Plagi egipskie - pytanie do zwolenników PiS

Data: 2011-09-01 09:16:04
Autor: Zahir
Plagi egipskie - pytanie do zwolenników PiS
Czegoś nie rozumiem. Od katastrofy Smoleńskiej minęło ponad rok, a tylko PiS wciąż znajduje nowe dowody mające na celu podważenie ustaleń komisji badających wypadki lotnicze. Ostatnio odnalazł się dowód osobisty T.Merty, który na zdjęciach z prac komisji jest gładki i błyszczący natomiast to co prezentuje obecnie ojciec ofiary to nadpalony plastik. Córka Wassermana ekshumuje zwłoki ojca bo mimo, że dokonała identyfikacji zwłok nie wierzy, że to co włożono do trumny to tylko jej ojciec. To samo robi 2-ga żona Gosiewskiego (1-wsza znalazła się na liście PiS do Sejmu i nie zabiera głosu w sprawie) twierdząc, że w trumnie leży facet o wzroście ponad 190, a jak wiadomo śp. Przemysław nie był wyrośnięty. Mało tego, brat śp. Lecha, Jarosław w końcu ubiegłego roku twierdził, że w trumnie nie leży jego brat tylko ktoś inny. Proszę zwrócić uwagę, że te wszystkie nieszczęścia dotykają wyłącznie rodzin działaczy PiS. Czy biorąc pod uwagę powyższe można założyć, że działania rodzin są inspirowane zbliżającymi się wyborami i nie mają nic wspólnego z dociekaniem prawdy? Moim zdaniem tak.

Zahir

Data: 2011-09-01 02:27:48
Autor: Leszczur
On 1 Wrz, 09:16, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:
Czy biorąc pod uwagę powyższe można założyć,
że działania rodzin są inspirowane zbliżającymi się wyborami i nie mają nic
wspólnego z dociekaniem prawdy? Moim zdaniem tak.

Myślę, że o prawdę też tutaj chodzi, ale nie mam wątpliwości, że przy
okazji da się na tym zbić kapitał polityczny.
Ostatecznie nie bez powodu rodziny ofiar kandydują z list PiS.
Przecież każdy błąd (lub działanie celowe) Rosjan będzie stawiało w
złym świetle Rząd i Platformę.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-01 11:48:33
Autor: Zahir

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:ed6812bd-0a9c-4da2-8fdc-6751fb44c492y21g2000yqy.googlegroups.com...
[...]

Skoro chodzi o prawdę dlaczego nie dociekają z takim zacietrzewieniem inne rodziny tylko niektóre? Dziwnym przypadkiem jątrzy wyłącznie PiS. Kandydowanie do Sejmu czy Senatu członków rodzin ofiar smoleńskich jest delikatnie mówiąc nieporozumieniem! To jakaś forma wdzięczności za smierć bliskich, jakis testament? Prywatna wendeta? Nie bardzo rozumiem jakie działanie Rosjan miałoby osłabiać PO czy rząd? Co sugerujesz?

Zahir

Data: 2011-09-01 04:17:31
Autor: Leszczur
On 1 Wrz, 11:48, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:
Skoro chodzi o prawdę dlaczego nie dociekają z takim zacietrzewieniem inne
rodziny tylko niektóre?

Bo ludzie różnie przeżywają rozpacz po stracie bliskich.

Dziwnym przypadkiem jątrzy wyłącznie PiS.

Może dlatego, że PiS ucierpiał na tej katastrofie najmocniej?

Kandydowanie do Sejmu czy Senatu członków rodzin ofiar smoleńskich jest
delikatnie mówiąc nieporozumieniem!

Czemu? Przecież normalnie startują ludzie równie przypadkowi.

To jakaś forma wdzięczności za smierć bliskich, jakis testament?

Możliwe, że chodzi o kontynuację "dzieła". Jeśli w ten sposób chcą
uczcić pamięć swoich bliskich i ludzie na nich zagłosują - to niech i
tak będzie.

Prywatna wendeta? Nie bardzo rozumiem jakie
działanie Rosjan miałoby osłabiać PO czy rząd? Co sugerujesz?

