Pitera

Data: 2018-11-17 15:42:52
Autor: Stachu Chebel
Pitera
Słuchałem wystąpienia tej Pi..tery. Niewiarygodne...

Data: 2018-11-17 17:19:22
Autor: japanizer
Pitera
On Sunday, November 18, 2018 at 8:42:53 AM UTC+9, Stachu Chebel wrote:
Słuchałem wystąpienia tej Pi..tery. Niewiarygodne...

Chodzi o niemieckie Jugendamty? Ale babka ma rację.

  Jak oceniła, temat Jugendamtu regularnie powraca, stając się narzędziem w walce   politycznej, zasiewa niepokój i podważa zaufanie w ramach wspólnoty.

Mitem jest, że Jugendamt złośliwie, bez przyczyny, zabiera dzieci Polakom. Rocznie jest kilka takich przypadków, i po weryfikacji przez stronę polską zawsze okazuje się, że chodziło albo o rodzinę z problemem alkoholizmu, przemocą, tata w więzieniu i takie tam. I nim dojdzie do Jugendamtu, jest wiele instancji, przy której w normalnej rodzinie zapaliłaby się czerwona lampka.

Kiedyś też przytaczałem dane, ile w Polsce odbiera się rodzicom dzieci. Wychodzi kilka tysięcy (!) rocznie. Nie oburza cię to?

Data: 2018-11-17 19:59:03
Autor: Zenek Kapelinder
Pitera
Mnie oburza ze naciagasz rzeczywistosc. W niechlubnych czasach rzadow POjebow zabieranano od 600 do 1500 dzieci. Niemiecki Lebensborn zabiera od 60 do 100 tysiecy dzieci rocznie, takie dane znalazlem z necie. Niezly burdel i patologia sa w niemczech. Dwa razy wiecej ludzi niz w Polsce a zabieraja sto razy wiecej dzieci. Najbardziej pasuje im zabieranie dzieci w wieku 1-3 lata. Pewno dlatego ze takie dziecko nawet jak znalo rodzicow to im mniejsze tym szybciej zapomni i nowych bedzie traktowalo jak swoich biologicznych.

Data: 2018-11-17 20:00:48
Autor: japanizer
Pitera
On Sunday, November 18, 2018 at 12:59:04 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Mnie oburza ze naciagasz rzeczywistosc. W niechlubnych czasach rzadow POjebow zabieranano od 600 do 1500 dzieci.

Link?

Data: 2018-11-17 20:14:49
Autor: Zenek Kapelinder
Pitera
Znajdz sobie, chyba ze przedstawisz zaswiadczenie ze uposledzony jestes to pokieruje.

Data: 2018-11-17 20:19:47
Autor: japanizer
Pitera
On Sunday, November 18, 2018 at 1:14:50 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Znajdz sobie, chyba ze przedstawisz zaswiadczenie ze uposledzony jestes to pokieruje.

No widzisz, standardowa odzywka zakłamanego pisiorka: rzucić jakieś kłamstwo, a gdy poproszony o dowód - robi wycieczki osobiste i zmienia temat.

Głupiś, dziadek, i tyle! Na starość umrzesz w samotności.

Data: 2018-11-17 20:24:26
Autor: Zenek Kapelinder
Pitera
Przedstawiles zaswiadczenie ze jestes uposledzony to nakieruje. Wpisz w wyszukiwarke ile dzieci jest zabieranych w Polsce i drugi ile dzieci zabiera jugendamt.

Data: 2018-11-17 20:28:45
Autor: japanizer
Pitera
On Sunday, November 18, 2018 at 1:24:27 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Przedstawiles zaswiadczenie ze jestes uposledzony to nakieruje. Wpisz w wyszukiwarke ile dzieci jest zabieranych w Polsce i drugi ile dzieci zabiera jugendamt.

Pierwsze dziesięć wyników - nie ma nic na temat odbieraniu 100 tysięcy dzieci rocznie w Niemczech.

I tak kontrolnie - zadałeś sobie pytanie, gdzie te 100 tys. dzieci _rocznie_ miałoby lądować?

Nie zadałeś, boś pisior, czyli idiota.

