Płacę z Allegro i kk - problemy?

Data: 2011-03-22 08:59:47
Autor: xbartx
Płacę z Allegro i kk - problemy?

Od jakiegoś czasu dopadło mnie coś takiego. KK Polbanku nie działa w ogóle przy PzA - cały czas dostaję status "anulowano" mimo, że środki na pewno są na karcie i jak zadzwoniłem, to blokada pojawia się na kk. KK Aliora przechodzi jakoś w PzA, ale blokada np wisi mi już od 18.03.2011 a zazwyczaj przy innych transakcjach góra 2 dni no max 3 i już jest rozliczenie. Jeszcze w tamtym roku, jak płaciłem którąś z powyższych kk, to wszystko przechodziło momentalnie, praktycznie dwa odświeżenia strony i status z "rozpoczęto" wskakiwał na "zakończono". Po nowym roku miałem pełno "anulowano" i w ogóle nawet dla kk Aliora zmiana status trwa nierzadko i kilka godzin, dla kk Polbanku status jest zawsze "anulowano". To coś u mnie czy może jakaś ogólna czkawka PzA.
Przez formularz kontaktowy Allegro odsyłają mnie do banku a bank do Allegro. Polbank nie działa, ale blokada jest na karcie. Alior działa ale strasznie wolno. Ja podejrzewam Allegro, no ale znając możliwości Półbanku to kto wie co w trawie piszczy.

--
xbartx

Data: 2011-03-22 02:38:04
Autor: luc
Płacę z Allegro i kk - problemy?
On 22 Mar, 09:59, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Od jakiego¶ czasu dopadło mnie co¶ takiego. KK Polbanku nie działa w
ogóle przy PzA - cały czas dostaję status "anulowano" mimo, że ¶rodki na
pewno s± na karcie i jak zadzwoniłem, to blokada pojawia się na kk. KK
Aliora przechodzi jako¶ w PzA, ale blokada np wisi mi już od 18.03.2011 a
zazwyczaj przy innych transakcjach góra 2 dni no max 3 i już jest
rozliczenie. Jeszcze w tamtym roku, jak płaciłem któr±¶ z powyższych kk,
to wszystko przechodziło momentalnie, praktycznie dwa od¶wieżenia strony
i status z "rozpoczęto" wskakiwał na "zakończono". Po nowym roku miałem
pełno "anulowano" i w ogóle nawet dla kk Aliora zmiana status trwa
nierzadko i kilka godzin, dla kk Polbanku status jest zawsze "anulowano".
To co¶ u mnie czy może jaka¶ ogólna czkawka PzA.
Przez formularz kontaktowy Allegro odsyłaj± mnie do banku a bank do
Allegro. Polbank nie działa, ale blokada jest na karcie. Alior działa ale
strasznie wolno. Ja podejrzewam Allegro, no ale znaj±c możliwo¶ci Półbanku
to kto wie co w trawie piszczy.

Dziwne, ostatnio (w połowie lutego) płaciłem za obiektyw w taki sposób
i przeszło do¶ć szybko (chyba trwało z pół godziny).
Zmartwiłe¶ mnie, bo poluję teraz na lustrzankę do tego szkła... i jak
nie da się zapłacić KK, to ucieknie mi zwrot, który jak znalazł na
kuriera by był ;-)

I jeszcze ciekawostka - gdy rozkładałem t± transakcję za szkło na
raty, to konsultantka zaproponowała też rozłożenie innych. Na moje
pytanie, że nie mam już takich przekraczaj±cych 500 pln,
odpowiedziała, "że można sobie kilka poł±czyć, by przekraczały 500
pln". Spotkali¶cie się z czym¶ takim w Polbanku?

pzdrwm
luc

Data: 2011-03-22 10:26:55
Autor: xbartx
Dnia Tue, 22 Mar 2011 02:38:04 -0700, luc napisał(a):

Dziwne, ostatnio (w połowie lutego) płaciłem za obiektyw w taki sposób i
przeszło dość szybko (chyba trwało z pół godziny). Zmartwiłeś mnie, bo
poluję teraz na lustrzankę do tego szkła... i jak nie da się zapłacić
KK, to ucieknie mi zwrot, który jak znalazł na kuriera by był ;-)

To raczej dotyczy tylko mnie i tego mojego nieszczęsnego "duplikatu". Poczytaj w archiwum moje posty to zrozumiesz he he.

