Piwo podrozeje?

Data: 2017-06-20 20:57:36
Autor: silvio balconetti
Piwo podrozeje?
>Resort zdrowia sugeruje, że cena tego trunku jest zbyt niska. Co więcej - piwo jest też ponoć zbyt łatwo dostępne. Podczas sejmowej konferencji dot. trzeźwości uwagę na te kwestie zwrócił minister Konstanty Radziwiłł. W zbliżonym tonie wypowiada się również jego zastępca Zbigniew Król, który zapowiada stosowne decyzje rządu mające na celu zaradzenie problemowi.
(...)
,,W przypadku niektórych alkoholi, na przykład mocnego piwa - 10 proc. i więcej, jego aktualna cena jest nieadekwatna. Kiedy w 2014 roku podnieśliśmy akcyzę na alkohol wysokoprocentowy, to konsumpcja w tej kategorii spadła. To jest kwestia, w której na pewno będą prowadzone rozmowy i na pewno będą zaplanowane działania" - powiedział wiceminister Król w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes, którego cytuje SE.pl.<

http://www.nowa.tv/24-godziny/ceny-piwa-moga-poszybowac-w-gore,2498/

No to bedziecie mieli centralny urzad cen i plac, a rodziny 500+ zostana uratowane. :-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-06-20 21:32:28
Autor: Dark Ice
Piwo podrozeje?

Data: 2017-06-20 21:39:18
Autor: u2
Piwo podrozeje?

Data: 2017-06-21 11:40:24
Autor: u2 GŁOMB
Piwo podrozeje?
bęcwał "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:594979e6$0$5143$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 20.06.2017 o 21:32, Dark Ice pisze:

Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:eqt9h0F8r8fU1mid.individual.net...
> [...]
,,W przypadku niektórych alkoholi, na przykład mocnego piwa - 10 proc. i więcej, jego aktualna cena jest nieadekwatna.

Powrót PRL? Partia będzie ustalać ceny na piwo?!!!  Co to k...wa jest? Nie dziwie się przecież ta "elyta" PiS-owska to leśne dziadki z tamtych czasów więc myślenie mają partyjno-leninowskie!

CL

te bęcwale u2, przeca te piwo które pijesz to są siki helgi:))))))))))

-- General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-06-20 21:48:27
Autor: z
Piwo podrozeje?

Data: 2017-06-20 22:56:48
Autor: silvio balconetti
Piwo podrozeje?

Data: 2017-06-20 23:29:39
Autor: u2
Piwo podrozeje?

Data: 2017-06-21 11:42:34
Autor: u2 GŁOMB
Piwo podrozeje?
pajac "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:594993c2$0$15206$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 20.06.2017 o 22:56, syfek be pisze:
W Niemczech sposobem domowym mozna wyprobukowac do 200 hektolitrow piwa.

a fe, siki helgi syfek usiłuje wcisnąć:)

Data: 2017-06-21 11:41:56
Autor: u2 GŁOMB
Piwo podrozeje?
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:59497c0b$0$5159$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2017-06-20 o 21:32, Dark Ice pisze:
Powrót PRL? Partia będzie ustalać ceny na piwo?!!!  Co to k...wa jest? Nie dziwie się przecież ta "elyta" PiS-owska to leśne dziadki z tamtych czasów więc myślenie mają partyjno-leninowskie!

Ile ty masz lat?
Państwo (a zwłaszcza opiekuńcze a zwłaszcza w UE) dba o swojego obywatela i różnymi metodami wpływa (np. podatkowymi) na spożycie używek.
A dokładnie kombinuje na jakim trunku lepiej wyjdzie budżet tak aby było więcej kasy do marnotrawienia :-)

Z analizy twojego tekstu wynika, że jesteś starym dziadygą z korzeniami w czasach PRL. Masz coś do powiedzenia w temacie? Jak nie to spadaj dziadek na drzewo!

CL

Data: 2017-06-21 12:25:52
Autor: z
Piwo podrozeje?
W dniu 2017-06-21 o 11:41, u2 GŁOMB pisze:
Z analizy twojego tekstu wynika, że jesteś starym dziadygą z korzeniami w czasach PRL. Masz coś do powiedzenia w temacie? Jak nie to spadaj dziadek na drzewo!

Ty  Anal izator :)

Ty też się dziwisz że siakiś minister chce większego podatku od alkoholu?

Normalnie nowoczesna gimbaza po wystawieniu ocen mocno się nudzi dziwiąc się dookoła :-)

Data: 2017-06-21 10:27:18
Autor: Lord Donald
Piwo podrozeje?
W dniu 20.06.2017 o 20:57, silvio balconetti pisze:
> [...]