Sugeruję, że każda "wpadka" Rosjan może zostać podczepiona pod małą
aktywność Rządu w sprawowaniu kontroli nad śledztwem. I PiS nie raz to
już zarzucał, gdy nie było mocnych dowodów na manipulację. Jesli takie
dowody by się pojawiły, to PO dostałoby rykoszetem i tyle.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-01 14:01:46
Autor: Zahir

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:4a1b006a-ef96-4fb7-8e15-63fcacf68150o10g2000vby.googlegroups.com...
On 1 Wrz, 11:48, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:
Skoro chodzi o prawdę dlaczego nie dociekają z takim zacietrzewieniem inne
rodziny tylko niektóre?

Bo ludzie różnie przeżywają rozpacz po stracie bliskich.

Może i masz rację ale mnie nie przekonałeś, że to nie polityka.

Dziwnym przypadkiem jątrzy wyłącznie PiS.

Może dlatego, że PiS ucierpiał na tej katastrofie najmocniej?

Z mediów wynika, że jedynie Gosiewska II i córka Wassermana. Prezes PiS jakoś chyba nie cierpi. Nawet grobu brata nie odwiedza.

Kandydowanie do Sejmu czy Senatu członków rodzin ofiar smoleńskich jest
delikatnie mówiąc nieporozumieniem!

Czemu? Przecież normalnie startują ludzie równie przypadkowi.

W tym przypadku jest to neismaczne. Czyzby stanowisko w takim przypadku należało się z urzędu?

[...]

Proszę cie. To taktyka wyborcza prezesa PiS. Potrzebni mu są jako mięso wyborcze.

[...]

Obawiam się, że ważne dowody zaczną pojawiac się wkrótce i to nie będzie problem PO tylko PiS. Wkrótce zostaną ujawnione pełne nagrania z kabiny pilotów. Przyjdzie też czas na odtworzenie prywatnej rozmowy braci przez telefon satelitarny. Krwawa jatka jeszcze przed nami.

Zahir

Zahir

Data: 2011-09-01 12:19:26
Autor: Tomek

Użytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisał w wiadomości news:4e5f54f0$0$2508$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Skoro masz takie wątpliwości, to dlaczego rząd działa w interesie Rosjan a nie Polaków w przypadku tej katastrofy?
To proste - jeśli od razu nie zagrali z Rosjanami, że żądają prawdy, to teraz będą ukrywali ją choćby z tego powodu, że wyszliby na głupków. Poza tym być może - jak niektórzy twierdzą - znaleźli we wraku np. urządzenia do podsłuchu prezydenta, to Rosjanie mają niezłego haka na Tuska i jego ekipę. I np. znów na 30 lat podpiszą kolejny niekorzystny dla nas kontrakt gazowy...
A co do innych rodzin - do PiSu się nie zgłoszą po pomoc (choćby prawną), więc na własną rękę działają. A tylko Pis jako partii/organizacji z pewną siłą przebicia do mediów zależy na pełnym wyjaśnieniu tej katastrofy. Skąd wiedza, że innym rodzinom to powiewa? Bo w TVN nie pokazali? Czy widziałeś jakąkolwiek informację o działaniach Rogalskiego lub Hambury na łamach innej gazety niż Gazeta Polska, lub w jakiejś telewizji? Poza oczywiście tymi, które można wykpić lub skrytykować?
I kolejna sprawa - jakie były proporcje uczestników tego lotu, jeśli chodzi o przynależność czy poglądy? Jeśli kilka rodzin, jak piszesz, z PiS, zgłasza wątpliwości, to jest to powiedzmy 5% uczestników tego lotu. Ile to jest 5% tych uczestników, jeśli wziąć pod uwagę ofiary z PO lub SLD? Kwestia statystyki...
I jeszcze jedno - zarówno rodzina pilota jak i 2 setwardess również ma wątpliwości w tej sprawie. Też byli z PiS?
Tomek

Data: 2011-09-01 04:19:04
Autor: Leszczur
On 1 Wrz, 12:19, "Tomek" <kuki...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Zahir" <za...@desert.is> napisał w wiadomościnews:4e5f54f0$0$2508$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

> Zahir

Skoro masz takie wątpliwości, to dlaczego rząd działa w interesie Rosjan a

Bredzisz.

[...]

A to już paranoja w pełnej krasie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-01 12:37:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e5f5c8f$0$2489$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To są jeszcze jakieś wątpliwości w sprawie katastrofy w Smoleńsku? Mnie się wydawało iż już ustalono, że to załoga wykonała kontrolowany lot na plecy za milczącą zgodą gen. Błasika.

Data: 2011-09-01 12:48:56
Autor: Zahir
Plagi egipskie - pytanie do zwolenników PiS

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e5f5c8f$0$2489$65785112news.neostrada.pl...

