Pisy szczekaly, kopacz idzie dalej

Data: 2010-01-04 12:18:00
Autor: =heÂŽsk=
Pisy szczekaly, kopacz idzie dalej

no zwolennicy talentu prezesa i zlotousego rzecznika praw:

"Tymczasem niektóre państwa europejskie, które za miliony euro kupiły miliony szczepionek dla swoich obywateli, mają obecnie problemy z ich nadmiarem. We Włoszech wykorzystano zaledwie co 70 szczepionkę. Francuzi kupili 94 miliony szczepionek, ale do tej pory zaszczepiło się zaledwie 5 mln obywateli. Zaledwie kilka procent Niemców przyjęło szczepionkę."

czas zezrec ta zabe... dostawaliscie histerii,a kolejny
raz okazalo sie, ze "ryzego" rzad znow mial racje ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-04 12:15:10
Autor: Hans Kloss
=he?sk= <full&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):

no zwolennicy talentu prezesa i zlotousego rzecznika praw:

 kupily miliony szczepionek

Znowu pierdolisz jak pokąsany. A kto im kazał kupować miliony? Mogli kupić 100
tysięcy tak aby ci którzy chcą się zaszczepić mogli to zrobić bez problemu.
Problem z ryżym chujem i jego przyboczną kretynką jest taki że tym z nas
którzy zaszczepić się chcieli nie dali takiej sznsy. A zrobić to można było,
wbrew kłamstwom tej debilki, prosto łatwo i bezproblemowo. Tylko ustawe trzeba
było odrobinkę znowelizowac, ale na to pełobydło nie ma dostatecznej ilości
rozumu.
J-23

Data: 2010-01-04 13:52:14
Autor: bolek

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hhsm4e$dha$1inews.gazeta.pl...
[...]

A do tego eutanazji na narodzie ciąg dalszy. Nawet ichnia telewizornia
przyznała, że ludzie po 60-ce nie wykupują leków, nie jeżdżą do sanatorium
i nie chodzą na zabiegi bo ich na to nie stać.
Już mordują nawet kobiety w ciąży.
Tylko niech nikt nie mówi, że winien jakiś lekarz.
Cały ten system jest chory, a zaraził się od szefowej.
A tak na marginesie, jakoś ostatnio przycichła.
Czyżby wyjechała do wód ?

bolek

Data: 2010-01-04 14:26:27
Autor: =heÂŽsk=
Pisy szczekaly, kopacz idzie dalej
On Mon, 4 Jan 2010 12:15:10 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

> no zwolennicy talentu prezesa i zlotousego rzecznika praw:
 >  kupily miliony szczepionek Znowu pierdolisz jak pokąsany.

wulgaryzmy swiadcza, ze brak ci argumentow i strzal celny! ;o)))

A kto im kazał kupować miliony? Mogli kupić 100 tysięcy tak aby
ci którzy chcą się zaszczepić mogli to zrobić bez problemu.

 tez sie przylaczyles do zbiorowej histerii ?

Problem z ryżym chujem i jego przyboczną kretynką

 brawo! brawo! coz za piekne literackie slownictwo!
 brak ci argumentow, hans ? ;o)))

jest taki że tym z nas którzy zaszczepić się chcieli nie dali takiej sznsy.

 mogles sobie wstrzyknac sok z cytryny, efekt ten sam.
 okazalo sie, ze prezio, brat prezesa pis mial zwykly
 katar i aplikowanie szczepionki nie bylo konieczne.

A zrobić to można było,wbrew kłamstwom tej debilki,

 jasne. "debilka". brawo! brawo!
prosto łatwo i bezproblemowo.

 tak po pisowsku ;o))))

Tylko ustawe trzeba było odrobinkę znowelizowac,

 prezydent, brat prezesa i tak by zawetowal ;o))))

ale na to pełobydło nie ma dostatecznej ilości rozumu.

 na szczescie po nie ulega zbiorowej histerii pis.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-04 13:53:36
Autor: Hans Kloss
Pisy szczekaly, kopacz idzie dalej
=he?sk= <full&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 brawo! brawo! coz za piekne literackie slownictwo!
 brak ci argumentow, hans ? ;o)))

Brak mi nerwów do tego skurwionego, zidiociałego i spalikociałego towarzystwa.
 na szczescie po nie ulega zbiorowej histerii pis.

