Piwoty do Marzocchi

Data: 2009-09-05 04:16:35
Autor: zibike
Piwoty do Marzocchi
Witam

Na gwałt potrzebuję jednego piwota do amortyzatora Marzocchi MX comp.
Długość 58,5 mm, gwint to chyba M8x1,25 (czyli cieńszy niż zwykły
piwot. Piwot jest z dodatkową tuleją do osadzenia sprężyny od hamulca.
Najlepiej z Olsztyna lub okolic. Jakby miał ktoś a jest z daleka, to
też proszę o kontakt, można prywatnie na zibike małpa poczta kropka
fm. Kwestia ceny do ustalenia przez posiadacza :)

pozdrawiam
zibike

Data: 2009-09-05 13:51:23
Autor: BoDro
Piwoty do Marzocchi
"zibike" napisał:

Na gwałt potrzebuję jednego piwota do amortyzatora Marzocchi MX comp.
Długość 58,5 mm, gwint to chyba M8x1,25 (czyli cieńszy niż zwykły
piwot.

na wszelki wypadek zerknij tu:

http://www.allegro.pl/search.php?string=piwoty&category=16460&country=1

lub na stronę www tego sprzedawcy

http://www.nusiu.pl/shop/

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-09-05 12:04:19
Autor: zibike
Piwoty do Marzocchi
On 5 Wrz, 13:51, "BoDro" <bo...@lolek.pl> wrote:

na wszelki wypadek zerknij tu:

http://www.allegro.pl/search.php?string=piwoty&category=16460&country=1

lub na stronę www tego sprzedawcy

http://www.nusiu.pl/shop/

Dzięki.
Zadałem pytanie czy ma takowe ale na razie nie odpowiedział.

pozdrawiam
zibike

Data: 2009-09-05 21:10:53
Autor: BoDro
Piwoty do Marzocchi
"zibike" napisał:

Dzięki.
Zadałem pytanie czy ma takowe ale na razie nie odpowiedział.

no właśnie ja też czekam na jego odzew na mojego maila, bo chciałem upewnić
się co do piwotów do mojej ramy...

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-09-05 15:43:15
Autor: karbar
Piwoty do Marzocchi
zibike pisze:
[...]

Odezwij się do mnie jutro na priv.

pozdrawiam
karbar

--
[wro][Leniwa MuShellka], gg:2240510
rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL

Piwoty do Marzocchi