Pisy szczekaly, kopacz idzie dalej

Data: 2010-01-05 10:16:38
Autor: Tomek
Pisy szczekaly, kopacz idzie dalej
"Tymczasem niektóre państwa europejskie, które za
miliony euro kupiły miliony szczepionek dla swoich
obywateli, mają obecnie problemy z ich nadmiarem.
We Włoszech wykorzystano zaledwie co 70 szczepionkę.
Francuzi kupili 94 miliony szczepionek, ale do tej
pory zaszczepiło się zaledwie 5 mln obywateli.
Zaledwie kilka procent Niemców przyjęło szczepionkę."

czas zezrec ta zabe... dostawaliscie histerii,a kolejny
raz okazalo sie, ze "ryzego" rzad znow mial racje ;o)))

Żyłem kiedyś w takich czasach, że rząd miał zawsze rację. I przyznam - nie pdobało mi się za bardzo...
Tomek

Pisy szczekaly, kopacz idzie dalej