Pitera ma PLUSA! (re: Polanski..)

Data: 2010-07-13 15:27:51
Autor: brat_olin
Pitera ma PLUSA! (re: Polanski..)
Fakt:  "Poniedzialkowa decyzja szwajcarskiego ministerstwa sprawiedliwosci, o odmowie ekstradycji, wywolala euforie wsród niektórych polskich "artystów". Obroncy Polanskiego, glównie jego przyjaciele ze swiadka filmowców bezkrytycznie mówili o zwyciestwie i sprawiedliwosci. W tym towarzystwie byl miedzy innymi posel PO Kazimierz Kutz.  Partyjna kolezanka Kutza i minister ds. walki z korupcja jednoczesnie - Julia Pitera -postanowila jednak utrzec nosa obroncom rezysera oskarzonego o uprawianie seksu z 13-letnia dziewczynka.

- Zalecalabym osobom, które tak bardzo emocjonalnie i pozytywnie o tej sprawie sie wypowiadaja, zeby tego nie robily - zaznaczyla Pitera, w wywiadzie dla III Programu Polskiego Radia. Julia Pitera poszla nawet o krok dalej i wyraznie powiedziala, ze w Polsce Roman Polanski nie moze czuc sie bezkarny i bezpieczny. - Gdyby Polanski przyjechal do Polski awantura toczylaby sie dalej. Jestem za przestrzeganiem prawa. List gonczy obowiazuje, wiec musialby zostac wykonany - powiedziala minister ds. walki z korupcja w radiowej "Trójce".

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-07-13 06:46:35
Autor: DJ MC Donald Musk
Pitera ma PLUSA! (re: Polanski..)
On 13 Lip, 15:27, "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> wrote:
[...]

Przeciez to oczywiste, ze Polanski powinien zostac schwytany i
sprawiedliwie osadzany przez amerykanski sad.
Kto tak nie twierdzi jest po prostu kretynem nie rozumiejacym czym
jest struktura panstwa w tym prawo. Kara moze byc lekka (bo panienka
nie chce by go karano) ale ma byc.

Data: 2010-07-13 08:24:38
Autor: J-23
Pitera ma PLUSA! (re: Polanski..)
On 13 Lip, 15:46, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:
> [...]

Kto tak nie twierdzi jest po prostu kretynem nie rozumiejacym czym
jest struktura panstwa w tym prawo. Kara moze byc lekka (bo panienka

etam, amerykanie mieli swojego (amerykanskiego) artyste, ktory nie
tylko ze "upawial..." z trzynastolatka, ale jeszcze sie z nia ozenil.
co amerykanie maja zrobic z mormonami, czy z amiszami, nie dosc ze
poligamiczne sa ich malzenstwa, to nie ma granicy wieku jak chodzi o
narzeczona. ze juz o roznych mieszkancach rezerwatow nie wspemne.

J-...

Data: 2010-07-13 09:55:45
Autor: Marek
Pitera ma PLUSA! (re: Polanski..)
> [...]

Kto tak nie twierdzi jest po prostu kretynem nie rozumiejacym czym
jest struktura panstwa w tym prawo. Kara moze byc lekka (bo panienka
nie chce by go karano) ale ma byc.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Przestepstwo scigane z urzedu - panienka nie ma nic do powiedzenia w
sprawie wysokosci kary.

Przeciwnie - kara powinna byc wyzsza - bo, byc moze ja przekupil, zeby
wplynac na wyrok sadu !

Data: 2010-07-13 19:06:03
Autor: u2
Pitera ma PLUSA! (re: Polanski..)
W dniu 2010-07-13 18:55, Marek pisze:
Przestepstwo scigane z urzedu - panienka nie ma nic do powiedzenia w
sprawie wysokosci kary.

