Plan SLD.

Data: 2009-11-29 16:33:51
Autor: Jadrys
Plan SLD.
 Pseudolewica  zwana SLD znowu sobie robi żarty ze swoich wyborców..  Czy jakiś Polak  jeszcze raz da sie nabrać na ich kłamstwa?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1371,title,SLD-ma-plan-deklerykalizacji-Polski,wid,11730359,wiadomosc.html?ticaid=19311

Data: 2009-11-29 07:50:35
Autor: J-23
Plan SLD.
On 29 Lis, 16:33, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Pseudolewica  zwana SLD znowu sobie robi żarty ze swoich wyborców..  Czy
jakiś Polak  jeszcze raz da sie nabrać na ich kłamstwa?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1371,title,SLD-ma-plan-deklerykalizacji-P...

Popieram w calej rozciaglosci!

J-23 itede...

Data: 2009-11-29 17:14:22
Autor: Jadrys
Plan SLD.
J-23 pisze:
[...]

Ja też popieram.  Tylko myślę że taki projekt w wykonaniu SLD to czysta utopia. Ta partia jest antyklerykalna tylko gdy jest w opozycji.

Data: 2009-11-29 16:26:22
Autor: Karol
Plan SLD.
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
[...]

ten pomysl SLD, osobiscie mi sie najbardziej podoba, cytuje za tekstem:

*Politycy Sojuszu będą się też domagać wprowadzenia podatku od wiary*

ROTFL

Moze warto w swoich wyborczych obietnicach, zaproponowac dodatki dla
homoseksualnych zwiazkow? Troche glosow w ten sposob dostana:)

Bida z nedza w tych lewicowych mozgach.

Data: 2009-11-29 19:27:47
Autor: Jadrys
Plan SLD.
Karol pisze:
[...]

To raczej nie są lewicowe mózgi.  Przez cały okres swojej działalności nie zrobili _nic_  co mogłoby wskazywać że jest to partia lewicowa.. Samo gadanie to trochę za mało..

Data: 2009-11-29 19:08:35
Autor: Karol
Plan SLD.
> [...]

To raczej nie są lewicowe mózgi.  Przez cały okres swojej działalności nie zrobili _nic_  co mogłoby wskazywać że jest to partia lewicowa.. Samo gadanie to trochę za mało..

..oj, sa :) Teraz tylko sie przepoczwarzyli i dostosowali do nowej *postepowej
lini, swiatowego imbecylizmu*. Im chodzi jak kazdej lewicy tylko o WLADZE, a
nie dobro ludzi. A dla takich jak oni, kazda metoda zdobycia wladzy, jest OK.

* przeczytales wreszcie jadrysiu cos o demokracji?

Data: 2009-11-29 21:12:36
Autor: Jadrys
Plan SLD.
Karol pisze:
[...]

Ostateczne wnioski odnośnie partii lewicowych wyciągnę gdy dojdzie do władzy i będzie rządził PPS Piotra Ikonowicza.

* przeczytales wreszcie jadrysiu cos o demokracji?

A co niby mam przeczytać?  Definicję  znam,..

Data: 2009-11-29 20:34:42
Autor: Karol
Plan SLD.
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Ostateczne wnioski odnośnie partii lewicowych wyciągnę gdy dojdzie do władzy i będzie rządził PPS Piotra Ikonowicza.

...koniecznie chcesz sobie odmrozic uszy? nic mi do tego, mnie to na szczescie
nie dotyczy:)

> * przeczytales wreszcie jadrysiu cos o demokracji?

A co niby mam przeczytać?  Definicję  znam,..

Znac definicje, to stanowczo za malo.

Data: 2009-11-29 22:29:34
Autor: Mirek
Plan SLD.
Karol pisze:
[...]

Jestem fanem 'zielonych', ale w obecnej sytuacji tylko SLD istnieje.

Data: 2009-11-29 22:11:10
Autor: Karol
Plan SLD.
Mirek <mirek@mrauk.net> napisał(a):
Jestem fanem 'zielonych', ale w obecnej sytuacji tylko SLD istnieje.