No to bedziecie mieli centralny urzad cen i plac, a rodziny 500+ zostana uratowane. :-)

E tam produkcja polskiego piwa jest prosta. Ukraiński spirytus, woda, żółć bydlęca. Z tego co wiem w Carlsberg, Żubr, itp... procedury są podobne, ceny absurdalne, tego nie podnosi akcyza tylko brak kontroli jakości produktu na polskim rynku i lobby tego badziewia. Z Netto wycofali Heinekena bo bo był tańszy od Carlsberga i nie smakował żółcią bydlęcą. Ludzie myślą że jak zapłacą drogo za piwo to napiją się prawdziwego piwa, ale rzeczywistość jest inna, trzeba najpierw spróbować prawdziwego piwa aby odróżnić naszą szczynę, czasami zdarza się że tańsze jest lepsze od tego reklamowanego, gdzie cały koszt produkcji to godzinowa wypierdywana reklama w w telewizji. Co do Carlsberga to pracownicy sami się chwalą jak walą żółć i spirytus wiadrami do kadzi, chmielu tam nie ma a jak już to można to nazwać śladowe ilości, podobno to nic dziwnego bo to norma, Żubra robią  podobnie. Rzygać się chce jak się widzi te badziewie stertami w sklepie. Jedyny Heineken jeszcze się trzymał, bynajmniej nie smakował jak drink ze starej opony i ziółek z popielniczki.

Data: 2017-06-21 11:44:08
Autor: u2 GŁOMB
Piwo podrozeje?
komuch "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:oidal6$142b$1gioia.aioe.org...
> [...]

E tam produkcja polskiego piwa jest prosta. Ukraiński spirytus, woda, żółć bydlęca. Z tego co wiem w Carlsberg, Żubr, itp... procedury są podobne, ceny absurdalne, tego nie podnosi akcyza tylko brak kontroli jakości produktu na polskim rynku i lobby tego badziewia. Z Netto wycofali Heinekena bo bo był tańszy od Carlsberga i nie smakował żółcią bydlęcą. Ludzie myślą że jak zapłacą drogo za piwo to napiją się prawdziwego piwa, ale rzeczywistość jest inna, trzeba najpierw spróbować prawdziwego piwa aby odróżnić naszą szczynę, czasami zdarza się że tańsze jest lepsze od tego reklamowanego, gdzie cały koszt produkcji to godzinowa wypierdywana reklama w w telewizji. Co do Carlsberga to pracownicy sami się chwalą jak walą żółć i spirytus wiadrami do kadzi, chmielu tam nie ma a jak już to można to nazwać śladowe ilości, podobno to nic dziwnego bo to norma, Żubra robią  podobnie. Rzygać się chce jak się widzi te badziewie stertami w sklepie. Jedyny Heineken jeszcze się trzymał, bynajmniej nie smakował jak drink ze starej opony i ziółek z popielniczki.

To ty komuchu pijasz niemieckie piwa?!!! A fe! A fe!

CL

Data: 2017-06-21 17:51:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
Piwo podrozeje?
W dniu środa, 21 czerwca 2017 10:27:21 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]

E tam produkcja polskiego piwa jest prosta. Ukraiński spirytus, woda, żółć bydlęca. Z tego co wiem w Carlsberg, Żubr, itp... procedury są podobne, ceny absurdalne, tego nie podnosi akcyza tylko brak kontroli jakości produktu na polskim rynku i lobby tego badziewia. Z Netto wycofali Heinekena bo bo był tańszy od Carlsberga i nie smakował żółcią bydlęcą. Ludzie myślą że jak zapłacą drogo za piwo to napiją się prawdziwego piwa, ale rzeczywistość jest inna, trzeba najpierw spróbować prawdziwego piwa aby odróżnić naszą szczynę, czasami zdarza się że tańsze jest lepsze od tego reklamowanego, gdzie cały koszt produkcji to godzinowa wypierdywana reklama w w telewizji. Co do Carlsberga to pracownicy sami się chwalą jak walą żółć i spirytus wiadrami do kadzi, chmielu tam nie ma a jak już to można to nazwać śladowe ilości, podobno to nic dziwnego bo to norma, Żubra robią  podobnie. Rzygać się chce jak się widzi te badziewie stertami w sklepie. Jedyny Heineken jeszcze się trzymał, bynajmniej nie smakował jak drink ze starej opony i ziółek z popielniczki.

Nie piernicz. Kto pije Carlsberga, Henia czy Żubra, jak jest Ciechan, Lwówek,
Namysłów (z tańszych) i cała masa craftów (droższych) w Polsce.
Poza trym historie z żółcią i spirytusem wyssane są z palca - sam Kopyr, który
przecież nie uznaje koncerniaków, ci to powie.

Data: 2017-06-22 12:00:43
Autor: Budzik
Piwo podrozeje?
Użytkownik Jakub A. Krzewicki patrick.o.hooligan@gmail.com ...

Poza trym historie z żółcią i spirytusem wyssane są z palca - sam
Kopyr, który przecież nie uznaje koncerniaków, ci to powie.

Ale przeciez fakt pisał... ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2017-06-21 23:00:44
Autor: Budzik
Piwo podrozeje?
Użytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

E tam produkcja polskiego piwa jest prosta. Ukraiński spirytus, woda, żółć bydlęca.

Tak to jest jak sie wiedze z fuck'tu czerpie...

--
Pozdrawia... Budzik
"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

Data: 2017-06-22 15:38:30
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Piwo podrozeje?
taaaa, czyli znów wyeliminują "nasze abiturienckie elity"...

Piwo podrozeje?