Pisy szczekaly, kopacz idzie dalej

Data: 2010-01-04 12:40:32
Autor: Piotr
Pisy szczekaly, kopacz idzie dalej
Dnia Mon, 04 Jan 2010 12:18:00 +0100, =he®sk= napisaù(a):

czas zezrec ta zabe... dostawaliscie histerii,a kolejny
raz okazalo sie, ze "ryzego" rzad znow mial racje ;o)))

Nu fakt, ino to u ryýoidów wynika z lenistwa i nædzy, a nie màdroúci.
Ale nie ma co kombinowaã, to jest sukces tej ùupieýycy.
Piotr
--
Czego to ludzie z ýalu nie zrobià:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-04 12:47:43
Autor: =he®sk=
Pisy szczekaly, kopacz idzie dalej
On Mon, 4 Jan 2010 12:40:32 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Mon, 04 Jan 2010 12:18:00 +0100, =he®sk= napisaů(a):

> czas zezrec ta zabe... dostawaliscie histerii,a kolejny
> raz okazalo sie, ze "ryzego" rzad znow mial racje ;o)))

Nu fakt, ino to u ryýoidów wynika z lenistwa i nćdzy, a nie mŕdroúci.
Ale nie ma co kombinowaă, to jest sukces tej ůupieýycy.

 i kto teraz zje ta zabe ? ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-04 12:59:44
Autor: Piotr
Pisy szczekaly, kopacz idzie dalej
Dnia Mon, 04 Jan 2010 12:47:43 +0100, =he®sk= napisaù(a):

i kto teraz zje ta zabe ? ;o)))

Maùa ýabka hesku, nie podniecaj siæ tak. Przy podwyýkach cen energii niekt
tego poza TVN-em nie zauwaýy.
Piotr

Data: 2010-01-04 14:26:27
Autor: =he®sk=
Pisy szczekaly, kopacz idzie dalej
On Mon, 4 Jan 2010 12:59:44 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Mon, 04 Jan 2010 12:47:43 +0100, =he®sk= napisaů(a):

> i kto teraz zje ta zabe ? ;o)))

Maůa ýabka hesku,

oj chyba niemala. caly elekorat pis lacznie z rzecznikiem praw
histeryzowal: szczepic!  szczepic! kopacz, dawaj szczepionke!
rpo straszyl kopacz sadem kapturowym, premier won!

nie podniecaj sić tak.

ja sie nie podniecam. raczej psuje elektoratowi pis-u krew ;o)))

Przy podwyýkach cen energii niekt tego poza TVN-em nie zauwaýy.

 "a u was bija murzynow..."

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-04 15:19:45
Autor: Piotr
Dnia Mon, 04 Jan 2010 14:26:27 +0100, =he®sk= napisał(a):

oj chyba niemala. caly elekorat pis lacznie z rzecznikiem praw
histeryzowal: szczepic!  szczepic! kopacz, dawaj szczepionke!
rpo straszyl kopacz sadem kapturowym, premier won!

To faktycznie zaskakujące jak nie dotarli z właściwymi "argumentami"
przedstawiciele firm farmaceutycznych, do odpowiednich uszu. A zawsze
docierajÄ…...
To pewnie ten cmentarz Zbycha i Mira tak się przysłużył.
Piotr --
Czego to ludzie z żalu nie zrobią:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-04 15:32:51
Autor: =he®sk=
On Mon, 4 Jan 2010 15:19:45 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> oj chyba niemala. caly elekorat pis lacznie z rzecznikiem praw
> histeryzowal: szczepic!  szczepic! kopacz, dawaj szczepionke!
> rpo straszyl kopacz sadem kapturowym, premier won!

To faktycznie zaskakuj±ce jak nie dotarli z w³a¶ciwymi "argumentami"
przedstawiciele firm farmaceutycznych, do odpowiednich uszu. A zawsze
docieraj±...

 a jak sadzisz, do kogo tym razem sie zwrocily?
 kto lobbowal za szczepionka-panaceum? PiS...

To pewnie ten cmentarz Zbycha i Mira tak siê przys³u¿y³.

 zbiorowa histeria elektoratu PiS to nic w porownaniu
 ze spotkaniem w dniu 1 listopada. PiS zamierza wprowadzic
 zakaz spotkan na cmentarzach ? slyszales cos o tym?

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-04 15:52:47
Autor: Piotr
Dnia Mon, 04 Jan 2010 15:32:51 +0100, =he®sk= napisał(a):

[...]

To Zbychu i Miro spotyklai siÄ™ z Rychem 1 listopada? Pewnie ne grobie
dziadka, he, he.
Piotr

Data: 2010-01-04 17:32:36
Autor: jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!
Pisy szczekaly, kopacz idzie dalej
Piotr <pnat@wp.pl> napisa³(-a):

>  ze spotkaniem w dniu 1 listopada. PiS zamierza wprowadzic
>  zakaz spotkan na cmentarzach ? slyszales cos o tym?

To Zbychu i Miro spotyklai siê z Rychem 1 listopada? Pewnie ne grobie
dziadka, he, he.

pewnie z piechna sie spotkali albo z jego nielobbysta synalkiem heheheh

nawet rzecznik spektakularnie zachorowal w gescie rozpaczy heheheh

--
- Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2010-01-04 17:43:16
Autor: = he®sk =
On Mon, 4 Jan 2010 15:52:47 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]
>  zakaz spotkan na cmentarzach ? slyszales cos o tym?

To Zbychu i Miro spotyklai siê z Rychem 1 listopada? Pewnie ne grobie

 oczywiscie. --