Data: 2018-11-18 12:54:59
Autor: Pisiorowy Escobar
Pitera
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Przedstawiles zaswiadczenie ze jestes uposledzony to nakieruje. Wpisz w wyszukiwarke ile dzieci jest zabieranych w Polsce i drugi ile dzieci zabiera jugendamt.

no i znowu okazało się że pisiorek za miskę ryżu kłamie :DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-11-18 05:50:28
Autor: A. Filip
Pitera
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Standardowa odzywka leminga na pytanie dlaczego stanowczo
twierdzi.insynuuje że ONR-2 to faszyści?  "Poszukaj sobie!"
Ale takie metody to tylko na _polskich_ "faszystów" :-)

Data: 2018-11-18 02:13:15
Autor: japanizer
Pitera
On Sunday, November 18, 2018 at 1:50:38 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

twierdzi.insynuuje że ONR-2 to faszyści?  "Poszukaj sobie!"
Ale takie metody to tylko na _polskich_ "faszystów" :-)

Leć do Ziobry z donosem! 10 dzieci odebrano polskim rodzicom!

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/rzeszow/dramat-dzieci-z-izdebek/wxpz2m4

  Dziesięcioro dzieci odebrano rodzicom. Ojciec trafił do aresztu.. Nowe fakty

  Rodzina z Izdebek na Podkarpaciu od czterech lat była pod nadzorem kuratora   sądowego, miała asystenta z GOPS, który codziennie pomagał rodzicom wychowywać   ich dziesięcioro dzieci. Mimo to nikt nie zauważył, że ojciec może wobec nich   dopuszczać się przestępstw seksualnych. Wstrząsająca prawda wyszła na jaw   dopiero, kiedy w domu pojawiły się policjantki, które wykonywały czynności   związane z zaginięciem 12-letniego Danielka.

Data: 2018-11-17 23:52:50
Autor: Stachu Chebel
Pitera
W dniu niedziela, 18 listopada 2018 02:19:23 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Chodzi o niemieckie Jugendamty? Ale babka ma rację.

Gówno nie rację. Ale załóżmy, że ją ma. Kogo do Pani Nędzy ona tam reprezentuje?! Jest rzaczniczką jugendamtów czy co? Nie znam odpowiedniego epitetu, którym można byłoby tę babę określić.

  Jak oceniła, temat Jugendamtu regularnie powraca, stając się narzędziem w walce   politycznej, zasiewa niepokój i podważa zaufanie w ramach wspólnoty.

Temat jest poważny, a Ty se tu jaja robisz.

Data: 2018-11-18 02:07:13
Autor: japanizer
Pitera
On Sunday, November 18, 2018 at 4:52:51 PM UTC+9, Stachu Chebel wrote:

> Gówno nie rację. Ale załóżmy, że ją ma.. Kogo do Pani Nędzy ona tam reprezentuje?! Jest rzaczniczką jugendamtów czy co? Nie znam odpowiedniego epitetu, którym można byłoby tę babę określić.

Reprezentuje Polskę. W interesie Polski nie jest to, co robią pisiorki: rozpętywanie nieistotnych bitew o Jugendamty, "przypadkowo" w momencie, gdy na jaw wyszła największa sprawa korupcyjna od upadku komunizmu.

W interesie Polski nie jest uganianie się MSZ czy jakiegokolwiek polskiego urzędnika z żądaniami nierespektowania prawa niemieckiego, gdy jakiś polski pijaczyna wyłudzający niemieckie zasiłki po raz kolejny pobije swoją żonę i dzieci.

>   Jak oceniła, temat Jugendamtu regularnie powraca, stając się narzędziem w walce >   politycznej, zasiewa niepokój i podważa zaufanie w ramach wspólnoty.
> Temat jest poważny, a Ty se tu jaja robisz.

Ty sobie jaja robisz, w ramach, nie wiem, "wolskości"? Bo inaczej to zjawisko ciężko zdefiniować. Podobnie robi elektorat PiS, kibole na meczach: gdy ich drużyna przegra, to sędzia kalosz, trzeba powyrywać ławki i zrobić zadymę.

Data: 2018-11-18 02:26:43
Autor: silvio balconetti
Pitera
Am 18.11.18 um 02:19 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Pisalem juz kiedys, ze sa dyzurne tematy "niemieckie": reparacje, Jugendamty, mniejszosc polska ... moze pojawia sie jeszcze "obozy", cos krytycznego ("faszysci", "nacjonalisci")? A gdzie jest E. Steinbach i "wypedzeni"?

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2018-11-18 04:30:20
Autor: A. Filip
Pitera
[...]

Absolutnie zawsze chodziło "albo o rodzinę z problemem alkoholizmu,
przemocą, tata w więzieniu i takie tam"?