--
xbartx

Data: 2011-03-22 10:29:31
Autor: xbartx
Płacę z Allegro i kk - problemy?
Dnia Sun, 13 Mar 2011 11:17:30 +0100, darnok napisał(a):

Raczej jestes u nich na jakiejs czarnej liscie :)

Najwyraźniej, tylko cholera wie u kogo. Na pewno ma już za to wyrobione zdanie na temat Allegro - nie da się tego ująć inaczej, niż jak coś w stylu "pieprzony monopolista w każdym calu, który ma w dupie swoich klientów". Od teraz będę dogadywał się poza albo w ogóle nie korzystał, taki mały osobisty bunt he he.

--
xbartx

Data: 2011-03-22 10:48:45
Autor: Robert Kois
Płacę z Allegro i kk - problemy?
Dnia Tue, 22 Mar 2011 08:59:47 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Ja podejrzewam Allegro, no ale znaj±c możliwo¶ci Półbanku to kto wie co w trawie piszczy.

Ostatnio płaciłem MC 20 i 21 lutego, problemów nie było. Vis± w grudniu,
też bez problemów.

--
Kojer

Data: 2011-03-22 10:49:54
Autor: Borys Pogoreło
[...]

 A kiedy próbowałe¶? Dzisiaj w nocy? Bo chyba mieli jaki¶ fakap -
spróbowałem przed chwil± zapłacić i przeszło.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-03-22 10:25:41
Autor: xbartx
Płacę z Allegro i kk - problemy?
Dnia Tue, 22 Mar 2011 10:49:54 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

spróbowałem przed chwilą zapłacić i przeszło.

U mnie to się zaczęło od połowy lutego jak dostałem w końcu ten "duplikat" karty w Półbanku i chyba tutaj jest coś nie tak w takim razie. Cholera już myślałem, że sprawa "duplikatu" się definitywnie zakończyła ale widać Półbank potrafi wyciągnąć mi dalej co chwilę jakiegoś królika z rękawa. Cóż tym razem mam już tego dosyć i jak nic nie odpowiedzą na www, to pieprzę to i będę płacił inną kartą, bo już nie mam siły na kolejną wymianę reklamacji. --
xbartx

Data: 2011-03-22 13:48:37
Autor: kecef
PĹ‚acÄ™ z Allegro i kk - problemy?
W dniu 22.03.2011 11:25, xbartx pisze:

[...]

Płaciłem przed chwilką Polbankową kartą, w prawdzie to debetówką, ale
jednak Polbankowa, i bez problemów przeszło PzA.
Być może w twoim przypadku po wydaniu tego duplikatu i zresetowaniu
wszystkich ustawień karty masz limity MoTo ustawione na 0.

Data: 2011-03-22 13:41:15
Autor: xbartx
Dnia Tue, 22 Mar 2011 13:48:37 +0100, kecef napisał(a):

[...]

Raczej nie bo np paypal śmiga w tym czasie normalnie i problemu żadnego nie ma.

--
xbartx

Data: 2011-03-22 11:36:34
Autor: Wemif
Płacę z Allegro i kk - problemy?
xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

rozliczenie. Jeszcze w tamtym roku, jak płaciłem któr±¶ z powyższych kk, to wszystko przechodziło momentalnie, praktycznie dwa od¶wieżenia strony i status z "rozpoczęto" wskakiwał na "zakończono". Po nowym roku miałem pełno "anulowano" i w ogóle nawet dla kk Aliora zmiana status trwa

Chyba allegro wprowadzilo zatwierdzanie wiekszych transakcji przez czlowieka
i odrzucaja transakcje bez powodu. W momencie gdy odrzuca, a blokada na
karcie istnieje, allegro nie chce juz z tej blokady skorzystac, tylko
ponownie chce aby zaplacic. Mialem taki problem tydzien temu. A male
transakcje przechodza.

a.

Data: 2011-03-22 13:03:51
Autor: xbartx
Dnia Tue, 22 Mar 2011 11:36:34 +0000, Wemif napisał(a):

[...]