<cut>

[...]

Wątpliwości moje dotyczą jedynie niektórych rodzin PiS. Pozostałe rodziny pogrzebały swoich zmarłych, skladają na ich grobach kwiaty. Z tego mco wiem prezes PiS nie odwiedza grobu swego brata. Dlaczego? Czyżby faktycznie na Wawelu nie spoczywał jego brat? Jeżeli prezes wiedział o tym w chwili pogrzebu powinien zwrócić koszty całej ceremonii zaczynając od transportu ze Smoleńska po składanie kondolencji.

To proste - jeśli od razu nie zagrali z Rosjanami, że żądają prawdy, to teraz będą ukrywali ją choćby z tego powodu, że wyszliby na głupków.

To sa wszystko domniemania. Dwie komisje w taki czy inny sposób przedstawiły fakty, które jednoznacznie okreslają, że te 96 osób zginęło w wyniku katastrofy lotniczej. Doszukiwanie się czegokolwiek jest bez sensu. Jeżeli tak jak chce to PiS katastrofę spowodowali Rosjanie zrobili to tak, że nikt nie znajdzie jakichkolwiek na to dowodów. Jeżleli katastrofa była wynikiem rażącego niedbalstwa którejkolwiek ze stron obwinianie się nie zmieni niczego. Zwylke w tego rodzaju katastrofach jest to splot wielu zdarzeń. Sądzę, że i tym razem tak było.

Poza tym być może - jak niektórzy twierdzą - znaleźli we wraku np. urządzenia do podsłuchu prezydenta, to Rosjanie mają niezłego haka na Tuska i jego ekipę.

 Być może to kolejne wróżenie z fusów. Nie bądź taki Macierewicz.

I np. znów na 30 lat podpiszą kolejny niekorzystny dla nas kontrakt gazowy...

 To się jeszcze okaże.

A co do innych rodzin - do PiSu się nie zgłoszą po pomoc (choćby prawną), więc na własną rękę działają.

Niby dlaczego nie zgłoszą się do PiS? Nie słyszałem by jakiejkolwiek rodziny robiły tyle hałasu i wygadywały tyle bzdur co np. 2-ga żona Gosiewskiego. Pragnę zauważyć, że to 1-wsza żona znalazła się na liście wyborczej PiS, a 2-ga została przepędzona przez B.Kempe.

A tylko Pis jako partii/organizacji z pewną siłą przebicia do mediów zależy na pełnym wyjaśnieniu tej katastrofy.

 Bzdura. PiS zależy nie na wyjasnieniu ale wmawianiu społeczeństwo, że katastrofę spowodował Putin, Tusk i Komorowski. Przypomnij sobie wypowiedzi prezesa sprzed roku.

Skąd wiedza, że innym rodzinom to powiewa?

Tak się składa, że znamy się z kilkoma z nich.

Bo w TVN nie pokazali?

Niby co to ma znaczyć? Jedynymi prawdziwymi mediami są Trwam, Radio Maryja, Gazeta Polska?

Czy widziałeś jakąkolwiek informację o działaniach Rogalskiego lub Hambury na łamach innej gazety niż Gazeta Polska, lub w jakiejś telewizji?

Czytałemw wypowiedzi własciciela GP. Na tym robi się kasę. Jak powiedział J.Kurski: "ciemny lud to kupi". I kupuje. Kolejne wersje o helu, bombie barycznej, nadpalonych dowodach osobistych, krótszej nodze, dłuższej ręce. Pieniążki, pieniązki. Im wiecej niewiarygodnych wersji tym lepiej.

Poza oczywiście tymi, które można wykpić lub skrytykować?

Autorami kolejnych rewelacji są ludzie skupieni wokół PiS więc to do nich proszę mieć pretensję, że robią z siebie idiotów. Patrz tekst wyżej.

[...]

Może porównajmy to do ilości mieszkańców RP, a okaże się, że sprawą nawet nie warto się zajmować. Nie ze mną takie metody.

I jeszcze jedno - zarówno rodzina pilota jak i 2 setwardess również ma wątpliwości w tej sprawie. Też byli z PiS?
Tomek

Rodzina pilota dba jedynie o honor swoich bliskich. Pilotom kazano lądować więc nie chce by winą obciążano ich skoro powszechnie wiadomo, że to buńczuczna polityka i samolubstwo Kaczyńskich było pośrednią przyczyną tej katastrofy.