..i to we wszystkich mozliwych odmianach:)

Data: 2009-11-30 17:05:06
Autor: Jadrys
Plan SLD.
Karol pisze:
[...]

Trudno, zaryzykuję.. Tym bardziej że nie widzę alternatywy na Polskiej scenie politycznej.

* przeczytales wreszcie jadrysiu cos o demokracji?

A co niby mam przeczytać?  Definicję  znam,..

Znac definicje, to stanowczo za malo.

Więc co? Mam zacząć czytać monologi prawicowych idiotów typu JKM albo Michalkiewicz?

Data: 2009-11-30 16:29:07
Autor: Karol
Plan SLD.
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Trudno, zaryzykuję.. Tym bardziej że nie widzę alternatywy na Polskiej scenie politycznej.
 Jadrysiu, jesli przezyles PRL, to teraz musze powiedziec, ze bardzo sie
dziwie, ze masz ochote przezyc powtorke z *rozrywki*, ale faktem jest,
ze w Polsce nie dopuszczono do stworzenia przez 20 lat, zadnej sensownej
alternatywy dla przyzwoitych ludzi.
> Znac definicje, to stanowczo za malo.

Więc co? Mam zacząć czytać monologi prawicowych idiotów typu JKM albo Michalkiewicz?

Michalkiewicz idota na pewno nie jest i warto go czytac. Jesli chodzi o JKM,
to juz tutaj na jego temat pisalismy. Facet robi z siebie pajaca, chociaz to co przekazuje jest dosc sensowne, ale zazwyczaj sprowadza kazdy temat do
absurdu, wiec nic dziwnego iz nikt go nie traktuje powaznie. Proponuje czytac wypowiedzi Paula Rona, ktory ma poglady zblizone do JKM, ale
to powazny gosc.
Jego teksty sa cholernie ciekawe i maja charakter edukacyjny, pozwalajacy spojrzec na otaczajacy nas swiat w sposob rozsadny i logiczny.

Data: 2009-12-01 10:39:35
Autor: Jadrys
Plan SLD.
Karol pisze:
[...]

Ależ ja nic takiego nie mówię.  Kto przy zdrowych zmysłach chciałby żyć w więzieniu? W wiezieniu na które pseudokomuniści zamienili Polskę..

 ale faktem jest,
ze w Polsce nie dopuszczono do stworzenia przez 20 lat, zadnej sensownej
alternatywy dla przyzwoitych ludzi.

No właśnie - marzy mi sie jakaś prawdziwie lewicowa partia.

[...]

No niestety, to nie dla mnie. Na otaczającą nas rzeczywistość mam już poglądy ugruntowane. I raczej nie zmienię ich pod wpływem twórczości jednego człowieka..

Data: 2009-12-01 16:10:14
Autor: Karol
Plan SLD.
> [...]

Ależ ja nic takiego nie mówię.  Kto przy zdrowych zmysłach chciałby żyć w więzieniu? W wiezieniu na które pseudokomuniści zamienili Polskę..

komunisci niestety ZAWSZE tak dzialaja.
>  ale faktem jest,
> ze w Polsce nie dopuszczono do stworzenia przez 20 lat, zadnej sensownej
> alternatywy dla przyzwoitych ludzi.

No właśnie - marzy mi sie jakaś prawdziwie lewicowa partia.

istnienie partii takiej jak SLD, mialo by sens tylko wowoczas gdyby
przeprowadzono w Polsce dekomunizaje i lustracje oraz wybory do kazdej partii
odbywaly sie po wprowadzeniu tzw. JOW.
Z SLD powinni byc wykluczeni wszyscy byli czlonkowie PZPR.

To sam warunek jest koniecznoscia dla wszystkich pozostalych partii.
Zarowno PiS, PO, PSL - mogly by istniec, ale tylko wowczas gdyby powyzszy warunek byl spelniony w stosunku i do tych partii.