Przestępstwo przedawniło się już w PRL-u w 1987 roku. Tylko dzielna
Julka Pitera chce Ronka ścigać, pewnie tak jak nieugięcie ścigała
korupcję wśród swoich kolesi :)

Przeciwnie - kara powinna byc wyzsza - bo, byc moze ja przekupil, zeby
wplynac na wyrok sadu !

Ugoda to normalna rzecz na Zachodzie. Chyba nie spadłeś z Księżyca :)

Data: 2010-07-13 14:47:44
Autor: Hans Kloss
Pitera ma PLUSA! (re: Polanski..)
On 13 Lip, 19:06, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Ugoda to normalna rzecz na Zachodzie. Chyba nie spadłeś z Księżyca :)

Ale Polański jest ścigany (o ile mi wiadomo) właśnie za złamanie
warunków ugody, w myśl której przyznał się do zarzucanego mu czynu po
czym został zwolniony z aresztu  i obiecał stawić się za 3 miesiące na
ogłoszenie wyroku. Tymczasem dał dyla "na zawsze" łamiąc warunki
porozumienia z prokuratorem, a taki numer w US of A nie przedawnia się
nawet po milionie lat. Pedofil "polański" jest więc ścigany
amerykańskim listem gończym nie tyle za pedofilię co za pogrywanie w
ch.. z ichnim wymiarem sprawiedliwości.
J-23

Data: 2010-07-14 00:44:46
Autor: Kaczysta
Pitera ma PLUSA! (re: Polanski..)

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:2489c5f5-6523-49ef-befe-74f4faaa2c1dg19g2000yqc.googlegroups.com...
On 13 Lip, 19:06, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Niezwykle ciekawe jest, że nasi "postympowi" artyści i inne "ałtorytetu" o tym zapominają.
Ujadając na amerykański system prawny robią z siebie idiotów.
AZ

Data: 2010-07-14 00:49:22
Autor: Andrzej Adam Filip
Polanski..
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> pisze:
On 13 Lip, 19:06, u2 <u...@o2.pl> wrote:

[...]

No wiec dlaczego "hamerykańskie dupki" z Los Angeles nie dodały tego
"jawnie i osobno" do żądania ekstradycji? Jak się jest zbyt zadufanym by zwracać uwagę na "różnice kulturowe" to się za to w końcu płaci.

Bogowie dziedziczą po sobie przymioty i wiernych.
  -- Lec, Stanisław Jerzy (1909-1966)

Data: 2010-07-13 16:19:19
Autor: Hans Kloss
Polanski..
On 14 Lip, 00:49, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:

No wiec dlaczego "hamerykańskie dupki" z Los Angeles
Najprostsze wyjaśnienie jest takie oto- zarówno "dupki" formułujące
wniosek jak i pedofil są być może członkami tej samej narodowości-
narodowości prawniczej. A, jak powszechnie wiadomo, w narodzie
prawniczym zasada solidarności narodowej jest rozwinięta w stopniu
niespotykanym wśród innych narodów, ;).
J-23

Data: 2010-07-13 15:52:42
Autor: bolek
Pitera ma PLUSA! (re: Polanski..)

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:97e5780f-ed9a-44c0-8d3a-

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Powiedz to tym, którzy ze scigania pedofila robia antysemityzm.
Juz widze te oburzenie gdyby to byl jakis Arab.
A jakby jeszcze przelecial zydówke ?

bolek

Data: 2010-07-13 16:41:09
Autor: abc
Pitera ma PLUSA! (re: Polanski..)
Powiedz to tym, którzy ze scigania pedofila robia antysemityzm.

Szwajcarzy już raz zostali przeczołgani za "antysemityzm" i musieli zapłacić
Żydom 2 mld USD.  Wolą więc wypuścić Lieblinga i nie mieć kłopotów.

Data: 2010-07-13 16:57:03
Autor: bolek
Pitera ma PLUSA! (re: Polanski..)

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c3c7b0e$0$17095$65785112news.neostrada.pl...
[...]