"Place wiec wymagam " !!

Data: 2010-10-05 17:56:48
Autor: cyc
"Place wiec wymagam " !!
To modne ostatnio haslo wypowiada dzis coraz wiecej tzw, biznesmenow , bedacych de facto zwyklymi zlodziejami .
Zatrudnieni przez takich ludzi pracownicy poini odwrocic haslo i mowic " pacuje na Twoj majatek , to wymagam " i bedzie tow stwierdzenie znacznie bardziej blizsze prawdy niz to , ktore ukuly gremie tzw. biznesmenskie .
W najlepszym czasie a wiec w czasie prosperity zatrudnalem nawet 100 pracownikow w firmie i jedna z moich podstawowych zasad bylo aby ci zarabiali mozliwie najwiecej . Moje wymagania nie byly male ale za nimi szly rowniez nie male zarobki a nie pogardiwe hasla , ktore pokazywaly pracownikom "gdzie ich miejsce " .
Wychodzielem z zalozenia , slusznego zreszta , ze moj sukces musial byc tozsamy z sukcesem tych , ktorzy wraz ze mna na niego zaslugiwali . Nie wyroznialem sie w jakis szczegolny spsob iedzy moimi pracownikami . Po prostu kazdy z nas wykonywal swoje obowiazki i bral za to odpowiednie pieniadze .
Dazenie do blyskawicznego wzbogacenia sie kosztem pracowikow lub naleznych panstwu haraczy uwazalem i dalej uwazam za zlodziejstwo . Ucziwosc zawsze byla moim priorytetem i nie moge spokojnie przejsc do coraz powszechniejszych , za to doskonale oddajacych  charakter krwawego kapitalizmu zasad naszej gospodarki .
Sprzedawcy smierci w postaci " dopalaczy " maja odwage odwolywac sie do sadow na dzialnia panstwa a na zarzuty smiercionosnosci specyfikow powiadaja " bez komentarzy " w sytuacji , kiedy komentarzem powinna byc policyjna palka , areszt , calkowity przepadek mienia i bezapelacyjne , dlugotrwale pozbawienie wolnosci !.

cyc

Data: 2010-10-05 18:20:26
Autor: awe
"Place wiec wymagam " !!
No widzisz taki porzadny z ciebie czlowiek a jednak czasami kurwa
awe

Data: 2010-10-05 22:32:57
Autor: Polok_prawdziwy
"Place wiec wymagam " !!
awe wrote:

No widzisz taki porzadny z ciebie czlowiek a jednak czasami kurwa
awe

SPIEPSZOJ NAWYSYPISKO DZIADU...!!!

Data: 2010-10-06 10:49:44
Autor: awe
"Place wiec wymagam " !!

Uzytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisal w wiadomosci news:fpdsn7-0kj.ln1server.linuxfan.de...
awe wrote:

No widzisz taki porzadny z ciebie czlowiek a jednak czasami kurwa
awe

SPIEPSZOJ NAWYSYPISKO DZIADU...!!!
-- -- -- -- --
ludzie jakies goralskie gowno sie do mnie przyczepilo i nie chce sie odskrobac
awe

Data: 2010-10-05 19:46:59
Autor: jadrys
"Place wiec wymagam " !!
  W dniu 2010-10-05 17:56, cyc pisze:
[...]

Też prowadziłem taki mały interes w Polsce parę lat temu.  Podobnie jak Ty po ludzku traktowałem pracowników. Zarabiali nieomal tyle samo co ja.  I czym mi odpłacili?? - Doszło do tego że wszyscy przynieśli mi jednocześnie zwolnienia lekarskie... No i dalem sobie spokój z prowadzeniem interesu i pracą wogóle.

A co do tych "dopalaczy", widzę że jesteś za ich zakazem? Czy Ty aby cycu nie masz zapędów dyktatorskich? Co w zamian za zamknięcie zaproponujesz  klientom tych sklepów? Że paru smarkaczy nie miało umiaru to chcesz wszystkich chętnych pozbawić tej chwili zapomnienia zawartego w tych środkach?

Data: 2010-10-05 20:00:17
Autor: Bogdan Idzikowski
"Place wiec wymagam " !!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8foc0$r0j$1news.onet.pl...
[...]

Oby to "zapomnienie" nie było wieczne.

Data: 2010-10-05 20:11:59
Autor: jadrys
"Place wiec wymagam " !!

[...]

Wiesz, najlepiej to pilnować swoich spraw a nie "uszczęśliwiać" innych na siłę.

Data: 2010-10-05 20:24:54
Autor: Bogdan Idzikowski
"Place wiec wymagam " !!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8fpq2$vdl$1news.onet.pl...

[...]

Nie zrozumiałem. Czy możesz rozwinąć tę myśl?

Data: 2010-10-05 20:30:19
Autor: kochamspamWYTNIJTO
"Chcącemu nie dzieje się krzywda"

> Wiesz, najlepiej to pilnować swoich spraw a nie "uszczęśliwiać" innych na > siłę.

Nie zrozumiałem. Czy możesz rozwinąć tę myśl?

"Volenti non fit iniuria" ("Chcącemu nie dzieje się krzywda")

Data: 2010-10-06 13:16:12
Autor: jadrys
"Place wiec wymagam " !!

[...]

No, jakim prawem chcesz zabraniać sprzedaży tych dopalaczy? Nikt nikogo nie zmusza do kupowania tego towaru - nie chcesz to nie kupuj, ale nie uniemożliwiaj robić tego innym..

Data: 2010-10-06 13:58:57
Autor: Bogdan Idzikowski
"Place wiec wymagam " !!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8hlqv$c1g$1news.onet.pl...

[...]

Z czystej złośliwości.

Data: 2010-10-06 14:23:39
Autor: jadrys
"Place wiec wymagam " !!

[...]

I zawiści.. też byś tak chciał od czasu do czasu mieć "mały odlot" ale się boisz.. Więc jak nie ty to nikt.

Data: 2010-10-06 14:41:43
Autor: Bogdan Idzikowski
"Place wiec wymagam " !!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8hpot$oj8$1news.onet.pl...
Z czystej złośliwości.

I zawiści.. też byś tak chciał od czasu do czasu mieć "mały odlot" ale się boisz.. Więc jak nie ty to nikt.

Otóż to! Przejrzałeś mnie!

Data: 2010-10-06 15:11:01
Autor: jadrys
"Place wiec wymagam " !!

[...]

I nie było to zbyt trudne.. typowa zawiść o uciechy płynące z życia, spowodowana najprawdopodobniej wiekiem.

Data: 2010-10-05 22:32:02
Autor: Polok_prawdziwy
"Place wiec wymagam " !!
cyc wrote:

[...]

A wjakiej branży działos...?

- wim..., wim..., jus kiedysik siem pytołem..., ino niewim cyśmi wuwcas łodpedź doł - dlotego drugi roz pytom...

"Place wiec wymagam " !!