Piszczyk...

Data: 2011-11-14 09:57:03
Autor: jrr
Piszczyk...
Gdzie byliście w niedzielę?!  (nie widać was tutaj)
--
kolektyw

Data: 2011-11-14 19:13:46
Autor: u2
Piszczyk...
W dniu 2011-11-14 18:57, jrr pisze:
Gdzie byliście w niedzielę?!  (nie widać was tutaj)
--
kolektyw

Wybral sie na Madagaskar z kolorowymi, a z nami odbyl wspaniala
sentymentalna podroz do starozytnego Wilna :)

Data: 2011-11-15 03:40:32
Autor: stevep
Piszczyk...
Dnia 14-11-2011 o 19:13:46 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Preferujesz hasło "Żydzi na Madagaskar"?  :o

--
stevep

Data: 2011-11-15 03:39:26
Autor: stevep
Piszczyk...
Dnia 14-11-2011 o 18:57:03 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

Gdzie byliście w niedzielę?!  (nie widać was tutaj)
--
kolektyw

Zapytaj kolesi z SB.  :D

--
stevep

Data: 2011-11-15 09:44:41
Autor: jrr
Piszczyk...
On 15 Lis, 03:39, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 14-11-2011 o 18:57:03 jrr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> Gdzie byliście w niedzielę?!  (nie widać was tutaj)
> --
> kolektyw

Zapytaj kolesi z SB.  :D

Cóż to Piszyk, chodzicie z esbekami do kościoła?

--
kolektyw

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-16 06:35:51
Autor: stevep
Piszczyk...
Dnia 15-11-2011 o 18:44:41 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> kolektyw

Zapytaj kolesi z SB.  :D

Cóż to Piszyk, chodzicie z esbekami do kościoła?

Z twoimi kolesiami z SB mi nie po drodze.

--
stevep

Piszczyk...