Pizdy rowerowe

Data: 2012-04-20 18:44:05
Autor: z
Pizdy rowerowe
W dniu 2012-04-20 17:37, mocniak pisze:

Apel jest taki - jak jesteście cipami i boicie się auta toczącego się 5km/h to siedźcie kuźwa w domu.

No tak. Nowe przepisy są dobre tylko muszą się "dotrzeć" Nic to że trochę ludzi ucierpi ;-)

Oczywiście miałeś pierwszeństwo. Wszystko cacy.
Ja jednak zatrzymałbym się razem z tymi "cipami"
"Z drugiej strony widząc zatrzymujących się rowerzystów sam bym pewnie ruszył autem"
A gdzie czerwona lampka?

Teraz uświadomiłem sobie że na przejściach dla pieszych też tak robię. Albo idą wszyscy albo nikt.

Przepisy sobie a życie sobie.

Data: 2012-04-20 11:08:38
Autor: rmikke
Pizdy rowerowe
On Friday, April 20, 2012 6:44:05 PM UTC+2, z wrote:
> [...]

A gdzie czerwona lampka?

Teraz uświadomiłem sobie że na przejściach dla pieszych też tak robię. Albo idą wszyscy albo nikt.

No to się pochwalę: A JA NIE. Mam zielone, to idę, patrzę tylko, czy nie jedzie kretyn rozpędzony powyżej możliwości wyhamowania.

W skuteczność apelu nie wierzę, ale rozumiem, oj, rozumiem...

Data: 2012-04-20 21:08:21
Autor: z
Pizdy rowerowe
W dniu 2012-04-20 20:08, rmikke pisze:

No to się pochwalę: A JA NIE. Mam zielone, to idę, patrzę tylko, czy nie jedzie kretyn rozpędzony powyżej możliwości wyhamowania.

A jak nie ma sygnalizacji świetlnej? (bo o takim przypadku tu mowa)

Data: 2012-04-20 14:25:55
Autor: rmikke
Pizdy rowerowe
On Friday, April 20, 2012 9:08:21 PM UTC+2, z wrote:
> [...]

A jak nie ma sygnalizacji świetlnej? (bo o takim przypadku tu mowa)

Też, jeśli tylko nie jest to ewidentne samobójstwo. Jak widzę, że da radę wyhamować, to idę i niech hamuje.

Oczywiście, jak jedzie jeden samochód, to poczekam - mi mała różnica, to niech już leci.

Data: 2012-04-20 23:33:55
Autor: z
Pizdy rowerowe
W dniu 2012-04-20 23:25, rmikke pisze:
Też, jeśli tylko nie jest to ewidentne samobójstwo. Jak widzę, że da radę wyhamować, to idę i niech hamuje.

Oczywiście, jak jedzie jeden samochód, to poczekam - mi mała różnica, to niech już leci.

Jak widzisz kilka osób które przepuszcza ostatnie 3 samochody w sznurku to mimo wszystko przechodzisz?
Jesteś kierowcą? Ile masz lat? Sorry ale to bardzo naświetli sytuację :-)

Data: 2012-04-20 15:06:39
Autor: rmikke
Pizdy rowerowe
On Friday, April 20, 2012 11:33:55 PM UTC+2, z wrote:
> [...]

Jesteś kierowcą? Ile masz lat? Sorry ale to bardzo naświetli sytuację :-)

Przepuszczam, tak, 44, HTH

Pizdy rowerowe