W Polsce ciagle zmienia sie nazwy wiekszosci partii i nie ma zadnej ciaglosci
ich dzialania, tak jak to ma miejsce w innych panstwach o ugruntowanej
demokracji, gdzie partie opozycyjne sa postrzegane jako istotny element
zdrowego systemu demokratycznego.

W Polsce nie krytykuje i nie rozlicza sie partii rzadzacej, tylko ciagle robi sie to w stosunku do partii opozycyjnej. To jest chore i absurdalne, bo w
Polsce nadal dominuje mentalnosc totalitarna.

W systemach demokratycznych taka partia jak PO, musialaby podac sie
natychmiast do dymisji po naglosnieniu przez opozycje i niezalezne media tylu
afer ktore ma w tej chwili na swoim koncie PO. Wladze w takiej sytuacji
przejmuje zawsze partia opozycyjna lub oglasza sie nowe wybory.

Jak wiadomo tak sie nie stalo i to swiadczy o wyjatkowej slabosci demokracji w
Polsce.
  Osobiscie popieram PiS, ale mam duze zastrzezenia do jego przywodcy
Kaczynskiego, ktory niestety mija sie z prawda twierdzac, ze ordynacja
wyborcza JOW, jest dla Polski szkodliwa. Mysle ze, Kaczynski tez nie dziala
jednak w interesie Polski, bo w jakis sposob jest jednak zwiazany z *okraglym
stolem*, podobnie jak Tusk czy Pawlak ( Nocna Zmiana).

Bardzo celnie to opisal pan prof. Jerzy Przystawa glowny oredownik
wprowadzenia w Polsce JOW, cytuje:

*Na internetowym Salonie24 wypowiada się Jarosław Kaczyński: "Powiem krótko. W
takich warunkach, jakie dzisiaj są w Polsce jednomandatowe okręgi wyborcze
oznaczają, że wpływy Rychów i Zdzichów byłyby jeszcze dużo większe niż są.
Taki jest po prostu mechanizm. W tych wyborach ogromną rolę odgrywałyby
pieniądze. Dzisiaj przecież każdy wie, że w trakcie kampanii wyborczej znaczna
część pieniędzy idzie bokiem tzn. indywidualnie kandydaci na posłów, ze
względu na te krzyżyki przy nazwiskach, sobie załatwiają. A w okręgach
jednomandatowych w ogóle nie byłoby żadnej możliwości zbadania tego (...). I
różnego rodzaju miejscowe establishmenty chciałyby mieć swojego posła. I
bardzo często by go miały. Tak jak niestety bardzo często mają władzę
samorządową mocno zintegrowaną z innymi tworami władzy. I tworzą taki system,
w którym normalny obywatel w gruncie rzeczy jest całkowicie bezradny. Ja
jestem przekonany, że taki byłby tego efekt".
Krótko mówiąc, wódz PiS-u rzuca w twarz wójtom, burmistrzom i prezydentom
miast, którzy uzyskali w bezpośrednich wyborach mandaty większością głosów, że
ta przeszło pięć razy większa od Sejmu społeczność gospodarzy gmin (gmin mamy
ok. 2,5 tysiąca, a posłów tylko 460!), to nic innego jak zbieranina "Rychów i
Zdzichów", którzy za jakieś wielkie pieniądze, w powiązaniu z jakimiś
"miejscowymi establishmentami", pozdobywali stanowiska i teraz rządzą polską
samorządową. Że jedyny nasz ratunek przed tymi niedobrymi zjawiskami leży w
kontroli partyjnej, kierowanej przez światłych przywódców.
Jarosław Kaczyński nie jest w tym stanowisku odosobniony. To samo opowiada
Waldemar Pawlak, to samo od wieków opowiadają byli partyjniacy spod znaku
"lewicy", to samo, na tym samym Salonie24, opowiada Jarosław Gowin. Ten
ostatni, przypadkowo, jest eksponentem partii, która w swoim programie
zapisała jednomandatowe okręgi wyborcz*

http://www.asme.pl/125811666069842.shtml

> [...]

