Piszę Bublię, ¶więt± księgę

Data: 2012-06-21 09:37:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Piszę Bublię, ¶więt± księgę
Drodzy bywalcy i przypadkowi tutaj tury¶ci. Sytuację mamy przeto tak±. Jaki¶ czas temu, w każdym razie bardzo, bardzo dawno temu, paru niezidentyfikowanych go¶ci (w takim czy innym stanie), może z przekonania a może tylko dla jaj, napisało ksi±żkę któr± potomni nazwali "Bibli±". Ponieważ ksi±żki, dzi¶ zwłaszcza, każdy może pisać, więc łatwo założyć a nawet sobie wyobrazić, że ja również mógłbym napisać mniej lub bardziej grafomańsk± knige o jakim¶ wyimaginowanym na poczekaniu bogu.

Gdybym był odpowiednio naćpany i napruty, obwie¶cił bym natychmiast ¶wiatu, że tekst został natchniony, i jest emanacj± wszelkiej bosko¶ci, jest nietykalny. Po czym zebrałbym grono wyznawców (fejsbóg załatwia sprawę) wystarczaj±ce do założenia kultu religijnego. Teraz mojej ksi±żki ("Bublia. Holy Shit" dajmy na to)  nikt bezkarnie nie mógłby krytykować, nawet  gdyby była ona totaln± i piramidaln± bzdur±. Jakakolwiek krytyka, obrażałaby uczucia osób należ±cych do mojej sekty, co bez problemu mógłby potwierdzić każdy s±d w Polsce, dowodzi tego zreszt± codzienna praktyka. Przeto ostrzegam, je¶li jaka¶ pani Doda choć pi¶nie na temat mojego dzieła co¶ niestosownego, to miłosiernie nogi z dupy powyrywam i załatwię jej Wronki bez zawieszenia. I co wy na to??
czwartek, 21 czerwca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/06/2750-pisz-Bubli-Nwit-ksig.html

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-06-21 10:09:28
Autor: mkarwan
Piszę Bublię, ¶więt± księgę
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4fe2cf51$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
czwartek, 21 czerwca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/06/2750-pisz-Bubli-Nwit-ksig.html

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rud± głow±.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazd± Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet jego kot nosi kipę z gwiazd± Dawida.

2. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowo¶ci bliżej nie okre¶lonej.

3. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemno¶ci±

Data: 2012-06-21 13:41:11
Autor: Grzegorz Z.
Piszę Bublię, ¶więt± księgę
Dnia Thu, 21 Jun 2012 10:09:28 +0200, mkarwan napisał(a):

1. O revelsteinie w facebooku facebook

Gdzie można poczytać o mkarwanie?

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-06-22 18:52:42
Autor: pluton
Piszę Bublię, ¶więt± księg

> 1. O revelsteinie w facebooku facebook

Gdzie można poczytać o mkarwanie?

Gdzies na murze widzialem grafitti: 'tu sralem'. moze to kurwan ?

Nullification

Data: 2012-06-22 17:07:34
Autor: Grzegorz Z.
Piszę Bublię, ¶więt± księg
Dnia Fri, 22 Jun 2012 18:52:42 +0200, pluton napisał(a):

> 1. O revelsteinie w facebooku facebook

Gdzie mo¿na poczytaæ o mkarwanie?

Gdzies na murze widzialem grafitti: 'tu sralem'. moze to kurwan ?

Niewykluczone.

Data: 2012-06-21 14:25:15
Autor: swstr
Piszę Bublię, ¶więt± księgę
Drodzy bywalcy i przypadkowi tutaj tury¶ci. Sytuację mamy przeto tak±. Jaki¶ czas temu, w każdym razie bardzo, bardzo dawno temu, paru niezidentyfikowanych

Masz takie prawo, zycie cie zweryfikuje.
Masz pomysl, do pelni szczescia trzeba jeszcze
1 napisac
2 wydac
3 zobaczyc efekt

Mam prosbe, podaj przyklad innej formy pisanej ktora przetrwala kilka tysiecy
lat i zostala uwaga BEZPLATNIE przetlumaczona na kilkaset jezykow.
Jacy oni glupi co? za darmoche tlumaczyli jakas ksiazke i to czasem pod kara
smierci, glupcy, glupcy, glupcy !!!

Data: 2012-06-21 14:38:04
Autor: Grzegorz Z.
Piszę Bublię, ¶więt± księgę
Dnia Thu, 21 Jun 2012 14:25:15 +0000,  swstr napisaĹ‚(a):

Jacy oni glupi co? za darmoche tlumaczyli jakas ksiazke i to czasem pod
kara smierci, glupcy, glupcy, glupcy !!!

To tak jak z GNU/Linuksem.

Pomimo to Stallman i Torvalds sÄ… ateistami.

Data: 2012-06-22 18:54:00
Autor: pluton
Piszę Bublię, ¶więt± księg
Mam prosbe, podaj przyklad innej formy pisanej ktora przetrwala kilka
tysiecy
lat i zostala uwaga BEZPLATNIE przetlumaczona na kilkaset jezykow.