Będziesz miał "zbiorową histerię" jak rodziny zmarłych na świnkę zaczną
sądownie dochodzić od państwa odszkodowań- i jak amen w pacierzu wygrają je,
nie w Polsce to poza jej granicami. A ty zapłacisz te odszkodowania (co mnie
raczej ucieszy) ale niestety zapłacę je również ja (co mnie ucieszy znacznie
mniej).
J-23

Data: 2010-01-04 15:32:51
Autor: =heÂŽsk=
Pisy szczekaly, kopacz idzie dalej
On Mon, 4 Jan 2010 13:53:36 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

>  brawo! brawo! coz za piekne literackie slownictwo!
>  brak ci argumentow, hans ? ;o)))
Brak mi nerwów

 byles u psychologa ?

do tego skurwionego, zidiociałego i spalikociałego towarzystwa.

masz koles problem z tozsamoscia. kompleks malego czlonka.
stad te wulgaryzmy zamiast argumentow.
>  na szczescie po nie ulega zbiorowej histerii pis.

Będziesz miał "zbiorową histerię" jak rodziny zmarłych na świnkę zaczną
sądownie dochodzić od państwa odszkodowań- i jak amen w pacierzu wygrają je,

 az sie zdziwisz...

nie w Polsce to poza jej granicami.

az sie zdziwisz...

A ty zapłacisz te odszkodowania

az sie zdziwisz...

(co mnie raczej ucieszy)

 nie ze mna takie numery, hans...

ale niestety zapłacę je również ja (co mnie ucieszy znacznie mniej).

 a trzeba bylo sie zaszczepic ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-04 06:51:18
Autor: Hans Kloss
Pisy szczekaly, kopacz idzie dalej

=heÂŽsk= napisał(a):

 byles u psychologa ?

A po co skoro brak owej cierpliwości jest zupełnie naturalny u
normalnego, nie wymóżdżonego i nie zindoktrynowanegop człowieka?
Jakbym kiedyś jakimś cudownym sposobem nabył tolerancji dla
niekompetencji, palikocizmu głupoty i pełostwa to oznaczałoby
niechybnie że pora umierać.
J-23

Data: 2010-01-04 17:43:17
Autor: = heÂŽsk =
Pisy szczekaly, kopacz idzie dalej
On Mon, 4 Jan 2010 06:51:18 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:
napisał(a):

>  byles u psychologa ?

A po co skoro brak owej cierpliwości jest zupełnie naturalny u
normalnego, nie wymóżdżonego i nie zindoktrynowanegop człowieka?

 wugaryzmy tez ?

Jakbym kiedyś jakimś cudownym sposobem nabył tolerancji dla
niekompetencji, palikocizmu głupoty i pełostwa to oznaczałoby
niechybnie że pora umierać.

 w porownaniu z twoim slownictwem palikot jest zlotoustym oratorem.

--

 HeSk

Data: 2010-01-04 12:40:32
Autor: Piotr
Pisy szczekaly, kopacz idzie dalej
Dnia Mon, 04 Jan 2010 12:18:00 +0100, =heŽsk= napisaů(a):

czas zezrec ta zabe... dostawaliscie histerii,a kolejny
raz okazalo sie, ze "ryzego" rzad znow mial racje ;o)))

Nu fakt, ino to u ryýoidów wynika z lenistwa i nćdzy, a nie mŕdroúci.
Ale nie ma co kombinowaă, to jest sukces tej ůupieýycy.
Piotr
--
Czego to ludzie z ýalu nie zrobiŕ:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-04 12:47:43
Autor: =heÂŽsk=
Pisy szczekaly, kopacz idzie dalej

Dnia Mon, 04 Jan 2010 12:18:00 +0100, =heÂŽsk= napisaĹŻ(a):

 i kto teraz zje ta zabe ? ;o)))

