Plagiat własnej pracy

Data: 2012-05-09 22:03:51
Autor: Dysiek
Plagiat własnej pracy
Jestem na etapie pisania pracy mgr która jest w pewnym stopniu zbliżona do mojej wcześniejszej pracy inż.. Jeden z punktów się nawet pokrywa. Czy jeśli użyje tego punktu z inż. do swojej pracy mgr wówczas jest to plagiat i związane są z tym wszelkie konsekwencje naruszenia?

Piszesz, we wstepie, ze uzylas fragmentow swojej pracy inz i ze wzgledu na ich objetosc nie podajesz ich jako cytat. Powinno byc spoko - u mnie przeszlo bez problemow.

Dysiek

Plagiat własnej pracy