Piszczaca oszolomka

Data: 2009-03-27 17:35:34
Autor: Badin
Piszczaca oszolomka
"Kandydatka SLD do europarlamentu Joanna Senyszyn zamierza zawalczyć o
głosy katolików. Jak pozyska ich sympatię, skoro do tej pory znana
była z radykalnych antyklerykalnych i antykościelnych wypowiedzi oraz
z walki o prawo do aborcji? - W Polsce 90% obywateli to katolicy, a
50% z nich chce partii, która będzie zdecydowanie opowiadać się za
rozdziałem Kościoła i państwa. Właśnie do tej połowy katolików będzie
skierowana moja kampania wyborcza. Polacy nie chcą, żeby księża mówili
im, jak mają żyć – mówi Wirtualnej Polsce prof. Senyszyn."

SLD to nie Polacy ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/