Płaćcie mandaty...

Data: 2010-05-26 12:23:09
Autor: GB
Płaćcie mandaty...
Massai pisze:
Albo trzymajcie na bieżącym koncie wyraźnie powyżej 10k pln.
Bo się możecie obudzić z ręką w nocniku...

Kto ile zarabia ten tyle płaci. Moj szef jak zaplaci 1500 to go nie ruszy. Jak ja zaplace to mi siadze budget. To jest niesprawiedliwosc i to trzeba tak rozegrac. Jak egzekwowac to juz jest inna sprawa.

Data: 2010-05-26 12:19:51
Autor: kamil
Płaćcie mandaty...
"GB" <grzegorz.brycki@op.pl> wrote in message news:4bfcf6a5$0$19170$65785112news.neostrada.pl...
Massai pisze:
[...]

Jasne, ze niesprawiedliwosc. Skoro szef ma dwa samochody i wielki dom, powinien jeden oddac tobie, a trzy pokoje wynajac za darmo powodzianom.

Komunizm nie umarl, jak widac, bronil Ci ktos pilnie pracowac i zostac szefem? No wiec o co chodzi?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-05-26 13:39:04
Autor: J.F.
Płaćcie mandaty...
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał
[...]

Usilnie pracujac to sie odciskow dorobisz, kapital to trzeba po rodzicach odziedziczyc :-)

No dobra, troche przesadzam, ale znow nie tak duzo :-)

J.

Data: 2010-05-26 12:50:35
Autor: Michał Gut
Płaćcie mandaty...
jest na to calkiem prosta metoda - % zarobkow.
jakis kraj to conajmniej jeden praktkuje (dania? norwegia? cos na polnoc). Jak zarabiasz bajonskie pieniadze to zaplacisz bajonski mandat

Data: 2010-05-26 13:11:22
Autor: PaPi
Płaćcie mandaty...
jest na to calkiem prosta metoda - % zarobkow.

Glupia. Po pierwsze - jak okreslic procent zarobkow u przedsiebiorcy ?
Po drugie, z jakiej racji ktos bezrobotny ma placic 10x mniej niz pracujacy ? Czy zlamanie PORD przez bezrobotnego moze przyniesc potencjalnie wieksze szkody niz przez zatrudnionego ?

Data: 2010-05-26 13:37:42
Autor: J.F.
Płaćcie mandaty...
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w
jest na to calkiem prosta metoda - % zarobkow.
Glupia. Po pierwsze - jak okreslic procent zarobkow u przedsiebiorcy ?

x% z ostatniego pitu.

Po drugie, z jakiej racji ktos bezrobotny ma placic 10x mniej niz pracujacy ? Czy zlamanie PORD przez bezrobotnego moze przyniesc potencjalnie wieksze szkody niz przez zatrudnionego ?

powiedzmy ze mandat ma byc na tyle wysoki zeby sie odechcialo przekraczac predkosc po raz drugi, a na tyle niski zeby nie doprowadzic kierowcy do ruiny, samobojstwa, glodowania itp.

J.

Data: 2010-05-26 12:39:29
Autor: kamil
Płaćcie mandaty...

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:htj15u$rei$1news.onet.pl...
[...]

Jesli jeden mandat doprowadzi kogos do ruiny, to nawet i lepiej ze jezdzic przestanie, bo utrzymanie hamulcow, zawieszenia i opon w dobrej kondycji kosztuje sporo wiecej, niz te rujnujace 500zl kary.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-05-26 23:19:34
Autor: J.F.
Płaćcie mandaty...
On Wed, 26 May 2010 12:39:29 +0100,  kamil wrote:
[...]

Ale nie mowimy o mandacie 500zl, ale takim po ktorym np wlasciciel
nowiutkiego Porsche zechce je sprzedac, bo jazda jest za droga :-)

J.

Data: 2010-05-26 13:49:46
Autor: Cavallino
Płaćcie mandaty...
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:htj15u$rei$1news.onet.pl...
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w
jest na to calkiem prosta metoda - % zarobkow.
Glupia. Po pierwsze - jak okreslic procent zarobkow u przedsiebiorcy ?

x% z ostatniego pitu.

Jestem za.
Mogę mieć 0 na picie, jeśli będzie trzeba. ;-)

Data: 2010-05-26 23:31:33
Autor: J.F.
Płaćcie mandaty...
On Wed, 26 May 2010 13:49:46 +0200,  Cavallino wrote:
Glupia. Po pierwsze - jak okreslic procent zarobkow u przedsiebiorcy ?
x% z ostatniego pitu.

Jestem za.
Mogę mieć 0 na picie, jeśli będzie trzeba. ;-)

Przyjdzie urzad, oszacuje ukryte dochody, wymierzy 75% podatku,
zabierze auto - i przestaniesz lamac przepisy - widzisz jaki dobry
system  :-)

J.

Data: 2010-05-27 09:54:58
Autor: Cavallino
Płaćcie mandaty...
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:nl4rv55bvpsinrldnhc9tk5l6ne7tl3ikt4ax.com...
[...]

Nie będzie ukrytych dochodów, po prostu kto inny będzie je miał. ;-)
To na kogo umowę wypiszę, jest mi dokładnie obojętne.

Data: 2010-05-26 15:35:08
Autor: Tomasz Finke
Płaćcie mandaty...
J.F. pisze:

x% z ostatniego pitu.

Miliony rolników nie płacą PIT-u, jak im policzyć ten procent?

powiedzmy ze mandat ma byc na tyle wysoki zeby sie odechcialo przekraczac predkosc po raz drugi, a na tyle niski zeby nie doprowadzic kierowcy do ruiny, samobojstwa, glodowania itp.

Czyli rolnik niech zaniesie na komendę raczej tłustą gęś, a nie prośną
maciorę :-)

T.

Data: 2010-05-27 03:51:23
Autor: J.F.
Płaćcie mandaty...
On Wed, 26 May 2010 15:35:08 +0200,  Tomasz Finke wrote:
J.F. pisze:
x% z ostatniego pitu.
Miliony rolników nie płacą PIT-u, jak im policzyć ten procent?

Kaze im sie pisac i jeszcze kase fiskalna dolozy :-)

[...]

Zabrac im okreslony procent stada, pol krowy bedzie musial przyniesc
:-)

I procent pola tez zabrac, bedzie na poszerzenie drogi :-)
Pomysli ile straci doplaty unijnej, to zaraz noga mu z gazu spadnie.

J.

Data: 2010-05-27 20:12:39
Autor: R2r
Płaćcie mandaty...
W dniu 2010-05-26 13:37, J.F. pisze:
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w
jest na to calkiem prosta metoda - % zarobkow.
Glupia. Po pierwsze - jak okreslic procent zarobkow u przedsiebiorcy ?

x% z ostatniego pitu.

Miodzio! :-)
Jak ktoś miał stratę, to mu będą płacić! :-D

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2010-05-26 14:58:37
Autor: Plumpi
Płaćcie mandaty...
Użytkownik "GB" <grzegorz.brycki@op.pl> napisał w wiadomości news:4bfcf6a5$0$19170$65785112news.neostrada.pl...

Massai pisze:
[...]

"Bo trzeba mieć fantazję i pieniądze, synku" :D

Płaćcie mandaty...