Mi ostatnio nie przeszło 460 pln ale również i 60 pln a nie pamiętam czy nawet jeszcze mniej, gdzieś po drodzę nie było.

--
xbartx

Data: 2011-03-22 14:27:27
Autor: MarekZ
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ima6nn$347$6@inews.gazeta.pl...

Mi ostatnio nie przeszło 460 pln ale również i 60 pln a nie pamiętam czy
nawet jeszcze mniej, gdzieś po drodzę nie było.

Mnie 23 zł nie przechodzi kartą. :)

Data: 2011-03-22 13:45:11
Autor: xbartx
Dnia Tue, 22 Mar 2011 14:27:27 +0100, MarekZ napisał(a):

Mnie 23 zł nie przechodzi kartą. :)

Ja właśnie trafiłem na coś takiego:

http://sprzedajemy.pl

Powiem szczerze, że wygląda ładnie więc trzymam za nich kciuki, bo Allegro to moloch, który ma gdzieś swoich klientów. Na moje zapytanie przez formularz - dlaczego mam status anulowano a blokada jest na karcie, po bodajże 3 albo 4 dniach dostałem odpowiedź, że jak wejdę na swoje konto w listę wpłat to zobaczę, że mam status anulowano i mogę sobie poczytać co oznacza "anulowano". Napisałem, że blokada w banku jest, to mi odpisali już z automatu swój standard, że "Allegro bla bla nie jest stroną transakcji etc". Na forum też zero sensownych odpowiedzi.

--
xbartx

Data: 2011-03-22 19:49:08
Autor: Sławomir Szyszło
Płacę z Allegro i kk - problemy?
Dnia Tue, 22 Mar 2011 11:36:34 +0000 (UTC), wemif@amsnet.pl (Wemif) wklepał(-a):

[...]

Też mi się tak wydaje. Ostatnio płaciłem większ± kwotę KK Alior przez PzA i
transakcja została potwierdzona po 12 godzinach (co ciekawe - w sobotę ok. 9:00
- może kto¶ akurat do pracy przyszedł).
A na pytanie czemu tak długo to wisi, to po kilku dniach dostałem odpowiedĽ, że
teraz płatno¶ć jest już zakończona.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2011-03-22 20:23:16
Autor: mx
[...]

Nie potwierdzam. W sobotę ok. 20 płaciłem 922 zł MC Citi przez PzA i płatno¶ć została zrealizowana w ci±gu minuty.

Data: 2011-03-28 22:47:45
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Tue, 22 Mar 2011 11:36:34 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):
[...]

Chyba jednak nie... Ostatnio przeszła w kilka minut transakcja KK na niemał±
kwotę - może nie było od razu statusu "płatno¶ć zakończona" po wyj¶ciu z
polcardu ale więcej jak 10 minut to nie trwało.
Dzisiaj transakcja na niemal 1kpln - i poszło w nie więcej niż minutę...

ponownie chce aby zaplacic. Mialem taki problem tydzien temu. A male
transakcje przechodza.

Mi się zdarzaj± opóĽnienia, ale to dosyć losowo.

Swoj± drog±, ten formularz na platnosci.pl wkurza: nie do¶ć że trzeba
wpisywać bez sensu te dane które nigdzie nie s± weryfikowane, to jeszcze
w¶ród dat ważno¶ci można wybrać lata które już minęły ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-03-22 14:07:47
Autor: Iksinski
Płacę z Allegro i kk - problemy?

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomo¶ci news:im9oe2$347$1inews.gazeta.pl...

Ja podejrzewam Allegro, no ale znaj±c możliwo¶ci Półbanku
to kto wie co w trawie piszczy.

Masz chyba pecha ;-) Dzisiaj dwie transakcje przez PzA przeszły jak zwykle bez najmniejszych problemów (na nieduże kwoty - kilkadziesi±t złotych).

Data: 2011-03-22 14:35:19
Autor: Tomasz Roskal
PĹ‚acÄ™ z Allegro i kk - problemy?
Dnia 22.03.2011 xbartx <bart@hashzero.net> napisał/a:
status jest zawsze "anulowano". To co¶ u mnie czy może jaka¶ ogólna czkawka PzA.