Pozwoliłem sobie odpowiedzieć na wybrane kwestie oddzielnie. Sądzę, że tak będzie bardziej przejrzyście.

Zahir

Data: 2011-09-01 13:23:05
Autor: Tomek

Użytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisał w wiadomości news:4e5f6318$0$2489$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Masz rację, że to domniemania. Ale jeśli ktoś z załozenia jest "w prawdzie", to nie boi się żadnego postępowania. W dodatku jeśli dowodów nie ma albo są wątpliwe i jest ileś tam poszlak wskazujących na nieco inną "prawdę", to nie zastanowisz się nad tym, jak jest prowadzone śledztwo?
To jak w sprawie Olewnika - niby wszystko było już jasne, a sprawa zamknięta. Protestowałeś przeciwko jego ekshumacji? Albo nie miałbyś wątpliwosci, gdyby po zderzeniu auta z motorowerem zostały z tego auta yulko drobne szczątki?

[...]

Już od kilku dni trwają podobno negocjacje naszego rządu w tej sprawie. Jeśli nie uda się obniżyć cen, ponoć sprawa ma być zgłoszona do międzynarodowego arbitrazu. To nawet pewnie GW opisała...

[...]

A nie słuchałeś wywiadów z rodziną jednej ze stewardess? Może po prostu Gosiewska, jako żona polityka, była częściej pokazywana. Rozmowa z ojcem stewardessy nie jest tak medialna no i nie bardzo jest jak zrobić z niego idiotę, bo w imię czego? On przecież nie jest pisiakiem...

[...]

PiS to nie tylko prezes. Poza tym w ciągu roku wychodzą wciąż nowe informacje. Właśnie dziś dotarła informacja: Jak podają rosyjskie media gen. Moriew, szef FSB w Twerze, w rejonie, gdzie służyli oficerowie mjr Ryżenko i płk Krasnokutski nie żyje, popełnił samobójstwo! To właśnie jego ludzie byli w Smoleńsku na lotnisku, kiedy doszło do katastrofy.

Skąd wiedza, że innym rodzinom to powiewa?

Tak się składa, że znamy się z kilkoma z nich.

Bo w TVN nie pokazali?

Niby co to ma znaczyć? Jedynymi prawdziwymi mediami są Trwam, Radio Maryja, Gazeta Polska?

Nie. Ale jakoś nie ma w tych innych gazetach wyjaśnienia moich wątpliwości. I nie ma nawet zadawania pytań. A jednego "specjalistę" wypytywanego jakiś czas temu na łamach gazet i tv znam osobiście - pracował jako dziennikarz komputerowy a ptem był pr-owcem w firmie komputerowej. Specjalista od lotnictwa...

[...]

Wśród tych hipotez nie wierzę jedynie w tą z helem - to wcisnęli Rogalskiemu. Ale jakoś nie widzę rzeczowej polemiki z tezami z Białej Księgi Macierewicza. poz oczywiście taką, że "Antek jest głupi."

Poza oczywiście tymi, które można wykpić lub skrytykować?

Autorami kolejnych rewelacji są ludzie skupieni wokół PiS więc to do nich proszę mieć pretensję, że robią z siebie idiotów. Patrz tekst wyżej.

No to spróbuj polemizować tylko z jedną tezą - jak 100-tonowy samolot może stracić część skrzydła po uderzeniu w brzozę. Proszę techniczne wyliczenia, taki jak zrobił prof. Dałkowski (o ile nie mylę nazwiska) - prof. od mechaniki z PW.

Data: 2011-09-01 13:49:32
Autor: Zahir
Plagi egipskie - pytanie do zwolenników PiS
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e5f6b7c$0$2444$65785112news.neostrada.pl...

<CUT>

[...]

Prawda z założenia to pieniactwo.

W dodatku jeśli dowodów nie ma albo są wątpliwe

Winę trzeba udowodnić, a nie tworzyć dowody które udowodnią winę. Pisałem: dajcie mi człowieka, paragraf się znajdzie. Prezentujesz tą właśnie metodę.

i jest ileś tam poszlak wskazujących na nieco inną "prawdę",

Poszlak tworzonych przez Macierewicza? Zauważ, że w PiS wszyscy są ekspertami od lotnictwa.

 to nie zastanowisz się nad tym, jak jest prowadzone śledztwo?

Jeżeli ktos tworzy poszlaki oparte na helu to nie mamy o czym mówić.

[...]

Nie mieszajmy do tego Olewnika. Tam sprawa była i jest sliska.

