Płacenie paypal w dolarach.

Data: 2018-09-08 02:14:37
Autor: Bolko
Płacenie paypal w dolarach.
Ostatnio robiąc zakupy i płacąc paypalem odkryłem
że można wybrać czy przewalutowanie ma robić paypal czy bank.
Pewnie to też zależy od banku ale paypal =568 zł
mllenium = 573 zł

Data: 2018-09-08 13:10:37
Autor: radekp@konto.pl
Płacenie paypal w dolarach.
Sat, 8 Sep 2018 02:14:37 -0700 (PDT), w
<f8178a6e-80cd-4d3a-8aea-980724d1a370@googlegroups.com>, Bolko
<suryga@gmail.com> napisał(-a):

Ostatnio robiąc zakupy i płacąc paypalem odkryłem
że można wybrać czy przewalutowanie ma robić paypal czy bank.
Pewnie to też zależy od banku ale paypal =568 zł
mllenium = 573 zł

A dla Getinu jest odwrotnie -- przewalutowanie przez bank jest tańsze niż przez
Paypal.

Data: 2018-09-08 16:39:41
Autor:
Płacenie paypal w dolarach.

Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:f8178a6e-80cd-4d3a-8aea-980724d1a370@googlegroups.com...

[...]

Dziwne, paypal rżnie frajerów równo na przewalutowaniach, ale jest i sposób zarówno na bank jak i paypala. Konto i karta walutowa.

Data: 2018-09-08 12:33:36
Autor: Dawid Rutkowski
Płacenie paypal w dolarach.
Albo curve - minimalnie (ok. 0,5%) droższe od walutowej debetówki (którą jest też np. revolut), ale wygodniejsze - nie trzeba nic zasilać, wymieniać walut i zamrażać kasy - po prostu w momencie płatności kartą curve obciążana jest wskazana posiadana inna karta - złotówkami przeliczonymi po kursie MC + 1% prowizji (wymiana walut zawsze min. 0,5% kosztuje).
I jeszcze dają 5 funtów na start jak się założy z polecenia - może być moje, kod DEKHX.

Data: 2018-09-08 12:49:06
Autor: Bolko
Płacenie paypal w dolarach.
W dniu sobota, 8 września 2018 21:33:37 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
Albo curve
A kantor w Aliorze jak ma się do curve?

Data: 2018-09-09 01:29:29
Autor: Dawid Rutkowski
Płacenie paypal w dolarach.
W dniu sobota, 8 września 2018 21:49:07 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
W dniu sobota, 8 września 2018 21:33:37 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> Albo curve A kantor w Aliorze jak ma się do curve?

Wg mnie zdecydowanie warto mieć oba - nie tylko backupują się, ale i uzupełniają.
Oba darmowe.
I oba dają wiśnie - kantor ostatnio zwiększył z 20 na 50zł premię za polecenie, to w końcu warto na to spojrzeć.
Trzeba też pamiętać o pułapkach - bo nie ma nic za totalne darmo - ale po to jest grupa, że można zapytać o gotowy wykład u praktyków zamiast czytać samemu lub uczyć się na błędach.

Data: 2018-09-09 18:06:39
Autor:
Płacenie paypal w dolarach.

Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:a1776e05-364e-4889-8b28-75619d1e7342@googlegroups.com...

> [...]

A kantor w Aliorze jak ma się do curve?

Wg mnie zdecydowanie warto mieć oba - nie tylko backupują się, ale i uzupełniają.

"złotówkami przeliczonymi po kursie MC + 1% prowizji (wymiana walut zawsze min. 0,5% kosztuje)" dodaj przeliczenie EUR na PLN (MC liczy do EUR) = darmo?

Data: 2018-09-09 12:43:30
Autor: Dawid Rutkowski
Płacenie paypal w dolarach.
W dniu niedziela, 9 września 2018 18:07:04 UTC+2 użytkownik test napisał:
> "złotówkami przeliczonymi po kursie MC + 1% prowizji (wymiana walut zawsze > min. 0,5% kosztuje)"
dodaj przeliczenie EUR na PLN (MC liczy do EUR) = darmo?
MC za przeliczenie bierze ok. 0,2%.
Ale nie występuje to ani w debetówkach IKA (chyba że płaci się dolarową w walucie innej niż PLN, EUR i GBP) ani w curve.
Bo MC wcale nie "liczy do EUR" - tylko robi tak, jak jest z konkretną instytucją umówione. Z curve nigdy nic nie przelicza (ew. przelicza curve na taką walutę, jaką sobie ustawisz dla danej karty, i bierze za to 1%), a z aliorem przelicza, ale na dolary, i to wtedy, gdy płaci się w innej walucie niż złotówka, euro i funt brytyjski.
Jak mało się zdziwiłeś to poczytaj sobie jeszcze, jak to załatwia np. wbk, ca czy pko.

Data: 2018-09-10 09:52:04
Autor: ń
Płacenie paypal w dolarach.
A jak to załatwia (dla Visy)?

-- -- -
poczytaj sobie jeszcze, jak to załatwia np. pko.

Data: 2018-09-10 02:17:39
Autor: Dawid Rutkowski
Płacenie paypal w dolarach.
W dniu poniedziałek, 10 września 2018 10:31:19 UTC+2 użytkownik ń napisał:
> poczytaj sobie jeszcze, jak to załatwia np. pko.
A jak to załatwia (dla Visy)?
J.w. - czyli poczytaj w regulaminie.
Bo okazuje się, że visie wcale nie udało się namówić wszystkich polskich banków na rozliczanie się z nią w PLN - i tym samym dawanie jej więcej zarobić - bo zdecydowanie visa nie promowała tego rozwiązania dla przyjemności klientów, tylko żeby móc brać 0,4% za przeliczanie na PLN zamiast 0,2% za przeliczanie na euro. A banki i tak sobie dodały swój spread na euro do prowizji - czyli klient drożej płaci za "przewalutowanie", którego bank nie robi, niż płacił za to, które bank robił. Jedyna zaleta, że teraz całość prowizji widać w jednym miejscu i ludzie się już nie nabierają, że płacą np. 2%, podczas gdy w rzeczywistości ponad 5%.

Data: 2018-09-10 14:14:16
Autor: ń
Płacenie paypal w dolarach.
Podważasz sens usenetu.

IMHO pko nalicza opłatę 3% od przewalutowania na złotówki z płatności Visą w USD lub EUR lub GBP, ale może się mylę.

-- -- -
poczytaj w regulaminie.

Data: 2018-09-15 10:59:27
Autor:
Płacenie paypal w dolarach.

Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8d5c7f7f-414e-4ad8-b66e-1fcf5560c6d5@googlegroups.com...

Bo MC wcale nie "liczy do EUR"

MC przelicza zawsze do EUR, z EUR na Twoja walute to juz zalezy od umowy

Data: 2018-09-15 02:06:59
Autor: Dawid Rutkowski
Płacenie paypal w dolarach.
W dniu sobota, 15 września 2018 10:59:31 UTC+2 użytkownik test napisał:
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości

>Bo MC wcale nie "liczy do EUR"

MC przelicza zawsze do EUR, z EUR na Twoja walute to juz zalezy od umowy

Jaki to świat jest prosty, gdy ma się tak ugruntowane przekonania..
Lepiej więc nie sprawdzaj, jak jest w aliorze.
A od santandera trzymaj się z daleka, bo szok mógłby zabić.

Płacenie paypal w dolarach.