Plaga antypolonizmu rozlewa się po całej Europie.. .

Data: 2009-04-25 03:58:15
Autor: Tzva Adonai
Plaga antypolonizmu rozlewa się po całej Europie.. .
"Pie...ni Polacy przyjeżdżają i zabierają zasiłki", "Boże, jak ja nie
cierpię Polaków!" - to tylko ilustracja tego, co dzieje się na forum
anglojęzycznego portalu Topix.com. Adres internetowej dyskusji musi
być popularny wśród obcokrajowców. Tysiące osób zostawiło tam swój
wpis.

Miejsce w sieci, w którym tysiące obcokrajowców wyzywa nas od
najgorszych, zatytułowano "Dlaczego wszyscy tak bardzo nienawidzą
Polaków" ("Why does everyone hate the polish so much"). Forum robi
furorę. Liczy prawie 7 tysięcy wpisów. Żeby je przeczytać, trzeba
byłoby przejrzeć kilkaset stron obelg, szyderstw i pogróżek.

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article367326/Nienawidza_Polakow_i_wulgarnie_to_okazuja.html#reqRss

***

Myślę, że w takiej sytuacji każdy polski internauta, któremu leży na
sercu dobre imię narodu polskiego, powinien stanowczo przeciwdziałać...

***

Tzva Adonai, Wrocław, Poland

Uh, gosh... Dear folks, don't forget that every cloud has a silver
lining... We Polish people are irreplaceable at lots of things.. We
eagerly provide hordes of cheap anal-prostitutes, resourceful plumbers
and dancing dustmen... Think twice before you categorically state you
can easily handle without us...

http://www.topix.com/forum/world/united-kingdom/TAKBV4AG6JIF53T1F/p330#lastPost

Plaga antypolonizmu rozlewa się po całej Europie.. .