Placówka internetowa neoBANKU

Data: 2011-11-14 13:53:20
Autor: Damian Niusy
Placówka internetowa neoBANKU
Witam,

Czy placówką banku można nazwać oddział internetowy banku (lub bankowość elektroniczną jak to nazywają w innych bankach)
Chodzi mi czy składając wniosek przez internet i podpisując korenspodencyjnie umowę bank może twierdzić że umowa została podpisana w placówce banku ? Bo wdług mnie nie. A konsultant banku uparcie twierdzi że umowę popisuję w placówce :)  i wtedy jest wszystko zgodnie z ich regulaminami i umową.

Ja tam umowy nie podpisałem. Jakoś nie przekonali mnie do siebie.

Pozdrawiam
Damian

Data: 2011-11-14 14:04:13
Autor: MarekZ
Użytkownik "Damian Niusy" <ala@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ec10f49$0$8452$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Nie no bez jaj, według mnie też nie. To przecież typowa umowa zawierana zdalnie.

Placówka internetowa neoBANKU