Pit-4, też podwójnie?

Data: 2009-12-22 08:35:48
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Pit-4, też podwójnie?
Witam,

właśnie wczoraj wysłałem przelew za pit-4, ale tak mnie zastanawia czy
przypadkiem też nie powinienem go był wysłać podwójnie... Czy za
grudzień się wysyła Pit-4 normalnie? Bo w sumie jak podwójnie za
listopad, to kto by to miał pokrywać?
--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2009-12-22 10:55:07
Autor: SDD
Pit-4, też podwójnie?

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:hgprc7$fo7$1news.interia.pl...

grudzień się wysyła Pit-4 normalnie? Bo w sumie jak podwójnie za
listopad, to kto by to miał pokrywać?

Co za pomysl?
Zaliczki na PIT-4 odprowadza sie zawsze do 20 nastepnego miesiaca.
Do 20 grudnia za listopad, do 20 stycznia za grudzien.
Zawsze w takiej wysokosci, w jakiej zostaly pobrane z wtnagrodzen, ktorych dotycza.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-12-22 16:34:38
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Pit-4, też podwójnie?
SDD pisze:
grudzień się wysyła Pit-4 normalnie? Bo w sumie jak podwójnie za
listopad, to kto by to miał pokrywać?
Co za pomysl?

A co za pomysł z pitem-5? :D
Nie zawsze ścieżki posłów pokrywają się ze ścieżkami logiki. :D

Zaliczki na PIT-4 odprowadza sie zawsze do 20 nastepnego miesiaca.
Do 20 grudnia za listopad, do 20 stycznia za grudzien.
Zawsze w takiej wysokosci, w jakiej zostaly pobrane z wtnagrodzen, ktorych dotycza.

Oki.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Pit-4, też podwójnie?