Pitu, pitu. Nowy spot wyborczy Partii Oszolomow.

Data: 2011-08-25 14:42:26
Autor: obserwator
Pitu, pitu. Nowy spot wyborczy Partii Oszolomow.
Data: 2011-08-25 19:34:22
Autor: Leprechaun
Pitu, pitu. Nowy spot wyborczy Partii Oszolomow.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j35n0h$pgp$1inews.gazeta.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=n6eswxPkRjY&feature=player_embedded

Tu jest fajniejszy: http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI Popatrz sobie MATOLE!

BomBel

Data: 2011-08-25 20:31:28
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2011-08-25 16:42,  obserwator pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=n6eswxPkRjY&feature=player_embedded

Tia, widziałem.

Kto będzie długi spłacał nie mówili - bo to co budują to nie są inwestycje tylko konsumpcja. A konsumpcja na kredyt... No no no...
--
Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego wszystko, co powiedzieliście w mroku, w świetle będzie słyszane, a coście w izbie szeptali do ucha, głosić będą na dachach (Łk 12,1-3).

Data: 2011-08-25 11:44:46
Autor: Leszczur
On 25 Sie, 20:31, Andrzej Zbierzchowski <a...@vp.pl> wrote:
> [...]

Kto będzie długi spłacał nie mówili - bo to co budują to nie są
inwestycje tylko konsumpcja. A konsumpcja na kredyt... No no no...

Jak sie nie obrocisz dupa zawsze z tylu.
Nie robisz nic - to jestes bierny. Robisz cos - to wywalasz publiczne
pieniadze.
Nie podnosisz podatkow, to zwiekszasz zadluzenie. Podnosisz podatki to
okradasz ludzi. Zatrudniasz w strefie budzetowej, to zwiekszasz
biurokracje, zmniejszasz zatrudnienie, to nieludzko wywalasz ludzi na
bruk. Tak żle - a tak jeszcze gorzej. Itd itp.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-25 19:20:49
Autor: obserwator
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

[...]
bruk. Tak zle - a tak jeszcze gorzej. Itd itp.

nie itp i itd, tylko faktem jest, ze pelobandy to co napisales nie dotyczy.

To nie jst normalny rzad ktory ma tego typu problemy. To rzad aferalow i
bezczelnych oszustow ktory ochrania interesy o poskomuszych klik. Masz do dyspozycji internet i dzisiaj mozesz (na razie, bo moga wprowadzic
pelna cenzure na niewygodne informacje. W tej chwili masz cenzure w postaci
zagluszarek ktorym sa pieski typu pieprzykowski, warzywny, lorny czy lerecham
o wielu nickach z ktorymi nota bene konwesujesz w najlepsze) dowiedziec sie
dosc dokladnie, jak robia cie w bambuko.

Podalem dzisiaj zbiorcza informacje o zlodziejstwach i przekretach tej bandy.
Nie dotarlo? Problem z logicznym rozumowanie? Polska to juz poziom
intelektualny ciemnego luda?

Trzeba byc troche nie ten tego aby dac sie az tak robic w konia  i na zywca.

Naprawde nadal nie rozumiesz co jest grane, czy tylku udajesz Greka, bo ci
taka sytuacja ppasuje?

Odpowiedz wprost, bo po co mam tracic czas na ciebie?

Data: 2011-08-25 13:50:38
Autor: Leszczur
Pitu, pitu. Nowy spot wyborczy Partii Oszolomow.
On 25 Sie, 21:20, " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
nie itp i itd, tylko faktem jest, ze pelobandy to co napisales nie dotyczy.

Dotyczy ich dokładnie tak samo jak kazdego innego.

To nie jst normalny rzad ktory ma tego typu problemy. To rzad aferalow i
bezczelnych oszustow ktory ochrania interesy o poskomuszych klik.

To założenie. Trzeba jeszcze dowodów.

[...]

No wlasnie mnie nie robią. Nic co robi PO, PiS czy SLD nie wpływa na
mnie jakosc szczegolnie dotkliwie.

Podalem dzisiaj zbiorcza informacje o zlodziejstwach i przekretach tej bandy.
Nie dotarlo?

Dotarło. Podałeś jak co dzień nieco faktów, nieco interpretacji i całe
mnostwo domysłów.

Trzeba byc troche nie ten tego aby dac sie az tak robic w konia  i na zywca.

Nie rozumiesz - alternatywa moze byc po prostu gorsza. Niestety to
kwestia wyboru miedzy mniejszym a wiekszym złem.

Odpowiedz wprost, bo po co mam tracic czas na ciebie?

Nie musisz. Nie prosilem cie o to, ani mi na tym nie zalezy. Piekl się
dalej jeśli masz taką wolę.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-26 00:32:13
Autor: obserwator
Pitu, pitu. Nowy spot wyborczy Partii Oszolomow.
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

> Odpowiedz wprost, bo po co mam tracic czas na ciebie?

Nie musisz. Nie prosilem cie o to, ani mi na tym nie zalezy. Piekl si=EA
dalej je=B6li masz tak=B1 wol=EA.

przeciez to ty sie pieklisz i jestes zle wychowany. Kolejny raz probuje
dyskutowac z toba jak z czlowiekiem rozumnym. Nie da sie. Jak z kazdym sekciarzem.

Ponadto brednie wypisujesz i klamiesz. Jak na zwolennika pelobandy przystalo.

Ja normalnego czlowieka wsrod was jeszcze nie spotkalem. Belkot i infantylne klastwa.

Data: 2011-08-25 22:55:45
Autor: u2
W dniu 2011-08-25 20:31, Andrzej Zbierzchowski pisze:
Kto będzie długi spłacał nie mówili - bo to co budują to nie są
inwestycje tylko konsumpcja. A konsumpcja na kredyt... No no no...

Nawet nie konsumpcja, tylko obciach, czyli stadiony, ktore trzeba bedzie
rozebrac po Euro 2012, no i autostrady, wiecznie w budowie, za ktore
stawki sa juz astronomiczne. Swiat sie smieje z cudakow z PO :)

Data: 2011-08-25 16:14:49
Autor: Mirek
On Aug 25, 10:55 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Swiat sie smieje z cudakow z PO :)

:-)
Nie mój problem.

Pitu, pitu. Nowy spot wyborczy Partii Oszolomow.