Piwo przy swastyce

Data: 2018-11-21 19:54:30
Autor: u2
Piwo przy swastyce
nazisty z wiertniczej atakujom:)))))))))))

https://wpolityce.pl/media/422090-tylko-u-nas-piwo-przy-swastyce-na-urodzinach-hitlera

Portal wPolityce.pl dotarł do kolejnych zdjęć, na których organizator tzw. ,,urodzin Adolfa Hitlera", uwiecznił dziennikarzy ,,Superwizjera" TVN. Na jednym z nich, młodziutka dziennikarka pije piwo, na innym pozuje wraz ze swoim kolegą Piotrem Wacowskim przy płonącej swastyce w towarzystwie innych uczestników maskarady.

[...]

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-11-21 20:15:51
Autor: Lord Donald
Piwo przy swastyce
W dniu 21.11.2018 o 19:54, u2 pisze:
[...]

Niemieckie media myślały że skompromitują Polaków, szybki przewrocik i POsrańcy wrócą do koryta, ewentualnie niemiecka misja stabilizacyjna. A tu masz PiSuary się nie dali, a szambo wypływało i zatopiło autora. Normalnie POsrańcy jakby byli dzisiaj u władzy zamietli by to pod dywan, nawet nie natrudzili się aby dokładnie posprzatać.

Data: 2018-11-21 11:40:34
Autor: japanizer
Piwo przy swastyce
On Thursday, November 22, 2018 at 4:15:53 AM UTC+9, Lord Donald wrote:
W dniu 21.11.2018 o 19:54, u2 pisze:
> nazisty z wiertniczej atakujom:)))))))))))

Ło matko, dziennikarka pije piwo! Jak się suweren dowie, że dziennikarka piła piwo, to już na pewno zapomni aferę KNF, czy to, jak na ciepłe posadki za 600 tys. zł w Banku Światowym wpychają baronowie PiS swoje dzieci.

Data: 2018-11-21 21:51:17
Autor: Silvio Balconetti
Piwo przy swastyce
Am 21.11.18 um 20:40 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

To o reparacjach, Jugendamtach etc. nic nie pisza? A moze o gwalcacych i mordujacych nozami uchodzcach? Moglbym im pare swiezych news podrzucic, ale nie chce. Niech sie ucza jezykow. ;-)

--
saluto
Silvio Balconetti

Data: 2018-11-21 21:53:48
Autor: Lord Donald
Piwo przy swastyce
W dniu 21.11.2018 o 20:40, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

No właśnie KNF jest doskonałym przykładem standardów. W jeden dzień a wkracza prokuratura. Nie wiem co tam wynika z nagrań, ale uważam że reakcja jest prawidłowa, a dupę takiego, nie ma miejsca w polityce, bez znaczenia czy to był nieparlamentarny język czy przekręt. Widzisz w PO było tak latami zamiataliście pod dywan a i tak później tacy nadal kandydują z list PO, nawet wyroki sądowe tu nic nie zmieniają. Szuje wszędzie się znajdą, głupki polityczne także, tylko że w PO to była norma i odgórne przyzwolenie, do tego nawet jak kogoś skazał jakiś sędzia, lub został nagrany, to wasza PO za pomocą waszych mediów lub nadzwyczajnej kasty odkręcała problem po jednym telefonie, zamiatając sprawę pod dywan. W tym właśnie różnica, między PO i PiS, w PiS taki jak Misiewicz, itp... długo nie posiedzi, chyba że w więzieniu.

Data: 2018-11-21 17:42:25
Autor: japanizer
Piwo przy swastyce
On Thursday, November 22, 2018 at 5:53:49 AM UTC+9, Lord Donald wrote:

> No właśnie KNF jest doskonałym przykładem standardów. W jeden dzień a wkracza prokuratura.

Prokuratura wkracza, jak jest złożone doniesienie, tym razem przez Giertycha.
I jakby o sprawie nie napisała Wyborcza, to byś się nie dowiedział o tym, jak pisiorki kolejną sprawę zmiatają pod dywan.

A od momentu złożenia doniesienia - co dzień, to wychodzi na jaw inna afera PiS.

A tymczasem:

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/bank-swiatowy-wydal-oswiadczenie-ws-zatrudnienia-syna-mariusza-kaminskiego/3rdc579

  Bank Światowy zabrał głos w sprawie syna Kamińskiego. To cios dla PiS!

  Politycy PiS nie będą zadowoleni! Bank Światowy w krótkim oświadczeniu   skomentował sprawę zatrudnienia na intratnym stanowisku w Waszyngtonie Kacpra   Kamińskiego. Syn koordynatora służb specjalnych i wiceprezesa PiS Mariusza     Kamińskiego twierdził, że nie dostał posady dzięki wstawiennictwu.