Wygl±da na to że płacę z allegro nie lubi kart kredytowych i anuluje
co się da. Mi odrzucili w ten sposób kilka transakcji. Za każdym razem
pozytywna akceptacja płatno¶ci w banku.
Przez formularz kontaktowy Allegro odsyłaj± mnie do banku a bank do Allegro. Polbank nie działa, ale blokada jest na karcie. Alior działa ale strasznie wolno. Ja podejrzewam Allegro, no ale znaj±c możliwo¶ci Półbanku to kto wie co w trawie piszczy.

tłumacz± się że operator płatno¶ci może anulować transakcje je¶li
zachodzi podejrzenie że co¶ z ni± nie tak. Ale pytani o szczegóły
milcz±.

Data: 2011-03-22 15:57:45
Autor: Seba
Tomasz Roskal <troskal@gazeta.pl> napisał(a):
Wygl±da na to że płacę z allegro nie lubi kart kredytowych i anuluje
co się da. Mi odrzucili w ten sposób kilka transakcji. Za każdym razem
pozytywna akceptacja płatno¶ci w banku.

ja od zawsze płacę tylko kredytówk± przez PZA i jedne odrzucenia miałem gdy ¶wiadomie wpisałem błędnie datę ważno¶ci lub cvv2 (karty citi i db)

Data: 2011-03-22 17:26:45
Autor: Michal Jankowski
Płacę z Allegro i kk - problemy?
Ja płaciłem wczoraj/dzi¶ w nocy kredytówk± citka 50 zł i przeszło.

NB Znowu mi citek podniósł limit o 40%, a podobno tak trudno o kredyty
teraz 8-).

  MJ

Data: 2011-03-22 17:54:15
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 22 Mar 2011 17:26:45 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

Ja płaciłem wczoraj/dzi¶ w nocy kredytówk± citka 50 zł i przeszło.

NB Znowu mi citek podniósł limit o 40%, a podobno tak trudno o kredyty
teraz 8-).

 Nie od dzi¶ wiadomo, że kredyty dostaj± przede wszystkim ci, którzy ich
nie potrzebuj± :)

 U mnie Multi się obudził z "ofert± dla ciebie" - niestety druga KK z takim
limitem już nie przeszła ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-03-22 21:23:54
Autor: MichalL

"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:im9oe2$347$1inews.gazeta.pl...

Od jakiegoś czasu dopadło mnie coś takiego. KK Polbanku nie działa w
ogóle przy PzA - cały czas dostaję status "anulowano" mimo, że środki na
pewno są na karcie i jak zadzwoniłem, to blokada pojawia się na kk.

Też miałem ten problem. Polbank ściemniał, skończyło się na płatności przelewem.

MichalL

Data: 2011-03-23 01:32:47
Autor: Maseł
W dniu 2011-03-22 21:23, MichalL pisze:

[...]

Sugerujesz, ze od kilku dni sciemniaja mnie i mBank i BZWBK?
Problem tkwi po stronie allegro - poprawnie zakladaja blokady, ale drugi
skrypt, ktory powinien potwierdzic wykonanie transakcji ma jakies bledy.
Tylko, ze oni nie chca tego przyznac...

Pozdro

Maseł

Data: 2011-03-23 08:57:49
Autor: xbartx
Dnia Wed, 23 Mar 2011 01:32:47 +0100, Maseł napisał(a):

[...]

Też mi się tak wydaje, bo spróbowałem wczoraj kartą VISA z Mille i też mam "anulowano", także to pewnie wina Allegro. Dobrze, że to PzA jest darmowe, bo inaczej to byłby już szczyt wszystkiego. Jednak do PayPal to im jeszcze lata świetlne brakują!

--
xbartx

Data: 2011-03-23 10:13:11
Autor: RobertS
PĹ‚acÄ™ z Allegro i kk - problemy?

Też mi się tak wydaje, bo spróbowałem wczoraj kartą VISA z Mille i też
mam "anulowano", takĹĽe to pewnie wina Allegro. Dobrze, ĹĽe to PzA jest
darmowe, bo inaczej to byłby już szczyt wszystkiego. Jednak do PayPal to
im jeszcze lata świetlne brakują!

prawie zawsze korzystam z PzA na allegro, zauważyłem, że jak kwota jest niska (do kilkudziesięciu złotych) to w kilka minut sprawa jest załatwiona, ale ostatnio płaciłem 1900 i trwało to ileś godzin...może transakcjom powyżej pewnej kwoty baczniej się przyglądają?

