Piszą o mnie na forum Michalkiewicza!....

Data: 2009-07-04 08:17:20
Autor: Tzva Adonai
Piszą o mnie na forum Michalkiewicza!....
Jessu, jaki ja jestem sławny...

***

Cytat: "Dzisiaj w ten sposob kontynuowana jest walka (dialog?)
cywilizacji lacinskiej (polscy uzytkownicy YouTuba
"BartlomiejKurzeja", "eugeniuszsendecki") z zydowska (reprezentowana
przez "elelfriede", "tzvaadonai").

http://www.forum.michalkiewicz.pl/viewtopic.php?f=4&t=13355

***

Poświęcili mi nawet filmik w swojej głupkowatej TV Narodowej... ;}

Video: http://www.youtube.com/watch?v=A8FcbjJbFjA

Data: 2009-07-04 17:22:21
Autor: Tzva Adonai
Piszą o mnie na forum Michalkiewicza!....
Cham z tego Kurzeji, nie zaprosił mnie na swój wernisaż...

Video: http://www.youtube.com/watch?v=n-TcvrJ-xRc

Data: 2009-07-05 10:08:53
Autor: awe
Piszą o mnie na forum Michalkiewicza!....
Tak tzel twoja glupota staje sie juz slawna. Niedlugo zamkna cie w klatce i beda obwozic po wiekszych miastach jako dziwolaga. Pedrylstwo tez moze przychodzic cie ogladac musisz tylko co 15 minut pokazac do tego sluzy ci palec
awe

Piszą o mnie na forum Michalkiewicza!....