Plac, i zakręty w krakowie

Data: 2011-07-19 19:23:08
Autor: WIADRO
Plac, i zakręty w krakowie
W dniu wtorek, 19 lipca 2011, 13:58:38 UTC+2 użytkownik Roman Niewiarowski napisał:
W dniu 2011-07-19 13:41, WIADRO pisze:

> W krakowie znacie jakiś asfaltowy plac gdzie można by było poćwiczyć sobie na moto? w miarę 'czysty' bez przeszkód pionowych etc.

jakiś plac widziałem przy plazie, w dzien tam jezdza eLki.

dehatlon? tam jest kostka i spore spadki

> Zakrętów też szukam bardziej na południu od krk? znacie ciekawe dobre drogi w okolicy?

Dobra w sensie ciekawe to przelecz za Zawoja, przed Zywcem, dookola tatr (ta jest jeszcze dobra asfaltowo i widokowo).

w sensie , kończę pracę i jadę 'powinklować' wyłącznie to mnie interesuje, na 7-mce gdzies za myślenicami jest odcinek fajnych zakrętów gdzie można zawracać obrobić pare razy i powrót. ale to juz wychodzi pare km..

> Ja polecam odcinek drogi 773 pieskowa skała-młyny-ojców

A ja NIE polecam tego kawalka, jezdza tam popierdolency scinajacy zakrety i dosc czesto dochodzi do czolowek bo miszczowie skracaja sobie droge na slepych zakretach :(
IMHO to jedno z najbardziej niebezpiecznych miejsc do jazdy w okolicy Krakowa :(

Data: 2011-07-20 07:26:39
Autor: Roman Niewiarowski
Plac, i zakręty w krakowie
W dniu 2011-07-20 04:23, WIADRO pisze:

dehatlon? tam jest kostka i spore spadki

Nie, za plaza. Za parkingiem.

w sensie , kończę pracę i jadę 'powinklować' wyłącznie to mnie interesuje,

aha

na 7-mce gdzies za myślenicami jest odcinek fajnych zakrętów gdzie można zawracać obrobić pare razy i powrót. ale to juz wychodzi pare km..

Noo, a jak wyjebiesz to Cie barierki przerobia na mielone :(

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania