Piszcz±ce hamulce a p³yn hamulcowy

Data: 2011-10-19 16:45:17
Autor: kurdybanek
Piszcz±ce hamulce a p³yn hamulcowy
Plyn hamulcowy niczego nie zmienia w tym wzgledzie. Jesli majster niczego nie wyczyscil ani nie nasmarowal, to piszczenie wroci wkrotce.

Data: 2011-10-19 20:34:32
Autor: GR
"kurdybanek" <kurdybanek@nowherexx.plt> wrote:
Plyn hamulcowy niczego nie zmienia w tym wzgledzie. Jesli majster niczego nie wyczyscil ani nie nasmarowal, to piszczenie wroci wkrotce.

Ok, dziêki za odpowiedzi. 3:0 przeciwko p³ynowi hamulcowemu.

Po oko³o 250km nie piszczy, zobaczymy, co bêdzie dalej. Tak mnie te hamulce wkurza³y, ¿e teraz ju¿ chyba maniê mam. £apiê siê na tym, ¿e nas³uchujê i jak w korku obok zapiszczy jaki¶ Ikarus, to dostajê palpitacji... ;)

--
Pozdrawiam,
Grzegorz

Piszcz±ce hamulce a p³yn hamulcowy