Piwniczna - Chabówka w 3,5 dnia: możliwe?

Data: 2009-03-30 00:50:08
Autor: Beniowa
Piwniczna - Chabówka w 3,5 dnia: możliwe?

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:2yxfldstyk7z$.dlgpedaluje.ile.moze...
Witam!
Wyjazd co prawda planowany jest jako dość spontaniczny i sam nie wiem gdzie
skończymy, ale tak się zastanawiam... Czy możliwe jest przejście po górach
z Piwnicznej do Chabówki w ciągu 3,5 dnia?

Mialem odpowiedziec merytorycznie (tzn. znalezc jakas alternatywe dla trasy oklepanej przez Radziejowa - Luban w postaci trasy... rownie oklepanej przez Wysoka, Sokolice i Spisz), ale potem przeczytalem dalsze posty i pomyslalem sobie, czy to, czego szukasz (z dala od cywilizacji, ludzi, zapchanych schronisk i problemow z powrotem do Krakowa) nie znajdziesz w... Beskidzie Niskim. A jak Beskid Niski w maju, to oczywiscie rajd SKPB Warszawa (www.skpb.waw.pl), trasa najlepiej stodolowa. Ja z rajdu bardzo czesto wracalem do domu przez Krakow i jezeli robilem to rano (zazwyczaj z Gorlic lub Krosna) to w ogole nie bylo problemow ze znalezieniem miejscowki w PKSie, ani specjalncych problemow z korkami.

Pozdrawiam, Beniowa (tym razem nie prowadzacy trasy, a zapewne w tym czasie chatkujacy w Teo)

Piwniczna - Chabówka w 3,5 dnia: możliwe?