  ,,Krótki komentarz do sprawy: Wyboru Doradców Dyrektorów Wykonawczych w Banku   Światowym dokonują sami Dyrektorzy Wykonawczy, którzy mianowani są z kolei   przez kraje członkowskie Banku. Kierownictwo BŚ nie uczestniczy w procesie   wyboru kandydatów na te stanowiska" - skomentował na Twitterze Bank Światowy.

Aj waj, w kłamstwa nawet Kaczyński się zaangażował, a tu taka kupa wyszła.

Data: 2018-11-21 18:10:21
Autor: Zenek Kapelinder
Piwo przy swastyce
Przecietny wyborca czyta wiadomosci sportowe i ksiazeczke do nabozenstwa. A jak jest taki wyborca czyta fakt to pod koniec artykulu nie pamieta co bylo na poczatku. Dla przecietnego wyborcy liczy sie to co ksiadz powie. Czy dostaje 500+ i od kogo dostaje. Czy piwo nie zdrozalo, itd. W nowym roku emeryci i rencisci dostana spore podwyzki. Ci z najnizszymi swiadczeniami ponad 7 dych na miesiac. To beda pamietali stawiajac ptaszka przy pisie, rece co jesc daje. Wez nie pierdol ze jakas gazeta ma wplyw na wynik wyborow.

Data: 2018-11-21 18:15:14
Autor: japanizer
Piwo przy swastyce
On Thursday, November 22, 2018 at 11:10:22 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

I dlatego przez ledwie tydzień: PO - +5% w sondażach, a kłamcy z PiS - -5% w sondażach? Być może ty czytasz wiadomości sportowe i książeczkę do nabożeństwa, ale nie projektuj swojej głupoty na resztę Polaków.

A z innych spraw - znowu było spotkanie polskiej strony z szefem MSZ Niemiec, ani słowa o reparacjach - po raz kolejny raz "zapomnieli"?

Data: 2018-11-21 19:13:48
Autor: Zenek Kapelinder
Piwo przy swastyce
Znowu za podnozek dla jakiegos szwaba robiles ze wiesz.

Data: 2018-11-21 19:26:53
Autor: japanizer
Piwo przy swastyce
On Thursday, November 22, 2018 at 12:13:49 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Znowu za podnozek dla jakiegos szwaba robiles ze wiesz.

No widzisz dziadek, argumentów nie masz i nigdy nie miałeś, to przynajmniej możesz sobie pobluzgać, nic innego ci nie zostało, jak w nocy do kibla latasz gdy zlejesz się w prześcieradło.

A po wyborach zmienisz nicka; kiedyś wychwalałeś SLD, wychwalałeś PiS, będziesz chwalił nowych rządzących.. Co prawda wolałbyś, aby wygrała partia prorosyjska, jak PiS, w końcu innego świata nie znasz.

Data: 2018-11-22 11:35:09
Autor: bytomir.kwasigrochowy
Piwo przy swastyce
W dniu czwartek, 22 listopada 2018 02:42:26 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> [...]

A od momentu złożenia doniesienia - co dzień, to wychodzi na jaw inna afera PiS.

Bank Czarneckiego miał akcje w 2014 po 10pln
2015 po 2,3pln
2018 po 0,6pln

I bida tam trzeszczała od lat:
https://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/516538,leszek-czarnecki-getin-noble-bank-podatek-bankowy-knf-wniosek-banki.html

Czyli bida z nędzo była dawno temu, forsa dla swojaków dywidendy srendy, a teraz żebry u pisiorstwa. Czyli model usański, zyski do prywatnej kiesy, a ryzyko
przerzucone na państwo czyli szarego luda, w takiej sytuacji najlepszym
ruchem było nagranie pisiorstwa, szantaż i wydojenie kasy z NBP na "ratowanie"
milarderka.

Piętno dla pisiorstwa za wspieranie miliarderka.

Data: 2018-11-22 17:12:13
Autor: japanizer
Piwo przy swastyce
On Friday, November 23, 2018 at 4:35:10 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:

> [...]

Bank Czarneckiego miał akcje w 2014 po 10pln

Widzita nocniczku, wlepię jeszcze raz, bo nie czytacie, a raczej - wycinacie, co niewygodne dla kłamców z PiS.

A paczał ty akcje Pekao od 2014? Też lecą na mordę.

2014 - 200 zł
dzisiaj - 100 zł.

