje stanowczo w związku z jej odwołaniem z "hazardowej" komisji śledczej. Zapowiada pozwanie do sądu każdego polityka PO za formułowanie lub jednoznaczne stwierdzanie, że jest zamieszana w aferę hazardową, bądź że jest autorem ustawy hazardowej.- Stanowczo oświadczam, że skieruje sprawę do sądu również przeciwko wszystkim osobom, których wypowiedzi w jakikolwiek sposób naruszyły lub będą naruszały moje dobre imię w związki z moim udziałem w komisji hazardowej - zapowiada posłanka PiS w oświadczeniu."

http://wiadomosci.onet.pl/2090964,11,kempa_grozi_sadem__wszystkim,item.html

Przemek

Data: 2009-12-07 09:49:32
Autor: cyc
Pisuary straszą.

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hfied1$tos$1news.onet.pl...

[...]

Kempowa zapomniala co wygadywala o swoich politycznych konkurentach . Gdyby ci ostatni podawali ja za to  do sadu, to do konca zycia szlifowalaby posadzki w przybytkach Temidy i nie mialaby czasu zajmowac sie polityka .

cyc

Pisuary straszą.