Placz nad rozlanym mlekiem.

Data: 2009-10-06 13:54:16
Autor: Hades
Placz nad rozlanym mlekiem.
Fatalna wiadomość dla części klubów Ekstraklasy
Budowa stadionu Legii w Warszawie

W dużych miastach w całej Polsce budowane są nowe stadiony piłkarskie - część z
myślą o Euro 2012, a część - by miejscowe kluby mogły organizować mecze na
europejskim poziomie. Koszty dzierżawy takich obiektów wynoszą od miliona do
czterech milionów złotych rocznie.

http://sport.onet.pl/74331,1248675,2055436,,fatalna_wiadomosc_dla_czesci_klubow_ekstraklasy,wiadomosc.html

Jak czytamy dzialacze Legii bardzo rozpaczaja nad wydatkami
jakie czekaja ich w zwaizaku z eksploatacja stadiony. Pozostaje
im naprawde wspolczuc i juz namawiac kibicow do zrzutki.
AM

Data: 2009-10-06 14:05:22
Autor: yamma
Placz nad rozlanym mlekiem.
Hades wrote:
[...]

A ty co, zahibernowany byłeś? Wysoki czynsz na Legii, to zasługa koalicji PiSu z SKLW.
yamma
PS. Weź, może rozejrzyj się po mieszkaniu czy tam jakieś dziecko nie biega. Może ci podrzucili z rok temu a ty o tym nie wiesz, bo na Onecie nie pisali...:-)

Data: 2009-10-06 14:21:09
Autor: Hades
Placz nad rozlanym mlekiem.
Użytkownik "yamma"
> [...]

> obiektów wynoszą od miliona do czterech milionów złotych rocznie.

A ty co, zahibernowany byłeś? Wysoki czynsz na Legii, to zasługa koalicji

I bardzo dobrze ze jest tak wysoki. Ktos kto iwestuje swoje pieniadze zapewnia
sobie tym samym jaks ich zwrot. W tym wypadku i tak bardzo skromny wziawszy
pod uwage wysokosc wlasnego wlkadu. I refleksja jeszcze taka. Zdaje sie ze
decyzje o przyjeciu takich warunkow wynajmu zarzad klubu podjal bez zadnych
naciskow i dlatego dziwie sie skad nagle ten lament z jego strony.

yamma

AM

Data: 2009-10-06 14:25:10
Autor: yamma
Placz nad rozlanym mlekiem.
Hades wrote:
Użytkownik "yamma"

[...]

Nagle? Czynsz był ustalony na chwilę przed podpisaniem umowy z wykonawcą stadionu, czyli tak mniej więcej rok temu. A że płaczą? Ja na ich miejscu tez bym lamentował widząc jakość gry drużyny i przeczuwając pustki na nowych trybunach. No ale to nie ja zatrudniałem Trzeciaka i Urbana. Jak to mówią: widziały gały co brały.
yamma

Data: 2009-10-06 14:40:35
Autor: Andy
Placz nad rozlanym mlekiem.
"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in message news:hafbqi$4qq$1inews.gazeta.pl...
A ty co, zahibernowany byłeś? Wysoki czynsz na Legii, to zasługa koalicji PiSu z SKLW.

No, no. Nie wiedzialem ze macki SKLW siegaja az tak daleko. Na prezydenta kraju tez maja wplyw?

Data: 2009-10-06 14:45:31
Autor: Paweł W.
Placz nad rozlanym mlekiem.

 Na prezydenta
kraju tez maja wplyw?
Oni nie, tylko żołądkowa gorzka.

p.

Data: 2009-10-06 15:19:39
Autor: yamma
Placz nad rozlanym mlekiem.
Andy wrote:
[...]

Ty dużo rzeczy nie wiesz. Renegocjacja umowy z ITI i wyższy czynsz dla Legii, to był warunek ze strony radnych SLD do poparcia zwiększenia budżetu na budowę stadionu. PiS w ogóle sprzeciwiał się budowie. A o zdanie Wiśniewskiego na ten temat, to już popytaj swoich kumpli po szalu - powinni je doskonale znać, w końcu WL i SKLW, to teraz bracia w niedoli.
yamma

Data: 2009-10-06 15:26:59
Autor: Andy
Placz nad rozlanym mlekiem.
"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in message news:hafg5p$llq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja tam sie w polityce warszawskiej specjalnie nie orientuje, dlatego zyczliwie sie zainteresowalem o wplywy SKLW. W kazdym razie dobrze wiedziec, ze dilerzy z zylety moga wplywac na losy glosowan w radzie miasta.

A o niedoli WL nic mi nie wiadomo, ale moze wiesz lepiej ode mnie :).

Data: 2009-10-06 15:49:02
Autor: yamma
Placz nad rozlanym mlekiem.
Andy wrote:

Ja tam sie w polityce warszawskiej specjalnie nie orientuje, dlatego
zyczliwie sie zainteresowalem o wplywy SKLW.

Wpływy? Nie mam pojęcia czy SKLW posiada jakieś wpływy u radnego Zdzikota ale na pewno mają zbieżne poglądy i wspólny cel. Wiesz, niektórzy określają to kolaicją.

