Pisuary straszą.

Data: 2009-12-07 09:29:21
Autor: Roger Perejro
Pisuary straszą.

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał

Pisuary chcąc wyciszyc aferę Gosiewskiego, straszą procesem każdego, który będzie o tym mówił. Ostrzeżony Janusz Palikot powiedział: "no to powtórzę:Gosiewski oddaj miliard! I co? I nic, o pozwie nie słychac....Przypomna mi to straszenie radiomaryjnego ideologa Roberta Nowaka (TW Tadeusz), że pozwie każdego kto o nim napisze, że współpracował. I co? I efekt straszenia identyczny jak w przypadku lobbującego Gosiewskiego. Radiomaryjni towarzysze zapomnieli, że strachy na lachy! Minął czas, gdy Ziobru nosił dokumenty do pierwszego kłamcy RP, Jarosława Kaczyńskiego i wspólnie uzgadniali kogo trzeba zamknąc.

Już mamy kolejny przykład próby zamykania ust PO:

"Beata Kempa reaguje stanowczo w związku z jej odwołaniem z "hazardowej" komisji śledczej. Zapowiada pozwanie do sądu każdego polityka PO za formułowanie lub jednoznaczne stwierdzanie, że jest zamieszana w aferę hazardową, bądź że jest autorem ustawy hazardowej.- Stanowczo oświadczam, że skieruje sprawę do sądu również przeciwko wszystkim osobom, których wypowiedzi w jakikolwiek sposób naruszyły lub będą naruszały moje dobre imię w związki z moim udziałem w komisji hazardowej - zapowiada posłanka PiS w oświadczeniu."

http://wiadomosci.onet.pl/2090964,11,kempa_grozi_sadem__wszystkim,item.html

Przemek

--

"Przepraszam Ludwika Dorna za wypowiedź w dzienniku "Polska" z dnia
30.09.2008 r., w której zawarłem sugestię, iż Ludwik Dorn nie wywiązuje się

Data: 2009-12-07 09:49:32
Autor: cyc
Pisuary straszą.

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hfied1$tos$1news.onet.pl...

[...]

Kempowa zapomniala co wygadywala o swoich politycznych konkurentach . Gdyby ci ostatni podawali ja za to  do sadu, to do konca zycia szlifowalaby posadzki w przybytkach Temidy i nie mialaby czasu zajmowac sie polityka .

cyc

Pisuary straszą.