Koran ?

Nullification

Data: 2012-06-22 17:08:29
Autor: Grzegorz Z.
Piszę Bublię, ¶więt± księg
Dnia Fri, 22 Jun 2012 18:54:00 +0200, pluton napisał(a):

Mam prosbe, podaj przyklad innej formy pisanej ktora przetrwala kilka
tysiecy
lat i zostala uwaga BEZPLATNIE przetlumaczona na kilkaset jezykow.

Koran ?

Warto jeszcze wspomnieć o "Zielonej Książce" Kadafiego.

Data: 2012-06-22 21:29:16
Autor: Chiron
Piszę Bublię, ¶więt± księg
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:js2842$h5e$1inews.gazeta.pl...
Mam prosbe, podaj przyklad innej formy pisanej ktora przetrwala kilka
tysiecy
lat i zostala uwaga BEZPLATNIE przetlumaczona na kilkaset jezykow.

Koran ?

Kto i kiedy tłumaczył bezpłatnie Koran ? Na jakie języki?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-22 19:39:26
Autor: Grzegorz Z.
Piszę Bublię, ¶więt± księg
Dnia Fri, 22 Jun 2012 21:29:16 +0200, Chiron napisał(a):

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

Bielawski na Polski. Tu:

http://www.planetaislam.com/koran_bielawski.html

Data: 2012-06-22 21:48:35
Autor: Chiron
Piszę Bublię, świętą księg
Użytkownik "Grzegorz Z." <chamidlo@urwanow.com> napisał w wiadomości news:js2hle$uqs$5dont-email.me...
[...]

Porównano ilość bezpłatnych tłumaczeń Biblii z taką samą Koranu. To bzdura. Te wielkości są nieporównywalne. Poza tym- wiele odmian islamu zaleca właśnie nietłumaczenie tego- sutry są czytane po arabsku (nie w każdym islamskim kraju są zrozumiałe).

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-22 19:58:02
Autor: Grzegorz Z.
Piszę Bublię, ¶więt± księg
Dnia Fri, 22 Jun 2012 21:48:35 +0200, Chiron napisał(a):

Porównano ilość bezpłatnych tłumaczeń Biblii

Ja znam jedno bezpłatne na Polski - Tysiąclecia.

Zanim coĹ› palniesz - sprawdĹş.

Data: 2012-06-22 23:18:30
Autor: Chiron
Piszę Bublię, świętą księg
Użytkownik "Grzegorz Z." <chamidlo@urwanow.com> napisał w wiadomości news:js2ioa$sqm$1dont-email.me...
Dnia Fri, 22 Jun 2012 21:48:35 +0200, Chiron napisał(a):

Porównano ilość bezpłatnych tłumaczeń Biblii

Ja znam jedno bezpłatne na Polski - Tysiąclecia.

Zanim coĹ› palniesz - sprawdĹş.

No tak- ksiądz Jakub Wujek dorobił się fortuny naswoim tłumaczeniu
:-)
A od Odrodzenia przetłumaczono Biblię chyba na każdy z języków świata. Na jakiś nie? Koran ma o wiele mniej tłumaczeń- i nie słyszałem np o tłumaczeniu na języki aleuckie. Biblia- i owszem

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-22 21:58:17
Autor: Grzegorz Z.
Piszę Bublię, ¶więt± księg
Dnia Fri, 22 Jun 2012 23:18:30 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

Poprawka - przekład BT jest "objęty prawem autorskim".

"Pallottinum nie planuje obecnie udostępniania tekstu Biblii Tysiąclecia na zewnątrz do publikacji elektronicznych, nie jest jednak wykluczone, że utworzenie inicjatywy wspólnej o charakterze ekumenicznym w nieodległym terminie nastąpi. Podyktowane jest to wieloma względami, ale przede wszystkim dobrem Dzieła, jakim jest Biblia i pożytkiem potencjalnych użytkowników. Miło nam będzie widzieć THEOPHILOS w gronie życzliwych partnerów tej idei. W związku z powyższym nie możemy udzielić zgody na umieszczenie w Waszym programie Biblii Tysiąclecia." http://www.biblia.info.pl/theophilos/template.php?tpl=tlumaczenia_biblii

Data: 2012-06-22 22:04:29
Autor: Grzegorz Z.
Piszę Bublię, ¶więt± księg
Dnia Fri, 22 Jun 2012 23:18:30 +0200, Chiron napisał(a):

tłumaczeniu na języki aleuckie. Biblia- i owszem

Poproszę odnośnik do takiego przekładu. Ale darmowy.

Data: 2012-06-22 21:49:26
Autor: pluton
Piszę Bublię, ¶więt± księg
> tysiecy
>
> Koran ?

Kto i kiedy tłumaczył bezpłatnie Koran ? Na jakie języki?

Kto i kiedy tłumaczył bezpłatnie Biblie ? Na jakie języki?

Nullification

Piszę Bublię, ¶więt± księgę