RobertS

Data: 2011-03-23 10:49:06
Autor: xbartx
Dnia Wed, 23 Mar 2011 10:13:11 +0100, RobertS napisał(a):

prawie zawsze korzystam z PzA na allegro, zauważyłem, że jak kwota jest
niska (do kilkudziesięciu złotych) to w kilka minut sprawa jest
załatwiona, ale ostatnio płaciłem 1900 i trwało to ileś godzin...może
transakcjom powyĹĽej pewnej kwoty baczniej siÄ™ przyglÄ…dajÄ…?

No pewnie, że się przyglądają jak nawet tutaj na grupie było pełno pomysłowych jak kupić coś przez Allegro za 3 złote i za wysyłkę wpisać tysiąc albo lepiej. To można zrozumieć i nie mam pretensji, że transakcja ileś tam trwa.

--
xbartx

Data: 2011-03-23 16:49:31
Autor: Maseł
W dniu 2011-03-23 10:13, RobertS pisze:

[...]

W moim przypadku, 16, 40, 200, 4500 - wszystkie po kilka prob, roznymi
kartami, wszystkie anulowane

Pozdro

Maseł

Data: 2011-03-23 18:10:10
Autor: RobertS
[...]

no to masz inaczej niż ja, płaciłem już PzA kk Polbanku, Aliora, BZWBK i KISem...szybkość zaakceptowania płatności była powiązana z wysokością kwoty

RobertS

Data: 2011-03-23 18:16:47
Autor: Maseł
W dniu 2011-03-23 18:10, RobertS pisze:

[...]

Pytanie zasadnicze - KIEDY?
Obecna sytuacja (klopoty z akceptacja) - to jakies ostatnie 2 tygodnie.
Wczesniej bez problemu (poza podobnym incydentem w listopadzie, ale po
kilku reklamacjach - "sie poprawilo").

Pozdro

Maseł

Data: 2011-03-23 18:31:03
Autor: XYZ
On 23.03.2011 16:49, Maseł wrote:
[...]

A może problem jest z Twoją nazwą użytkownika. Nie próbowałeś wcześniej kupować/sprzedawać czegoś przez PzA z kosztami przesyłki rażąco wyższymi od ceny przedmiotu (czyt. wypłacać gotówki z KK przez PzA)?

Data: 2011-03-24 09:10:44
Autor: xbartx
Dnia Wed, 23 Mar 2011 18:31:03 +0100, XYZ napisał(a):

A może problem jest z Twoją nazwą użytkownika. Nie próbowałeś wcześniej
kupować/sprzedawać czegoś przez PzA z kosztami przesyłki rażąco wyższymi
od ceny przedmiotu (czyt. wypłacać gotówki z KK przez PzA)?

Ja nigdy tego nie robiłem i tak jak napisałem - do pewnego momentu działało to szybko, powiedzmy jak Paypal a od pewnego czasu nie działa to praktycznie wcale i generuje tylko blokady na koncie, które ograniczają limit karty.

--
xbartx

Data: 2011-03-23 18:46:21
Autor: MichalL
PĹ‚acÄ™ z Allegro i kk - problemy?
To było pod koniec ubiegłego roku,

MichalL

Data: 2011-03-23 10:51:35
Autor: xbartx
Płacę z Allegro i kk - problemy?

Zadzwoniłem do Polbanku i sprawa wygląda tak. Jest blokada z PayU (czyli Allegro) z 14.03.2011 ale nie ma do dzisiaj obciążenia. W Allegro mam "anulowano" a w Polbanku będzie to wisieć 30 dni, no chyba że dostarczę dowód np z terminala, że transakcja nie przeszła lub jest anulowana. Jednym słowem jakbym próbował zapłacić kilka razy np 500 pln to można się ładnie ugotować, jeżeli karta nie ma wysokiego limitu.

--
xbartx

Data: 2011-03-23 16:51:55
Autor: Maseł
W dniu 2011-03-23 11:51, xbartx pisze:

[...]

