Piździelce to dla was ostrzeżenie.

Data: 2011-05-19 09:03:00
Autor: matador
Piździelce to dla was ostrzeżenie.
On 19 Maj, 17:03, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:

#
Polak jest najbardziej inwigilowanym obywatelem UE - uważa Naczelna
Rada Adwokacka. Dlatego postuluje pilną zmianę prawa dot.
przechowywania danych telekomunikacyjnych, m.in. bilingów. W zeszłym
roku służby pytały o nie 1,3 mln razy. To najwięcej w Unii.
#
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/polska-jest-niechlubnym-liderem-unii-europejskiej,1,4336519,wiadomosc.html

Donald, aniele! Twój rząd dokonał tak wiele!

Donald geniuszu! Niech żyją środki przymusu!

A teraz możesz mnie palancie "namierzać" !!!!

Buehehehehe!

matador.

Data: 2011-05-20 03:42:42
Autor: cirrus
[...]