Ty chyba jesteś bardzo _ciężkim_ idiotą.  Jak Jugendamt _zawsze_ ma
rację to albo przepuszcza od cholery "przypadków wątpliwych" albo ktoś
niewiarygodnie nadgorliwie tuszuje "profilaktykę nie potwierdzoną
późniejszym staranniejszym sprawdzeniem".  Ja jestem wyznawcą szkoły że
błędów/"błędów" nie popełnia ten co nic nie robi (bo popełnia jeden
błąd) albo ten kogo błędy/"błędy" są starannie tuszowane.

Ten komu Jugendamt zakazał mówić z własnymi dziećmi po polsku to był
skazany alkoholik?  Może sporo z działań  Jugendamtów da się wyjaśnić
odmiennym standardami i procedurami bez (wyraźnej) dyskryminacji
obcokrajowców/Polaków.  Ja bym  się mocno zdziwił gdyby  wszystko.
To byłby statystyczny cud na wiarę w który Lemingi Tuska sobie zasłużyły ;-)

--
A. Filip

Data: 2018-11-17 19:59:43
Autor: japanizer
Pitera
On Sunday, November 18, 2018 at 12:32:10 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

Absolutnie zawsze chodziło "albo o rodzinę z problemem alkoholizmu,
przemocą, tata w więzieniu i takie tam"?

Był jeszcze jakiś przypadek, że rodzina tłumaczyła się, że nie rozumie niemieckiego, więc nie odbierali przez parę miesięcy korespondencji z sądu, Sozialamtu, Jugendamtu itd.
Chociaż akurat wnioski o przyznanie pomocy społecznej w międzyczasie składali bezbłędnie.

[...]

Jak już pisałem - nie ma czegoś takiego, co portretuje TVPiS i propisowska prasa: że o 5 rano wpadają komandosi Jugendamtu w kominiarkach i zabierają dziecko.

Nim rodzicom zostaną odebrane prawa rodzicielskie, musi nastąpić szereg wizyt domowych, opinii terapeutów, opinii lekarzy, spraw sądowych.
Oczywiście jeśli z umówionych wizyt domowych wynika, że dziecko zamiast zabawek bawi się puszkami po piwie, butelkami po wódce, kiepami papierosów, a od rodziców otwierających drzwi za każdym razem śmierdzi alkoholem, to potem nie dziw się, że prawa rodzicielskie zostaną odebrane. Ale większość przypadków daje się skorygować dodatkowymi spotkaniami z lekarzami i terapeutami.

Jest jeszcze osobny przypadek, gdy prawa rodzicielskie będą odebrane: oboje rodziców są upośledzeni umysłowo. I wiesz, co w takim przypadku robi Jugendamt? Szuka rodziny zastępczej, która będzie chciała przyjąć takie dziecko - wraz z (upośledzonymi) rodzicami. Oczywiście idą za tym dodatkowe pieniądze dla przyjmującej rodziny, oraz niezliczone rozmowy i spotkania obu stron z urzędnikami i lekarzami. Mimo wszystko, bardzo szlachetnie.

A twoje wycieczki osobiste - tylko świadczą o twojej głupocie, ignorancji i nieznajomości tematu.

Data: 2018-11-17 20:21:35
Autor: Zenek Kapelinder
Pitera
Co pierdolisz o jednym przypadku jak tam takich przypadkow jest sto tysiecy rocznie.  Zdoktoryzuj sie jeszcze co robia z samotnymi dziadkami. Najbardziej im pasuja tacy co maja wlasne mieszkania, domy. I chuj ich obchodzi ze jakies rodziny gdzies maja. Wychodzi na to ze jak leciec samolotem ktory przelatuje nad niemcami to lepiej znalezc drozsze polaczenie ktore ich omija.

Data: 2018-11-17 20:25:43
Autor: japanizer
Pitera
On Sunday, November 18, 2018 at 1:21:36 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Co pierdolisz o jednym przypadku jak tam takich przypadkow jest sto tysiecy rocznie.

Link do danych zakłamany pisiorku, albo znowu udowadniasz, że jesteś idiotą.