Ale co tam Pekao. Bank Ochrony Środowiska, również przez pisiorków opanowany. Janina Goss, zielarka i pani do polewania herbaty, co pożyczki dawała Kaczyńskiemu, w ramach akcji "brzydzimy się korupcją", znalazła się tam nawet w radzie nadzorczej tego banku. Oraz w radzie nadzorczej PGE.

Akcje BOŚ:
2012 - 90 zł
dzisiaj - 6 zł

Aj waj, dojna zmiana w Polsce.

Data: 2018-11-22 23:07:46
Autor: Lord Donald
Piwo przy swastyce
W dniu 22.11.2018 o 20:35, bytomir.kwasigrochowy@gmail.com pisze:
[...]

Stenogram z nagrania jest w necie. Jasno z niego wynika, że Czarnecki z Chrzanowskim knują aby wyruchać PiSiorstwo. Bo przecież wredne PiSiorstwo nie chce odpuścić padlinie jaką jest już Getin i chcą go spacyfikować za złotówkę, dopiero wtedy dając dofinansowanie na spłatę długów Czarneckiego. Nie ma już wtedy wątpliwości, że Getin to zadłużona padlina, która obciąży BFG. Po prostu Czarnecki, chciał zachować bank i dostać kasę z naszych podatków. Jak z rozmowy wynika tych panów irytuje, że jakiś wredny PiSior nie chce się na to zgodzić i zabrać Czarneckiemu bank, dopiero wtedy go ratować. To że Chrzanowski lizał rowa Czarneckiemu, knując jak wyruchać PiSiorów i go dofinansować z naszych podatków i jeszcze sprawić aby Czarnecki cieszył się dalej bankiem jest tu bez sporne, zapewne robił to nie za darmo, to jest oczywiste. Podobnie jest z Grasiem, nie za darmo utrzymywali patologię z VAT, lub byli bezpośrednio w nią umoczeni. To że wiedzieli o wszystkim kiedy rządzili krajem jest już bezsporne. Chrzanowski i Czarnecki powinni wylądować z dożywociem w jednej celi, niech sobie tam obciągają dalej, bez znaczenia w nowej sytuacji który któremu. Ale miejsce tych ludzi jest w więzieniu i liczę, że PiSiory tego dopilnują.

https://g.gazetaprawna.pl/p/_wspolne/pliki/3885000/3885052-rozmowa-chrzanowski-czarnecki.pdf

Data: 2018-11-23 08:09:04
Autor: Pajdak
Kto kogo dyma?
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pt79bg$16am$1gioia.aioe.org...
Stenogram z nagrania jest w necie. Jasno z niego wynika, że Czarnecki z Chrzanowskim knują aby wyruchać PiSiorstwo.

Aj waj! Aj waj! Sam na to wpadłeś czy przy wsparciu TVPiS Info? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-22 08:18:01
Autor: Pajdak
Piwo przy swastyce
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pt4gkq$i72$1gioia.aioe.org...

No właśnie KNF jest doskonałym przykładem standardów.

Jak za pomocą łapówek okradać nasz kraj.

--
Pajdak

Data: 2018-11-22 00:30:25
Autor: u2
Piwo przy swastyce
[...]

japanizer ma swoim haus takom płonącom swastykęm i zawsze przy niej pije brunatne pifko:))))))))))))))

Data: 2018-11-22 08:17:00
Autor: Pajdak
Piwo przy swastyce
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pt4at6$827$1gioia.aioe.org...

Niemieckie media myślały

Skąd wiesz co myślały? ;-)))

że skompromitują Polaków,

A skompromitowali PiS ;-)))

szybki przewrocik

Premier Techniczny z tabletem juz przygotowany? ;-)
POnieważ przy twojej skerozie możesz nie pamietać to google => gliński tuczy rydzyka ;-)))

i  POsrańcy wrócą do koryta,

A wtedy będzie po tobie ;-))))

ewentualnie niemiecka misja stabilizacyjna.

Z Kremla? ;-)))

A tu masz PiSuary się nie dali,

google ==> gliński tuczy rydzyka ;-)))

a szambo wypływało

Na pokrywie napis: KNF ;-)))

i zatopiło autora.

A autor za sobą POciągnie kolejnych których nagrano mimo "szumidła" ;-)))

Normalnie POsrańcy jakby byli dzisiaj u władzy zamietli by to pod dywan,

Którą z afrer PiS masz na myśli? SKOK, GetBack, KNF? A może NFOZ i "Srebrna"?

nawet nie natrudzili się aby dokładnie posprzatać.

PiS dał Chrzanowskiemu czas by POsprzatał biurko i pokój i dopiero wtedy Nowogrodzka wysłała tam agentów wiernych M.Kamińskiemu, który ma wybitnie zdolnego synka.

--
Pajdak

Piwo przy swastyce