No niestety, to nie dla mnie. Na otaczającą nas rzeczywistość mam już poglądy ugruntowane. I raczej nie zmienię ich pod wpływem twórczości jednego człowieka..

rozumiem, kazdy ma prawo wlasnego wyboru, ale tak jak napisalem, takiej partii
o jakiej marzysz w tej chwili w Polsce nie ma i nie bedzie, dopoki
wybory np. do SLD beda sie odbywac na takiej zasadzie jak to ma miejsce
obecnie i w jej szeregach nadal beda dzialac byli czlonkowie PZPR.

Data: 2009-12-01 20:36:23
Autor: Jadrys
Plan SLD.
Karol pisze:
[...]

Tak działają pseudokomuniści.. i naprawdę trudno jest zrozumieć ich niechęć do wydawania paszportów.

[...]

Myślę że konstruktywna weryfikacja by wystarczyła.. Nawet w PZPR było sporo porządnych ludzi..

Data: 2009-12-01 19:53:19
Autor: Karol
Plan SLD.
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Myślę że konstruktywna weryfikacja by wystarczyła.. Nawet w PZPR było sporo porządnych ludzi..

ja nie watpie ze byli (moze ci szeregowi, ale cala wierchuszka na pewno nie
byla przyzwoita i propolska), ale dekomunizacja i lustracja jest nadal
konieczna w Polsce, bowiem wiele dokumentow dostalo sie w rece ludzi ktorzy
wykorzystuja je nadal w walce politycznej np. Michnika i jego komisji oraz sluzb obcych wywiadow. --

Data: 2009-12-01 21:41:11
Autor: jadrys
Plan SLD.
Karol pisze:
[...]

Ja z kolei uważam że ta cała "dekomunizacja" i lustracja jest potrzebna, ale tylko rządzącym. Tylko po to aby od czasu do czasu urządzić tanią wersje współczesnych igrzysk dla gawiedzi.. Odwracając w ten sposób uwagę od spraw naprawdę istotnych dla kraju..
Czy naprawdę sądzisz Karolu że normalnych ludzi interesuje to że np. Oleksy współpracował z wywiadem?

Data: 2009-12-01 21:48:50
Autor: Karol
Plan SLD.
[...]

no wiec wlasnie chocby dlatego, aby nie urzadzac ciagle przez kolejne 20 lat,
igrzysk dla *gawiedzi*, lustracja i dekomunizacja juz dawno powinna byc
przeprowadzona. To bolesny *zabieg*, ale naprawde konieczny, szcegolnie dla osob majacych wplyw na polityke, ekonomie, prawo i ..religie, w Polsce.
Zauwaz Jadrysiu,ze Polska jest jedynym krajem bylego bloku komunistcznego w
ktorym nie przeprowadzono ani dekomunizacji, ani lustracji. Jadrysiu, jak myslisz dlaczego tak sprawnie i szybko przeprowadzili to Niemcy?
Nie sadzisz chyba, ze Niemcy to nienormalni ludzie?

Data: 2009-12-01 21:52:58
Autor: Karol
Plan SLD.

ups, zapomnialem dodac, ze do tych grup ktore powinny te weryfikacje przejsc
w Polsce nalza jeszcze: sluzby specjalne, wojsko, ludzie zwiazani z edukacja i szkolnictwem no i oczywiscie, media. --

Data: 2009-12-03 10:35:25
Autor: Jadrys
Plan SLD.
 Karol pisze:
[...]

Nie wiem jak jest w innych krajach, takich jak np. Bułgaria czy Rumunia. A zresztą jest to mało istotne - patrzmy raczej na swoje własne podwórko..
Ja osobiście sądzę że sprawy lustracji, depseudokomunizacji nie powinny zaprzątać głów naszym rządzącym. Co może obchodzić przeszłość człowieka który nie popełnił żadnego przestępstwa.
Palącą sprawa dla mieszkańców naszego kraju są problemy dnia dzisiejszego. Tj. Spłaty kredytów, zakup leków, węgla na zimę, a mi osobiście dostęp do internetu..
Tym w pierwszej kolejności powinni się zajmować rządzący, a nie wyciągać jakieś sprawy z przed lat  prawie nikogo nie interesujące i robić z tego sprawę państwową.