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-04 12:59:44
Autor: Piotr
Pisy szczekaly, kopacz idzie dalej
Dnia Mon, 04 Jan 2010 12:47:43 +0100, =heŽsk= napisaů(a):

i kto teraz zje ta zabe ? ;o)))

Maůa ýabka hesku, nie podniecaj sić tak. Przy podwyýkach cen energii niekt
tego poza TVN-em nie zauwaýy.
Piotr

Data: 2010-01-04 14:26:27
Autor: =heÂŽsk=
Pisy szczekaly, kopacz idzie dalej
On Mon, 4 Jan 2010 12:59:44 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Mon, 04 Jan 2010 12:47:43 +0100, =heÂŽsk= napisaĹŻ(a):

> i kto teraz zje ta zabe ? ;o)))

Maůa ýabka hesku,

oj chyba niemala. caly elekorat pis lacznie z rzecznikiem praw
histeryzowal: szczepic!  szczepic! kopacz, dawaj szczepionke!
rpo straszyl kopacz sadem kapturowym, premier won!

nie podniecaj sić tak.

ja sie nie podniecam. raczej psuje elektoratowi pis-u krew ;o)))

Przy podwyýkach cen energii niekt tego poza TVN-em nie zauwaýy.

 "a u was bija murzynow..."

Data: 2010-01-04 15:19:45
Autor: Piotr
Dnia Mon, 04 Jan 2010 14:26:27 +0100, =he®sk= napisał(a):

oj chyba niemala. caly elekorat pis lacznie z rzecznikiem praw
histeryzowal: szczepic!  szczepic! kopacz, dawaj szczepionke!
rpo straszyl kopacz sadem kapturowym, premier won!

To faktycznie zaskakujące jak nie dotarli z właściwymi "argumentami"
przedstawiciele firm farmaceutycznych, do odpowiednich uszu. A zawsze
docierają...
To pewnie ten cmentarz Zbycha i Mira tak się przysłużył.
Piotr --
Czego to ludzie z żalu nie zrobią:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-04 15:32:51
Autor: =heÂŽsk=
On Mon, 4 Jan 2010 15:19:45 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]

To faktycznie zaskakujące jak nie dotarli z właściwymi "argumentami"
przedstawiciele firm farmaceutycznych, do odpowiednich uszu. A zawsze

 a jak sadzisz, do kogo tym razem sie zwrocily?
 kto lobbowal za szczepionka-panaceum? PiS...

To pewnie ten cmentarz Zbycha i Mira tak się przysłużył.

 zbiorowa histeria elektoratu PiS to nic w porownaniu
 ze spotkaniem w dniu 1 listopada. PiS zamierza wprowadzic
 zakaz spotkan na cmentarzach ? slyszales cos o tym?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-04 15:52:47
Autor: Piotr
Dnia Mon, 04 Jan 2010 15:32:51 +0100, =he®sk= napisał(a):

[...]

To Zbychu i Miro spotyklai się z Rychem 1 listopada? Pewnie ne grobie
dziadka, he, he.
Piotr

Data: 2010-01-04 17:32:36
Autor: jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(-a):

>  ze spotkaniem w dniu 1 listopada. PiS zamierza wprowadzic
>  zakaz spotkan na cmentarzach ? slyszales cos o tym?

To Zbychu i Miro spotyklai się z Rychem 1 listopada? Pewnie ne grobie
dziadka, he, he.

pewnie z piechna sie spotkali albo z jego nielobbysta synalkiem heheheh

nawet rzecznik spektakularnie zachorowal w gescie rozpaczy heheheh

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2010-01-04 17:43:16
Autor: = heÂŽsk =
On Mon, 4 Jan 2010 15:52:47 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]
>  zakaz spotkan na cmentarzach ? slyszales cos o tym?

To Zbychu i Miro spotyklai się z Rychem 1 listopada? Pewnie ne grobie

 oczywiscie. --

 HeSk

Data: 2010-01-05 10:16:38
Autor: Tomek
[...]

Żyłem kiedyś w takich czasach, że rząd miał zawsze rację. I przyznam - nie pdobało mi się za bardzo...
Tomek

Pisy szczekaly, kopacz idzie dalej