Pisz pan na Berdyczów!

Data: 2017-03-22 14:25:31
Autor: Pajdak
Pisz pan na Berdyczów!
http://tinyurl.com/pisznaberdyczow

Tydzień temu prezydent skierował do Antoniego Macierewicza dwa pisma, w
których domagał się wyjaśnień m.in. obsady attachatów w USA czy Wielkiej
Brytanii. Szef MON udzielił już na nie odpowiedzi, ale prezydencki rzecznik
oświadczył, że Andrzej Duda nie jest nimi "usatysfakcjonowany" i "nosi się
zamiarem kontynuacji tej korespondencji".

Jak dzieci! Wiem, wiem. Nowogrodzka nie dała zezwolenia by wezwać Antoniego
na dywan.

--
Lepudruk

Pisz pan na Berdyczów!