Data: 2009-11-29 20:00:55
Autor: cytryna
Plan SLD i innych podobnych
Karol pisze:
> [...]
>
>   To raczej nie są lewicowe mózgi.  Przez cały okres swojej działalności nie zrobili _nic_  co mogłoby wskazywać że jest to partia lewicowa.. Samo gadanie to trochę za mało..

Znam inna równie gustowna partię,gdzie "przez cały okres swojej działalności nie zrobili nic co mogłoby wskazywać że jest to partia" liberalna. Poza 200 aferami oraz niespełnionymi obietnicami wyborczymi, jak również  codziennymi
łgarstwami zwanymi dla kamuflażu "perfekcyjnym PR" głównym zadaniem pałkarzy
tej partii jest walka z konkurencyjnymi ugrupowaniami politycznymi połączona
z systematycznym niszczeniem suwerenności polityczno-gospodarczej Państwa.To jest dopiero cymes.

Data: 2009-11-29 21:11:47
Autor: Jadrys
Plan SLD i innych podobnych
cytryna pisze:
Karol pisze:

[...]

Ja jednak dostrzegam w ich działalności pewna pozytywy.. Chociażby te ostatnie cięcia wydatków. - Koniec z wynajmowaniem firm ochroniarskich przez jednostki wojskowe do ochrony koszar, koniec z darmowym stołowaniem sie tych darmozjadów w mundurach. To tylko jedne z wielu oszczędności poczynionych w ostatnim czasie przez PO.

Data: 2009-11-29 17:07:45
Autor: Mirek
Plan SLD.
Jadrys pisze:
[...]

Nie stawiaj krzyżyka, Grzegorz Napieralski jest akurat dość antyklerykalny.

Data: 2009-11-29 17:15:29
Autor: Jadrys
Plan SLD.
Mirek pisze:
Jadrys pisze:

[...]

Tak wiem, ale odnoszę wrażenie że dni Grześka jako przewodniczącego są już policzone..

Data: 2009-11-29 17:17:07
Autor: Mirek
Plan SLD.
Jadrys pisze:
Mirek pisze:
Jadrys pisze:

[...]

Szkoda, dość konkretny gościu.

Data: 2009-11-29 19:28:30
Autor: Jadrys
Plan SLD.
Mirek pisze:
Jadrys pisze:

Mirek pisze:

Jadrys pisze:

[...]

Pozostaje tylko mieć nadzieje że zastąpi go Iza Sierakowska..

Data: 2009-11-29 19:43:39
Autor: Mirek
Plan SLD.
Jadrys pisze:
[...]

Zobaczymy, sam jestem ciekaw.

Data: 2009-11-30 11:22:34
Autor: cirrus
Plan SLD.
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:heueg9$rn1$2news.onet.pl...
Mirek pisze:
Jadrys pisze:
Mirek pisze:
Jadrys pisze:
[...]

Ostatnio w niebycie lub zajęła się biznesem.

--
stevep

Data: 2009-11-30 17:06:17
Autor: Jadrys
Plan SLD.
cirrus pisze:

Pozostaje tylko mieć nadzieje że zastąpi go Iza Sierakowska..

Ostatnio w niebycie lub zajęła się biznesem.

Ale chyba definitywnie z polityką nie zerwała?

Data: 2009-11-30 11:21:43
Autor: cirrus
Plan SLD.
Użytkownik "Mirek" <mirek@mrauk.net> napisał w wiadomości news:heu6t8$i4q$1mx1.internetia.pl...
Jadrys pisze:
Mirek pisze:
Jadrys pisze:
[...]

A w czym jest konkretny, w sojuszu z PiS?

--
stevep

Plan SLD.