Piwo na stadiony!

Data: 2011-07-16 20:04:58
Autor: Inc
Piwo na stadiony!

Rząd proponuje, aby na stadionach można było sprzedawać piwo - aż mi dech zaparło, jak usłyszałem tę informację. No bo jak to możliwe, żeby władza, która tak surowo walczy z "kibolami", że aż jest gotowa zamykać na cztery spusty stadiony przed wszystkimi kibicami, teraz chce im pozwolić pić podczas meczów piwo? Logiki w tym żadnej, wygląda na to, że państwo chce teraz nagradzać "niegrzecznych kibiców", których wcześniej było gotowe zamykać w więzieniach. No, chyba że mówimy o "logice miłości": najpierw przeciwko kibicom wysyła się policję i prokuratorów, a teraz rząd poczęstuje ich piwem. Na przeprosiny. A może kibic po piwie mniej się awanturuje i na stadionach bez prohibicji będzie spokojniej?
Ale jak nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Podobno tylko jeden producent piwa będzie w stanie spełnić wymóg zapisany w projekcie, żeby na stadiony trafiało piwo o zawartości alkoholu do 3,5 proc. (bo przecież piwa bezalkoholowego prawdziwy kibic na meczu do ust nie weźmie). Ot, po prostu zbieg okoliczności, jakich u nas wiele.

Krzysztof Losz

Piwo na stadiony!