Pitera jechala a "reporterzy" Fucktu za nia.

Data: 2009-11-27 10:28:58
Autor: DoQ
Pitera jechala a "reporterzy" Fucktu za nia.
Witam,

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Pitera-jechala-po-miescie-140-kmh%3B-spieszyla-sie-do-domu,wid,11725097,wiadomosc_prasa.html

"Reporterzy "Faktu", którzy byli świadkami szaleńczego, nocnego rajdu Pitery, nie wierzyli własnym oczom. Luksusowe bmw pani minister mknęło po stolicy niczym pocisk. Tak jakby służbowego kierowcę i jego pasażerkę nie interesowało bezpieczeństwo innych kierowców. Gdyby jej auto zatrzymała policja, to według policyjnego taryfikatora zapłaciłaby ponad 1000 zł mandatu i dostałaby 20 punktów karnych."

I fotka z podpisem: Reporterzy jadący za Julią Piterą musieli pędzić 140 km/h

Jak to k... musieli? Co to sa jacys lowcy glow wyjeci spod prawa?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-11-27 01:35:02
Autor: WS
Pitera jechala a "reporterzy" Fucktu za nia.
On 27 Lis, 10:28, DoQ <pawel....@gmail.com> wrote:

"Reporterzy "Faktu",...

znalezli sobie nowa zabawe? ;)

za http://www.dziennik.pl/polityka/article487581/Marszalek_z_PSL_jezdzi_do_pracy_170_km_h.html

"Codziennie z Płocka do Warszawy Marszałek z PSL jeździ do pracy 170
km/h. Z Płocka do Warszawy wiedzie wąska droga, w dodatku bardzo
często
zatłoczona. Kiedy zrobi się korek, nie ma go jak objechać, bo jest
tylko
jeden pas. Ale marszałek Mazowsza Adam Struzik z PSL do pracy w
Warszawie dojeżdża w niecałą godzinę. Jak to możliwe? Bo pędzi 170 km/
h. "

WS

Data: 2009-11-27 12:58:52
Autor: elmer radi radisson
WS wrote:

[...]

A Otylia tam nie dala rady..

--

memento lorem ipsum

Data: 2009-11-27 17:47:09
Autor: Przemek Ciok
Pitera jechala a
elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisał(a):
WS wrote:

> jeden pas. Ale marszałek Mazowsza Adam Struzik z PSL do pracy w
> Warszawie dojeżdża w niecałą godzinę. Jak to możliwe? Bo pędzi 170 km/
> h. "

A Otylia tam nie dala rady..

Struzik to tamtędy (droga krajowa tam gdzie Otylka wypadła) nie jeździ tylko dziesiątką i potem z Płońska do Wawy... w końcu przecież wyremontował sobie dojazd z Płocka do tej drogi (567 Płock-Góra). Natomiast 62ki chyba nie bardzo był w gestii naprawiać. Gdyby mógł, to przynajmniej zrobiliby tam utwardzone pobocze bo teraz zrobili "remont" polegający na wymianie nawierzchni chociaż spokojnie mogli tą drogę przy okazji poszerzyć. Ale po co... i ta droga rzeczywiście jest poniżej krytyki nawet jeśli trochę się "wyprostowała" ostatnio.  Pozdrawiam

Data: 2009-11-27 10:57:05
Autor: Tomek

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:heo67t$u9o$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ona się śpieszyła, żeby wykryć kolejną aferę dorszową.
Tomek

Data: 2009-11-27 13:35:02
Autor: nom
Pitera jechala a "reporterzy" Fucktu za nia.

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:heo67t$u9o$1mx1.internetia.pl...
Jak to k... musieli? Co to sa jacys lowcy glow wyjeci spod prawa?

Wszyscy są równi względem prawa...

.... tylko niektórzy są równiejsi. :-)

Data: 2009-11-28 14:47:05
Autor: Budzik
[...]

z ciekawosci - czy policja moze wystawic mandat na podstawie tego, ze reporterzey przyznali sie do łamania przepisów? ;-)

Data: 2009-11-28 15:50:04
Autor: Cavallino
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:Xns9CD1963AD822Bbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Z ciekawości - czy w analogicznej sytuacji kierowca videoradaru mandat otrzymuje?

Data: 2009-11-28 19:01:52
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

z ciekawosci - czy policja moze wystawic mandat na podstawie tego, ze
reporterzey przyznali sie do łamania przepisów? ;-)

Z ciekawości - czy w analogicznej sytuacji kierowca videoradaru mandat otrzymuje?

na pewno powinien.

Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2009-11-29 00:58:03
Autor: Cavallino
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:28112009.4D7D9E51budzik61.poznan.pl...
[...]

A to akurat jest nie do dyskusji.

Data: 2009-11-29 00:10:31
Autor: masti
Pitera jechala a "reporterzy" Fucktu za nia.
Dnia pięknego Sun, 29 Nov 2009 00:58:03 +0100, osobnik zwany Cavallino
wystukał:

albowiem?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-11-29 01:16:52
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail gone@to.hell napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

a czego nie rozumiesz?

"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

Data: 2009-11-29 17:06:07
Autor: masti
Pitera jechala a "reporterzy" Fucktu za nia.
Dnia pięknego Sun, 29 Nov 2009 13:56:55 +0100, osobnik zwany Cavallino
wystukał:

link?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-11-30 01:02:59
Autor: Cavallino
Pitera jechala a "reporterzy" Fucktu za nia.
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:

Archiwum.

link?

Np. taki: www.google.pl

Pitera jechala a "reporterzy" Fucktu za nia.