Dokladnie

Zakladaja blokade, a pozniej nie potwierdzaja, ze transakcja
zrealizowana. Do Twojego Polbanku dorzucam mBank i BZWBK. Wszedzie taka
sama odpowiedz od banku - "jest blokada, brak potwierdzenia, wiec
blokada sobie powisi"

Pozdro

Maseł

Data: 2011-03-24 08:36:08
Autor: xbartx
Dnia Wed, 23 Mar 2011 16:51:55 +0100, Maseł napisał(a):

[...]

Ja dorzucę coś świeżego - tym razem Mille:

8,00 zł 58,00 zł Anulowana 2011-03-23 23:24:39

Sprawa już naprawdę zaczyna mnie wkurzać, bo przez opieszałość i niedbalstwo Allegro, te blokady wiszą później ileś na karcie (np w Polbanku według partyline 30 dni) i blokują po prostu środki. Powoli zastanawiam się gdzie to można zgłosić aby ktoś się im bliżej przyglądnął, bo mam wrażenie że status monopolisty już im całkiem do głowy uderzyły i robią co chcą.

--
xbartx

Data: 2011-03-24 13:27:11
Autor: RobertS
[...]

kupiłem, zapłaciłem przez PzA (kk Polbanku) i całość trwała może 2 min.

u mnie działa teoria, że małe kwoty przechodzą od razu, a większe (czasem) po kilku godzinach

RobertS

Data: 2011-03-24 13:12:28
Autor: xbartx
Dnia Thu, 24 Mar 2011 13:27:11 +0100, RobertS napisał(a):

kupiłem, zapłaciłem przez PzA (kk Polbanku) i całość trwała może 2 min.

u mnie działa teoria, że małe kwoty przechodzą od razu, a większe
(czasem) po kilku godzinach

A ile to są u Ciebie małe kwoty? Do ilu?

--
xbartx

Data: 2011-03-24 14:41:45
Autor: Iksinski
Płacę z Allegro i kk - problemy?

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomo¶ci news:imffvs$lf3$6inews.gazeta.pl...

A ile to s± u Ciebie małe kwoty? Do ilu?

W moim przypadku kwoty (różne) do 200-300zł przechodz± od razu. Nigdy nie miałem takich problemów jak opisujesz, a płacę przez PzA kilka razy w miesi±cu.

Data: 2011-03-24 14:52:54
Autor: xbartx
Płacę z Allegro i kk - problemy?
Dnia Thu, 24 Mar 2011 14:41:45 +0100, Iksinski napisał(a):

W moim przypadku kwoty (ró¿ne) do 200-300z³ przechodz± od razu. Nigdy
nie miaÂłem takich problemĂłw jak opisujesz, a pÂłacĂŞ przez PzA kilka razy
w miesi±cu.

No ja też tak kiedyś miałem, ale od pewnego czasu coś we mnie trafiło i jest dupa, praktycznie nic nie przechodzi. Nigdy nic nie kombinowałem z PzA ani nawet reklamacji nie składałem w banku na jakaś transakcję przez PzA. Allegro ma moje problemy gdzieś, na forum nic sensownego nie napiszą.

--
xbartx

Data: 2011-03-24 16:06:02
Autor: MarekZ
PÂłacĂŞ z Allegro i kk - problemy?
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:imfls6$lf3$7@inews.gazeta.pl...

No ja też tak kiedyś miałem, ale od pewnego czasu coś we mnie trafiło i
jest dupa, praktycznie nic nie przechodzi. Nigdy nic nie kombinowałem z
PzA ani nawet reklamacji nie składałem w banku na jakaś transakcję przez
PzA. Allegro ma moje problemy gdzieĹ›, na forum nic sensownego nie napiszÄ….

Masz tak samo jak ja. Do pewnego czasu szło wszystko, od pewnego czasu nic.

Zakładam nowe konto allegro - pierwsza transakcja przechodzi, kolejne już nie. Bez znaczenia jaka karta.

Data: 2011-03-25 19:04:40
Autor: xbartx
Dnia Thu, 24 Mar 2011 16:06:02 +0100, MarekZ napisał(a):

Masz tak samo jak ja. Do pewnego czasu szło wszystko, od pewnego czasu
nic.

Zakładam nowe konto allegro - pierwsza transakcja przechodzi, kolejne
juĹĽ nie. Bez znaczenia jaka karta.