W kazdym razie dobrze
wiedziec, ze dilerzy z zylety moga wplywac na losy glosowan w radzie
miasta.

No widzisz jak dobrze czasami poczytać PRSPN. Dowiedziałeś się właśnie, że PiS do własnych celów jest gotowe zawrzeć koalicję nie tylko z Samoobroną ale nawet ze stołeczną kibolią.

A o niedoli WL nic mi nie wiadomo, ale moze wiesz lepiej ode mnie :).

No jak to? Przecież zawieracie porozumienia ponad podziałami w imię walki z ITI, które niszczy ruch kibicowski w Polsce. Na własne uszy słyszałem "ITI sp***j" na paru stadionach w Polsce - na Bułgarskiej chyba też.
yamma

Data: 2009-10-06 16:07:12
Autor: Andy
Placz nad rozlanym mlekiem.
"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in message news:hafhss$s3o$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ach, to na drugi raz badz laskaw od razu wyjasnic, ze pod pojeciem koalicja nie rozumiesz koalicji, tylko cos zupelnie innego.

[...]

Normalnie wstrzasnela mna ta informacja :). Ale dwa zdania wyzej pisales, ze to nie jest jednak koalicja w powszechnym rozumieniu tego slowa, wiec juz nic z tego nie rozumiem. I podejrzewam, ze nie tylko ja sie juz pogubilem.

[...]

Ale co to ma wspolnego z niedola WL? Przy czym dziwie sie, ze Ty sie dziwisz - takie porozumienia to nic nowego i nic nadzwyczajnego. Chocby teraz trwa ogolnopolski protest uzgodniony przez kibicow klubow ekstraklasy i nie tylko.

Data: 2009-10-06 17:31:26
Autor: Robert Gosik
Placz nad rozlanym mlekiem.
Ja tam sie w polityce warszawskiej specjalnie nie orientuje, dlatego zyczliwie sie zainteresowalem o wplywy SKLW. W kazdym razie dobrze wiedziec, ze dilerzy z zylety moga wplywac na losy glosowan w radzie miasta.

Nie moga.

Czytajac powyzszy artykul nie wiem czym sie podniecac?
Legia ma placic 1% wartosci stadionu, Wisla i Korona podobnie. Sprawa Lecha jest jeszcze niewiadoma.
Ciekawi mnie ile kosztowal stadion Zaglebia i ile placa za wynajem. Tylko tam poprzez specyfike klubu przyzakladowego, wynik moze byc nieco nie miarodajny.

Data: 2009-10-06 15:42:53
Autor: Robert Gosik
Placz nad rozlanym mlekiem.
A o zdanie Wiśniewskiego na ten temat, to już popytaj swoich kumpli po szalu - powinni je doskonale znać, w końcu WL i SKLW, to teraz bracia w niedoli.

A mozesz mi powiedziec jakie jest w/g ciebie zdanie Wisniewskiego?

Data: 2009-10-06 15:58:34
Autor: yamma
Placz nad rozlanym mlekiem.
Robert Gosik wrote:
[...]

Czyżby w twoim zapytaniu była sugestia, że Wiśniewski jest niezadowolony z tak wysokich opłat? A ha, ha, ha! Ale śmieszne! Powiedz jeszcze coś śmiesznego.
yamma

Data: 2009-10-06 16:47:41
Autor: Robert Gosik
Placz nad rozlanym mlekiem.
[...]

Milo mi ze dobrze sie sam ze soba bawisz.
Nie odpowiedziales na pytanie.

Data: 2009-10-06 15:14:14
Autor: Cavallino
Placz nad rozlanym mlekiem.
Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:

Jak czytamy dzialacze Legii bardzo rozpaczaja nad wydatkami
jakie czekaja ich w zwaizaku z eksploatacja stadiony.

Musu nie ma.
Niech zrezygnują i wynajmą sobie Narodowy, pewnie wyjdzie taniej. ;-)
A ostatecznie stadion Polonii.

Data: 2009-10-06 17:58:32
Autor: Hades
Placz nad rozlanym mlekiem.
Użytkownik "Cavallino"
> [...]

Musu nie ma.
Niech zrezygnują i wynajmą sobie Narodowy, pewnie wyjdzie taniej. ;-)

Wszystko fajnie tyle ze maja juz podpisana umowe. Za zerwanie umowy
stosuje sie przewaznie kary umowne i tym samymnie bardzo chyba beda
mogli zawarta umowe zerwac.
AM

Data: 2009-10-06 18:40:41
Autor: Cavallino
Placz nad rozlanym mlekiem.
Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:hafq2u$oqo$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Cavallino"
> [...]

Wszystko fajnie tyle ze maja juz podpisana umowe. Za zerwanie umowy
stosuje sie przewaznie kary umowne i tym samymnie bardzo chyba beda

A umowę mieli bez wpisanych cyfr, że się teraz obudzili?

