Pit-40 dwa proste pytania

Data: 2013-01-30 09:53:51
Autor: Vlad The Ripper
Pit-40 dwa proste pytania
Witam

Dotąd rozliczałem się sam pitem 37. Tym razem przekazałem obowiązek rozliczenia na pracodawcę poprzez pit 12. A mam otrzymać pit 40.
W związku z tym mam kilka pytań:
1. Dobrze rozumiem, że pracodawca wyśle mój pit 40 do US i ja sam juz nic do US nie muszę wysyłać?
2. Wyszło, że muszę dopłacić 2zł, bo pobrali za mało zaliczek na poczet podatku dochodowego. Mam wysłać te 2zł przelewem na konto US, czy zrobi to pracodawca, a potem potrąci mi te 2zł z pensji?

Z góry dzięki za pomoc

Pozdrawiam

Pit-40 dwa proste pytania