Allegro to jest jednak amatorszczyzna i nic więcej. Złożyłem reklamację w Polbanku i Mille ciekawe co mi odpowiedzą. Teraz mam MC z Citi, więc przy okazji nią spróbuje.

Data: 2011-03-25 21:10:18
Autor: MarekZ
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:imip08$7u5$2@news.net.icm.edu.pl...

Allegro to jest jednak amatorszczyzna i nic więcej. Złożyłem reklamację w
Polbanku i Mille ciekawe co mi odpowiedzą. Teraz mam MC z Citi, więc przy
okazji niÄ… sprĂłbuje.

IMO reklamacje w bankach nic nie dadzą, ale to ciekawe bo ja tak nie próbowałem. Autoryzacje dostają - moim zdaniem banki były ewidentnie w porządku. To PayU anuluje te transakcje. Reklamacje kierowane do PayU kończą się zawsze tak samo. Najpierw obietnice, że szybko to wyjaśnimy, że im przykro, pytania w rodzaju "czy zastrzegał pan jakieś karty ostatnio", wymiana kilku maili, że niestety "jeszcze nie ma odpowiedzi od agenta rozliczeniowego", po czym kontakt się urywa - przestają odpisywać na maile z numerem danego ticketu. Żałosne. Pytam czy może Polcard jakiś "znacznik" daje dla tych transakcji - nie mogą powiedzieć.

Data: 2011-04-03 06:35:16
Autor: xbartx
Płacę z Allegro i kk - problemy?
Dnia Fri, 25 Mar 2011 21:10:18 +0100, MarekZ napisał(a):

IMO reklamacje w bankach nic nie dadzÄ…, ale to ciekawe bo ja tak nie
próbowałem. Autoryzacje dostają - moim zdaniem banki były ewidentnie w
porzÄ…dku. To PayU anuluje te transakcje. Reklamacje kierowane do PayU
kończą się zawsze tak samo. Najpierw obietnice, że szybko to wyjaśnimy,
że im przykro, pytania w rodzaju "czy zastrzegał pan jakieś karty
ostatnio", wymiana kilku maili, ĹĽe niestety "jeszcze nie ma odpowiedzi
od agenta rozliczeniowego", po czym kontakt siÄ™ urywa - przestajÄ…
odpisywać na maile z numerem danego ticketu. Żałosne. Pytam czy może
Polcard jakiś "znacznik" daje dla tych transakcji - nie mogą powiedzieć.

Dostałem z Polbanku taką odpowiedź:
http://img684.imageshack.us/i/alluu.jpg/

Natomiast Allegro oczywiście twierdzi coś zupełnie innego:

"Jednocześnie przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź.
Uprzejmie informuję, że w przypadku wpłat dokonywanych z użyciem karty kredytowej, zadeklarowana do przelewu kwota nie zostaje pobrana z rachunku wpłacającego, a jedynie na nim zablokowana. Jeśli płatność przybiera status "Anulowana", informujemy bank, że transakcja nie doszła do skutku i blokada środków może zostać zdjęta, jednak informację o terminie zwolnienia środków może podać tylko bank, który wydał daną kartę.
Proponuję zatem, aby skontaktował się Pan z obsługą swojego banku i zorientował, jakie są procedury uwalniania zablokowanych na karcie środków w przypadku nieudanych transakcji."

Pomijam już tutaj fakt, że nie pytałem się Allegro "co?" się stało tylko "dlaczego?" moja płatność ma status "anulowano" ale jak już tutaj kilka razy wspominałem, to jest ich główna linia - odpowiadać nie na temat, zazwyczaj z grubsza lekko bezsensownie aby znudzić i zniechęcić klienta. Może warto się zastanowić aby zgłosić to gdzieś wyżej ale znając życie chyba nic to za bardzo nie da a jedynie realna konkurencja może coś zmienić, niestety.

Data: 2011-03-26 16:17:51
Autor: Wemif
P?ac? z Allegro i kk - problemy?
xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

Allegro to jest jednak amatorszczyzna i nic więcej. Złożyłem reklamację w Polbanku i Mille ciekawe co mi odpowiedz±.