[...]

Nie wiem, czytam wiele gazet internetowych. Nie wyróżniam żadnej.

[...]

Był jeden wywiad. Później dziewczyna zrozumiała, że jest manipulowana. Znam jej rodzinę.

Może po prostu Gosiewska, jako żona polityka, była częściej pokazywana.

2-ga żona Gosiewskiego teraz już wie, że została wykorzystana jako narzędzie.

Rozmowa z ojcem stewardessy nie jest tak medialna no i nie bardzo jest jak zrobić z niego idiotę, bo w imię czego? On przecież nie jest pisiakiem...

Nie jest ani "pisiakiem" ani nikim innym. Jest sobą. Starcił wspaniałą córkę, a ludzie
z PiS chcieli nim manipulować. Pogonił ich i tyle.

[...]

PiS to nie tylko prezes.

I tu się mylisz. Reszta to dwór władcy.

[...]

Powiązanie tych 2 faktów jest interesujące. Tak jak samobójstwo Leppera.

[...]

 Jakie masz wątpliwości?

I nie ma nawet zadawania pytań.

Kto niby udzieli ci odpowiedzi? Jakiś pismak pracujący tam dla pieniędzy?

A jednego "specjalistę" wypytywanego jakiś czas temu na łamach gazet i tv znam osobiście - pracował jako dziennikarz komputerowy a ptem był pr-owcem w firmie komputerowej. Specjalista od lotnictwa...

 Jak większość na tym forum. ;-)

[...]

Bo jest albo takiego udaje.

[...]

Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie więc nie wypowiem się co do wyliczeń. Spróbuj polemizosać z tezą jakim cudem z 3-tonowego samochódu jadącego z prędkością 80-100 km przy uderzeniu w brzózke zostaje kupa złomu?

Data: 2011-09-01 09:27:39
Autor: Tomek

Użytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisał w wiadomości news:4e5f3134$0$2498$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Większość wniosków w sprawie Smoleńskiej ma grubo ponad rok. O zwrot propotołów przesłuchania czarnej skrzynki w Moskie prokuratura prosi od 1,5 roku prawie. Kwestie podważania wyników sekcji też nie są nowe - dopiero teraz prokuratura się zgodziła na ekshumację. Dlaczego dopiero teraz? Wychodzą nowe wątpliwości, które układają się w jeden generalny wniosek - Rosjanie coś kręcą. Tylko po co, skoro chcą "udowodnić" swoją niewinność.
A ile jest tych wątpliwości? Bardzo dużo - są nawet strony internetowe temu poświęcone. Podmiana części (inne malowanie samolotu, inne - wraku, co widać na zdjęciach), niemożność zmierzenia nawet odcietego kawałka skrzydła (różnice do 1,5 m - może Rosjanom trzeba jakąś miarkę podesłać?) i inne takie pojawiają się w miarę przyglądania sie dostępnym materiałom. A to, że część protokołów - zarówno MAK jak i Millera - opiera się na zdjęciach znalezionych w Internecie (na marginesie - wykorzystanych ze złamaniem prawa autorskiego) to już jawna kpina. Jak miałem stłuczkę, to dochodzenie było rzetelniej prowadzone...
Tomek

Ps. Tło polityczno-wyborcze? Jak najbardziej tak. Co ciekawe - widać zmianę postawy prokuratury. Jescze ostrożnie, ale widać. Czyżby wietrzyli zmianę ekipy politycznej i próbują się przypodobać?

Data: 2011-09-01 09:52:28
Autor: Zahir

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e5f344b$0$2506$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Napisałeś: "Większość wniosków w sprawie Smoleńskiej ma grubo ponad rok". Mógłbyś podać nazwiska osób, które zgłosiły takie wnioski? Wtedy będziemy kontynuować dyskusję w tym temacie.

Zahir

Data: 2011-09-01 10:22:40
Autor: Tomek

Użytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisał w wiadomości news:4e5f39bc$0$2437$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Córka Wassermana i żona Gosiewskiego. Ponadto mecenasi - Rogalski i Hambura. Do tego prokuratura badająca sprawe (nie znam nazwisk) oraz członkowie komisji Millera.
Tomek

Data: 2011-09-01 11:08:23
Autor: Zahir

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e5f4130$0$2491$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czyli miałem rację: jedynie PiS. Pozostali nie jątrzą.

Zahir

Plagi egipskie - pytanie do zwolenników PiS