Pizdacja, już nas urabiają na partię Ziobry

Data: 2011-11-07 12:32:12
Autor: boukun
Pizdacja, już nas urabiają na partię Ziobry
Tak jak analizowałem, zagrywka z podziałem PiSu ma za zadanie wciągnąć polski naród i niezdecydowany elektorat do zaangażowania sie politycznego na rzecz Ziobry. To jest taktyka kiszczakowskich służb specjalnych, które chcą w ten sposób spenetrować i pozyskać niezależne środowiska narodowe i patrityczne i je w ten sposób skanalizować...

http://wiadomosci.wp.pl/title,Sensacja-Co-piaty-Polak-chce-glosowac-na-jego-partie-Ziobro-wciaz-wierze-w-PiS,wid,13963189,wiadomosc.html

Jak może normalny Polak chcieć głoasować na starego Ży.. Ziobrę?

boukun

Pizdacja, już nas urabiają na partię Ziobry