Z banku odpowiedza, ze firma PayU (allegro) zablokowala srodki, bank
autoryzowal tranzakcje, ale PayU ich nie rozliczylo. Mialem takie sytuacje ostatnio i takie odpowiedzi. Bank nie byl winny.

Allegro za to odpowie, ze oni moga anulowac dowolna transakcje bez
podania przyczyny i ze trzeba ja zlecic jeszcze raz (powstanie
na karcie kolejna blokada w takiej samej kwocie) lub dokonczyc
bez PzA.

a.

Data: 2011-03-27 01:29:24
Autor: Maseł
P?ac? z Allegro i kk - problemy?
W dniu 2011-03-26 17:17, Wemif pisze:
[...]

A ja wlasnie po kilku mejlach dostalem cos takiego:
"Uprzejmie informuję, że problem został zgłoszony do Działu
Technicznego, który pracuje nad jego rozwi±zaniem.
W zwi±zku z powyższym sugeruję wpłatę ¶rodków przelewem bankowym.
W imieniu Serwisu przepraszam za niedogodno¶ci."

Wnioski na ta chwile:
- dzial kontaktu z uzytkownikiem (pomoc czy jak im tam) do tego momentu
nie zrobila nic poza odsylaniem mejli zawierajacych jedna ze
"standardowych odpowiedzi"
- algorytm dobierania "standardowych odpowiedzi" chyba sie w koncu
zapetlil i nalezalo zaczac dzialac...

Zobaczymy co z tego wyniknie.

Pozdro

Maseł

Data: 2011-03-24 21:10:43
Autor: RobertS
PĹ‚acÄ™ z Allegro i kk - problemy?

A ile to są u Ciebie małe kwoty? Do ilu?

drobne to dzisiaj np. ok. 15 zł, jak płaciłem kilkaset to trwało to nieco dłużej, a ostatnio 1900 i prawie cały dzien

RobertS

Data: 2011-03-23 14:51:13
Autor: orcio
W dniu 2011-03-22 09:59, xbartx pisze:

Od jakiegoś czasu dopadło mnie coś takiego. KK Polbanku nie działa w
ogóle przy PzA - cały czas dostaję status "anulowano" mimo, że środki na
pewno są na karcie i jak zadzwoniłem, to blokada pojawia się na kk. KK
Aliora przechodzi jakoĹ› w PzA, ale blokada np wisi mi juĹĽ od 18.03.2011 a
zazwyczaj przy innych transakcjach gĂłra 2 dni no max 3 i juĹĽ jest
[...]

miałem zaległości na Allegro zablokowali konto. PzA KK Polbank żeby zapłacić zaksięgowało od razu stan konta odpowiedni ale odblokowali je dopiero po 24h. Da się sprawdzic w Polbanku blokady bo nie widzę jeszcze operacji na bieżącym wyciągu

orcio

Data: 2011-03-23 07:27:23
Autor: luc
On 23 Mar, 14:51, orcio <or...@op.pl> wrote:
> [...]

> strasznie wolno. Ja podejrzewam Allegro, no ale znaj±c możliwo¶ci Półbanku

miałem zaległo¶ci na Allegro zablokowali konto. PzA KK Polbank żeby
zapłacić zaksięgowało od razu stan konta odpowiedni ale odblokowali je
dopiero po 24h. Da się sprawdzic w Polbanku blokady bo nie widzę jeszcze
operacji na bież±cym wyci±gu

Blokady sprawdzisz na infolinii. Możliwe, że też s± widoczne na mini
wyci±gu z bankomatu Polbanku. Jak nie zapomnę, to podejdę dzi¶ i
zrobię taki, by to sprawdzić...

orcio

pzdrwm
luc

Data: 2011-03-24 02:06:55
Autor: luc
On 23 Mar, 15:27, luc <bana...@gmx.net> wrote:

> [...]

Blokady sprawdzisz na infolinii. Możliwe, że też s± widoczne na mini
wyci±gu z bankomatu Polbanku. Jak nie zapomnę, to podejdę dzi¶ i

Odpowiem sam sobie - blokady z transakcji terminalowych s± widoczne na
mini wyci±gu. Jak jest z transakcjami internetowymi - tego nie wiem,
jak co¶ kupię na allegro, to sprawdzę ;-)

pzdrwm
luc

Płacę z Allegro i kk - problemy?