Data: 2010-02-18 10:12:33 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
Place z Allegro | |
Dnia Thu, 18 Feb 2010 10:54:13 +0100, MarekZ napisał(a):
Około 10 dni temu usiłowałem zapłacić kartą kredytową kwotę około 90 zł przy użyciu Płacę z Allegro. Nie udawało mi się to, transakcja była notorycznie anulowana. Użyłem zatem innej karty i ponownie, transakcje były anulowane. Wylicytowałem ten sam przedmiot z innego konta, użyłem trzeciej karty - transakcje znowu zostały anulowane. Postanowiłem podrążyć temat. Po wymianie dwóch maili w zasadzie z automatem używającym cytatów, dziś dostałem pierwszą odpowiedź od żywego człowieka, który chyba przeczytał co do niego piszę przynajmniej częściowo. A oto jej treść: Witam, Miałem wczoraj dokładnie to samo - dwie transakcje zaakceptowane na stronie platnosci.pl i po zakończeniu transakcji oraz przejściu do allegro informacja "płatność anulowana". Potem druga próba - i dokładnie to samo. "Dziękuję za wiadomość, jednocześnie przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Bzdura, bo wtedy autoryzacja by nie przeszła. A w moim przypadku jak najbardziej przeszła... Też zamierzam to drążyć. :) Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2010-02-18 16:38:54 | |
Autor: karol | |
Place z Allegro | |
Miałem wczoraj dokładnie to samo - dwie transakcje zaakceptowane na stronie ja mam to samo tylko inaczej- z kartą którą kiedyś płaciłem u nich - anulowane Biorę inną KK - działa jk |
|
Data: 2010-02-21 08:47:25 | |
Autor: MichaĹ 'Amra' MacierzyĹski | |
Place z Allegro | |
On 10-02-18 16:38, karol wrote:
MiaĹem wczoraj dokĹadnie to samo - dwie transakcje zaakceptowane na A czy to anulowanie to nie dotyczy czasami MC? -- http://www.prnews.pl http://www.bankier.pl |
|
Data: 2010-02-22 11:42:52 | |
Autor: Koteczek | |
Place z Allegro | |
halo, znam ten system (od strony wdrazania i ogolnie dzialnia) dosc dobrze. Nigdy na stronie bramki do placenia kartami firmy payU (url platnosci.pl) nie ma informacji o statusie danej transakcji! Jest informacja ala: "transakcja przeprowadzona pomyslnie, wynik transakcji PRZEKAZANO DO SKLEPU". Jest to wprowadzajace w blad ale informacja doslownie mowi o tym ze "przemielili" twoja karte pomyslnie ale WYNIK tej transakcji pozna sklep i ten Ciebie powiadomi. Taki sam szajs ma polcard - wynik transakcji przekazuja do sklepu ale oni informuja ze pomyslnie "polaczyli sie z bankiem i przeprowadzili probe transakcji czy sama transakcje". Transakcja karta moze byc pozytywna lub odrzucona - nie obciazyli konta bo cos tam. Dzwonilem, prosilem (moi klienci tak samo sie dziwia jak Ty...) ale nic, jak bys rozmawial z fantykiem religijnym, wg nich jest dobrze. No i co z tego jak klienci do mnie dzwonia ze "transakcje przeprowadzono pomyslnie" i utorzsamiaja to z pozytywna oplata za usluge a ja im pozniej mailuje ze platnosc sie nie udala!!! Pewnie o to samo chodzi Tobie, nie jasny do konca komunikat robi problemy. |
|
Data: 2010-02-22 21:29:34 | |
Autor: witrak() | |
Place z Allegro | |
On 2010-02-22 11:42, Koteczek wrote:
halo, znam ten system (od strony wdrazania i ogolnie dzialnia) dosc dobrze. Nigdy na stronie bramki do placenia kartami firmy payU (url platnosci.pl) nie ma informacji o statusie danej transakcji! A czy aby nie jest tak, że to sklep powinien powiadomić o zapodanym z payU statusie i potwierdzić, że transakcja zostanie zrealizowana (towar dostarczony), albo że nie i że obciążenia nie będzie ? witrak() |
|
Data: 2010-02-22 22:15:10 | |
Autor: Koteczek | |
Place z Allegro | |
A czy aby nie jest tak, że to sklep powinien powiadomić o zapodanym no i powinien to zrobic, dodatkowo jesli sklep juz ma wynik transakcji przed powrotem klienta ze strony bramki platnosci.pl to moze mu to wyswietlic na stronie docelowej (url pozytywny/negatywny). Problemem jest to ze nie wyswietlaja KONKRETNEGO wyniku juz po podaniu danych karty, nie wiem dlaczego - widocznie tak byc musi ale za to wyswietlaja komunikat mogacy wprowadzic czlowieka w blad i konsternacje... |
|