Piszczy

Data: 2009-04-08 14:15:27
Autor: sufa
Piszczy
Witam

Napęd popiskuje. Im mniejsze obciążenie - miękkie kręcenie -  tym
bardziej popiskuje. Nie jest to jednostajny pisk. Raczej, jak
wspomniałem popiskiwanie. Ale wkurza na maksa.
Zdecydowanie z tyłu.
Przerzutka XT Shadow, niewielki przebieg, kaseta XT, łańcuch HG93 -
nie przeciagnięty. Wszystko oczywiście regularnie czyszczone,
smarowane etc.
Co już zrobiłem... zdemontowałem kółeczka z wózka, jedno łożyskowane,
drugie nie. Dostałem się do łożyska, wyczyściłem, nasmarowałem (smar
do łożysk). Poskładałem prawidłowo (rysunek ze strony Shimano). Było
przez chwilę OK, ale po kilkudziesięciu kilometrach znów zaczęło
popiskiwać.
Nie mam już pomysłu (poza udaniem się do serwisu).

Jacek

--
sig under construction
http://zegarki.u2.pl