P³acê z Allegro i kk - problemy?

Data: 2011-03-22 10:49:54
Autor: Borys Pogore³o
P³acê z Allegro i kk - problemy?
Dnia Tue, 22 Mar 2011 08:59:47 +0000 (UTC), xbartx napisa³(a):

Od jakiego¶ czasu dopad³o mnie co¶ takiego. KK Polbanku nie dzia³a w ogóle przy PzA - ca³y czas dostajê status "anulowano" mimo, ¿e ¶rodki na pewno s± na karcie

 A kiedy próbowa³e¶? Dzisiaj w nocy? Bo chyba mieli jaki¶ fakap -
spróbowa³em przed chwil± zap³aciæ i przesz³o.

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-03-22 10:25:41
Autor: xbartx
P³acê z Allegro i kk - problemy?
Dnia Tue, 22 Mar 2011 10:49:54 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

spróbowałem przed chwilą zapłacić i przeszło.

U mnie to się zaczęło od połowy lutego jak dostałem w końcu ten "duplikat" karty w Półbanku i chyba tutaj jest coś nie tak w takim razie. Cholera już myślałem, że sprawa "duplikatu" się definitywnie zakończyła ale widać Półbank potrafi wyciągnąć mi dalej co chwilę jakiegoś królika z rękawa. Cóż tym razem mam już tego dosyć i jak nic nie odpowiedzą na www, to pieprzę to i będę płacił inną kartą, bo już nie mam siły na kolejną wymianę reklamacji. --
xbartx

Data: 2011-03-22 13:48:37
Autor: kecef
PÅ‚acÄ™ z Allegro i kk - problemy?
W dniu 22.03.2011 11:25, xbartx pisze:

[...]

Płaciłem przed chwilką Polbankową kartą, w prawdzie to debetówką, ale
jednak Polbankowa, i bez problemów przeszło PzA.
Być może w twoim przypadku po wydaniu tego duplikatu i zresetowaniu
wszystkich ustawień karty masz limity MoTo ustawione na 0.

Data: 2011-03-22 13:41:15
Autor: xbartx
Dnia Tue, 22 Mar 2011 13:48:37 +0100, kecef napisał(a):

[...]

Raczej nie bo np paypal śmiga w tym czasie normalnie i problemu żadnego nie ma.

--
xbartx

P³acê z Allegro i kk - problemy?