Data: 2009-10-06 18:45:15
Autor: Hades
Placz nad rozlanym mlekiem.
Użytkownik "Cavallino"

> [...]
> mogli zawarta umowe zerwac.

A umowę mieli bez wpisanych cyfr, że się teraz obudzili?

O to wlasnie mi chodzilo piszac ten watek. Umowa zostala podpisana
dobrowolnie wiec nie bardzo wiadomo czemu ma sluzyc lanie lez w tej
chwili.
AM

Data: 2009-10-06 19:07:43
Autor: Robert Gosik
Placz nad rozlanym mlekiem.
O to wlasnie mi chodzilo piszac ten watek. Umowa zostala podpisana
dobrowolnie wiec nie bardzo wiadomo czemu ma sluzyc lanie lez w tej
chwili.

Telewizji nie ogladasz? Prasy nie czytasz?

Data: 2009-10-06 19:12:43
Autor: Hades
Placz nad rozlanym mlekiem.
Użytkownik "Robert Gosik"
> O to wlasnie mi chodzilo piszac ten watek. Umowa zostala podpisana
> dobrowolnie wiec nie bardzo wiadomo czemu ma sluzyc lanie lez w tej
> chwili.

Telewizji nie ogladasz? Prasy nie czytasz?

Potwierdzam. Nie kupuje zadnych gazet a telewizje ogladam wylcznie
wybiorczo. Ta wybiorczosc uwzglednia przedewszystkim nieogladanie
zadnych programow typu infomacyjnego wic zapewne stad tenbrak
oreientacji w tych zagadnieniach.
AM
P.S.Swoja droga czym tlumaczysz te gorzkie zale?

Data: 2009-10-06 19:14:10
Autor: Robert Gosik
Placz nad rozlanym mlekiem.
P.S.Swoja droga czym tlumaczysz te gorzkie zale?

PO bardzo w tej chwili potrzebuje wsparcia medialnego.
Jak wiadomo nic w zyciu nie ma za darmo.

Data: 2009-10-06 19:41:56
Autor: khozy
Placz nad rozlanym mlekiem.
Hades pisze:

Jak czytamy dzialacze Legii bardzo rozpaczaja nad wydatkami
jakie czekaja ich w zwaizaku z eksploatacja stadiony. Pozostaje
im naprawde wspolczuc i juz namawiac kibicow do zrzutki.

Witam,
Nie jest tajemnicą, że istnieje oficjalny dokument, którego tematem jest analiza przychodów z nowego stadionu Legii. Dokument przygotowany na zlecenie Urzędu Miasta Warszawy. Tutaj można go pobrać: http://radna.info.pl/modules/download_gallery/dlc.php?file=5   a tutaj oficjalne potwierdzenie z UM http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/913CACCB-0031-4DD1-8A23-C17CB11EEA14/681976/03_04_2009_1110_odp_Munio1.pdf Z dokumentu wynika, że roczny przychód TYLKO z najmu powierzchni może wynieść ponad 5 milionów złotych rocznie. Pieniądze te zasilą kasę firmy ITI.
Za dzierżawę stadionu ITI ma zapłacić miastu rocznie 3,7 miliona.
Oznacza to zarobek dla firmy ITI w wysokości 1,3 miliona złotych rocznie.

Wg analizy UM przychody ze sprzedaży biletów, karnetów itp. to ponad 22 miliony złotych rocznie.
Faktycznie - jedyna strona, która zarabia to ITI.

Pisało już o tym nawet ŻW http://www.zw.com.pl/artykul/538,352024.html

Data: 2009-10-07 09:04:05
Autor: yamma
Placz nad rozlanym mlekiem.
khozy wrote:

[...]

LOL! Ty sobie nawet nie wyobrażasz jak mnie śmieszą tacy domorośli matematycy. Utrzymanie stadionu Legii, mój ty matematyczny ekspercie będzie kosztowało klub ok. 12 mln zł rocznie, bo w odróżnieniu np. od Wisły, gdzie miasto będzie utrzymywać stadion, wszystkie koszty związane z utrzymaniem stadionu przy Ł3 będzie ponosić KP Legia. Całe szczęście, że rok temu miasto nie uległo presji pewnego stowarzyszenia na literę "S", którego wiernym obrońcą jest tutaj niejaki Robert Gosik i nie zagwarantowało w umowie niskich cen biletów, bo Legia w krótkim czasie stałaby się bankrutem.

Wg analizy UM przychody ze sprzedaży biletów, karnetów itp. to ponad
22 miliony złotych rocznie.

ROTFL*2!!! Jasssne! Już widzę te tłumy na Ł3, na meczu z Odrą Wodzisław.
yamma

Data: 2009-10-08 10:28:19
Autor: ..Aldi..
Placz nad rozlanym mlekiem.

Wg analizy UM przychody ze sprzedaży biletów, karnetów itp. to ponad
22 miliony złotych rocznie.

ROTFL*2!!! Jasssne! Już widzę te tłumy na Ł3, na meczu z Odrą Wodzisław.
yamma

albo na meczach pucharów europejskich...
ups, zapomniałem, że tam Legia nie grywa zbyt długo
;)