[Banasiowo] Plan B

Data: 2019-11-29 09:13:39
Autor: Bruno Brunowski
[Banasiowo] Plan B
"- Decyzja o dymisji Mariana Banasia nie wpłynęła. Być może prezes NIK zmieni zdanie, ja czekam. Nie było nigdzie powiedziane, że to musi nastąpić być dzisiaj. Czekamy do następnego tygodnia - powiedziała marszałek Sejmu Elżbieta Witek, komentując najnowsze informacje ws. szefa NIK. Dodała, że klub PiS przygotowuje zmiany w ustawie o NIK, na wypadek, gdyby Banaś nie zrezygnował."
https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-11-29/dymisja-mariana-banasia-nie-wplynela-nikt-nie-powiedzial-ze-to-stanie-sie-dzisiaj/?ref=slider

Marian nie podawaj się! Nawet nie wiesz ile dobrej roboty robisz! #MuremZaMarianem!

--
Bruno

Data: 2019-11-30 07:32:52
Autor: Runt
[Banasiowo] Plan B
W dniu 2019-11-29 o 18:13, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Niezłe haki musi mieć "pancerny" Marian na kolesi z PiS! ;-)))

--
Runt

[Banasiowo] Plan B