Data: 2018-11-18 11:33:44
Autor: u2
Pitera
W dniu 18.11.2018 o 05:25, hitler pisze:
[...]

zabawny ten hitler, broni swojego niemieckiego hajmatu wbrew oczywistym faktom:)))))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-11-18 12:54:09
Autor: Pisiorowy Escobar
Pitera
[...]

kłamiesz pisowski robolu za miskę ryżu
zjebany masz mózg przez tvp, ale jedyne pytanie to takie - dlaczego tego nie
leczysz ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-11-18 16:20:42
Autor: u2
Pitera
W dniu 18.11.2018 o 12:54, Pisiorowy Escobar pisze:
kłamiesz pisowski robolu za miskę ryżu
zjebany masz mózg przez tvp, ale jedyne pytanie to takie - dlaczego tego nie
leczysz ?

lol:)))))))))))))))))))))))

Data: 2018-11-18 09:56:42
Autor: Pajdak
Pitera wg filpka
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości
On Sunday, November 18, 2018 at 12:32:10 PM UTC+9, A. Filip wrote:

/ambaje - ciach/

Ty chyba jesteś bardzo _ciężkim_ idiotą.

/ambaje - ciach/

A twoje wycieczki osobiste - tylko świadczą o twojej głupocie, ignorancji i
nieznajomości tematu.

filipek jako znawca każdego tematu z podobnymi ble-ble-ble produkuje się na pl.soc.prawo.

Gonią go jak rudego kota! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-18 10:00:00
Autor: Pajdak
"bardzo cięzki idiota"
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
japanizer@japanizer.org pisze:

Ty chyba jesteś bardzo _ciężkim_ idiotą.

Zabrakło argumentów? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-18 12:52:53
Autor: Pisiorowy Escobar
Pitera
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

> [...]

Absolutnie zawsze chodziło "albo o rodzinę z problemem alkoholizmu,
przemocą, tata w więzieniu i takie tam"?

tak, nieświadomy filipku
zawsze dlatego tylko pozostaje wycie w tvp dla głupków

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-11-18 04:05:25
Autor: bytomir.kwasigrochowy
Pitera
 użytkownik Stachu Chebel napisał:
Słuchałem wystąpienia tej Pi..tery. Niewiarygodne...

Za 5 miechów wyborki. Raczej nikt jej w PL nie wybierze do PE,
stąd jej włażenie w niemiecką dupę, o przyszłość trza zadbać.

W każdym bądź razie jest sprytniejsza od Ciebie.

Data: 2018-11-18 04:11:06
Autor: japanizer
Pitera
On Sunday, November 18, 2018 at 9:05:26 PM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
użytkownik Stachu Chebel napisał:
> Słuchałem wystąpienia tej Pi..tery. Niewiarygodne...

Za 5 miechów wyborki. Raczej nikt jej w PL nie wybierze do PE,
stąd jej włażenie w niemiecką dupę, o przyszłość trza zadbać.

Znaczy jak, SMSy z Nowogrodzkiej chodzą, że polską pulę do PE wybierają obywatele niemieccy? Napisz jeszcze coś ciekawego.

Data: 2018-11-18 06:02:26
Autor: bytomir.kwasigrochowy
Pitera
zupełnie prostacki japa...@japanizer.org napisał:

> [...]

Znaczy jak, SMSy z Nowogrodzkiej chodzą, że polską pulę do PE wybierają obywatele niemieccy? Napisz jeszcze coś ciekawego.

Aleś ty japa niegramotny, tobie trza pisać tak prostacko.
Liczy na ciepłą posadkę z nadania łunijnego abo niemieckiego, bo tylko
to jej pozostało, w PL jest spalona.

Data: 2018-11-18 06:33:49
Autor: japanizer
Pitera
On Sunday, November 18, 2018 at 11:02:27 PM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:

Aleś ty japa niegramotny, tobie trza pisać tak prostacko.
Liczy na ciepłą posadkę z nadania łunijnego abo niemieckiego, bo tylko
to jej pozostało, w PL jest spalona.

Rozwiń swoją światłą myśl. Jakie to łunijne posadki Niemcy rozdają Polakom?

Data: 2018-11-19 07:28:11
Autor: Pajdak
"spaleni w PL"
pajac <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]

Aleś ty japa niegramotny, tobie trza pisać tak prostacko.
Liczy na ciepłą posadkę z nadania łunijnego abo niemieckiego, bo tylko

Wkrótce dowiemy się kto z PiS jest również "spalony w PL"
i komu nie śmierdzą okragłe sumki w euro ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-19 07:27:54
Autor: Pajdak
Pęd do koryt UE
[...]

Ciekaw jestem, czy tak samo sprytne będa obie Beaty (Szydło i Kempa).

--
Pajdak

Pitera