Pitera

Data: 2018-11-18 04:11:06
Autor: japanizer
Pitera
On Sunday, November 18, 2018 at 9:05:26 PM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
użytkownik Stachu Chebel napisał:
> Słuchałem wystąpienia tej Pi..tery. Niewiarygodne...

Za 5 miechów wyborki. Raczej nikt jej w PL nie wybierze do PE,
stąd jej włażenie w niemiecką dupę, o przyszłość trza zadbać.

Znaczy jak, SMSy z Nowogrodzkiej chodzą, że polską pulę do PE wybierają obywatele niemieccy? Napisz jeszcze coś ciekawego.

Data: 2018-11-18 06:02:26
Autor: bytomir.kwasigrochowy
Pitera
zupełnie prostacki japa...@japanizer.org napisał:

> [...]

Znaczy jak, SMSy z Nowogrodzkiej chodzą, że polską pulę do PE wybierają obywatele niemieccy? Napisz jeszcze coś ciekawego.

Aleś ty japa niegramotny, tobie trza pisać tak prostacko.
Liczy na ciepłą posadkę z nadania łunijnego abo niemieckiego, bo tylko
to jej pozostało, w PL jest spalona.

Data: 2018-11-18 06:33:49
Autor: japanizer
Pitera
On Sunday, November 18, 2018 at 11:02:27 PM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:

Aleś ty japa niegramotny, tobie trza pisać tak prostacko.
Liczy na ciepłą posadkę z nadania łunijnego abo niemieckiego, bo tylko
to jej pozostało, w PL jest spalona.

Rozwiń swoją światłą myśl. Jakie to łunijne posadki Niemcy rozdają Polakom?

Data: 2018-11-19 07:28:11
Autor: Pajdak
"spaleni w PL"
pajac <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]

Aleś ty japa niegramotny, tobie trza pisać tak prostacko.
Liczy na ciepłą posadkę z nadania łunijnego abo niemieckiego, bo tylko

Wkrótce dowiemy się kto z PiS jest również "spalony w PL"
i komu nie śmierdzą okragłe sumki w euro ;-)))

--
Pajdak

Pitera