Plan banksterów był taki

Data: 2016-02-02 11:51:50
Autor: zdumiony
Plan banksterów był taki
Dopuścić patriotów do władzy na krótko, na bardzo krótko
Spowodować kryzys albo zamieszki
Po obaleniu rządu, wszyscy będą pamiętali jego "nieudolnośc"

Data: 2016-02-02 12:49:36
Autor: Obsrywator
Plan banksterów był taki
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:n8q1kd$j7c$6node1.news.atman.pl...
Dopuścić patriotów do władzy na krótko, na bardzo krótko
Spowodować kryzys albo zamieszki
Po obaleniu rządu, wszyscy będą pamiętali jego "nieudolnośc"

Kto obali ten rząd, masz już jakieś propozycje? A może będzie to rewolta wewnetrzna bo młodzi będą mieli dość panoszenia się starych nieudaczników?

Data: 2016-02-02 16:00:41
Autor: corrsuss
Plan banksterów by³ taki
W dniu wtorek, 2 lutego 2016 13:11:35 UTC+1 u¿ytkownik Obsrywator napisa³:
U¿ytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:n8q1kd$j7c$6node1.news.atman.pl...
> Dopu¶ciæ patriotów do w³adzy na krótko, na bardzo krótko
> Spowodowaæ kryzys albo zamieszki
> Po obaleniu rz±du, wszyscy bêd± pamiêtali jego "nieudolno¶c"

Kto obali ten rz±d, masz ju¿ jakie¶ propozycje? A mo¿e bêdzie to rewolta wewnetrzna bo m³odzi bêd± mieli do¶æ panoszenia siê starych nieudaczników?

Tia i wypierdol± wszystkich oszo³omów pisowskich.
stevep

Data: 2016-02-02 15:58:37
Autor: corrsuss
Plan banksterów by³ taki
W dniu wtorek, 2 lutego 2016 11:49:50 UTC+1 u¿ytkownik zdumiony napisa³:
Dopu¶ciæ patriotów do w³adzy na krótko, na bardzo krótko
Spowodowaæ kryzys albo zamieszki
Po obaleniu rz±du, wszyscy bêd± pamiêtali jego "nieudolno¶c"

Ale szatañski plan na miarê kretynów pisowskich.
stevep

Data: 2016-02-02 19:01:27
Autor: Marek Czaplicki
Plan banksterów był taki
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 2 lutego 2016 11:51:

Dopuścić patriotów do władzy na krótko, na bardzo krótko
Spowodować kryzys albo zamieszki
Po obaleniu rządu, wszyscy będą pamiętali jego "nieudolnośc"

Stali za Tobą i innymi i celowali z procy abyś/aby we właściwym miejscu krzyżyk postawił/postawili?

Data: 2016-02-02 19:03:44
Autor: zdumiony
Plan banksterów był taki
W dniu 02.02.2016 o 19:01, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Nie obecnie ludzie wybrali przyzwoitych ludzi do władzy. Ale gdy będzie kryzys i zamieszki, to pomyślą żeby więcej ich nie wybierać.

Data: 2016-02-02 16:02:07
Autor: corrsuss
Plan banksterów by³ taki
W dniu wtorek, 2 lutego 2016 19:01:44 UTC+1 u¿ytkownik zdumiony napisa³:

> Stali za Tob± i innymi i celowali z procy aby¶/aby we w³a¶ciwym miejscu
> krzy¿yk postawi³/postawili?

Nie obecnie ludzie wybrali przyzwoitych ludzi do w³adzy. Ale gdy bêdzie kryzys i zamieszki, to pomy¶l± ¿eby wiêcej ich nie wybieraæ.

Bardzo przyzwoitych, takich jak "ciemny lud to kupi". zero itp
stevep

Data: 2016-02-02 19:15:41
Autor: u2
Plan banksterów był taki
W dniu 2016-02-02 o 19:03, zdumiony pisze:
Nie obecnie ludzie wybrali przyzwoitych ludzi do władzy. Ale gdy będzie
kryzys i zamieszki, to pomyślą żeby więcej ich nie wybierać.

a to chytry Sienkiewicz, specjalnie spalil ruska budke, aby wywolac zamieszki i obalic peło:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-02-02 19:19:00
Autor: zdumiony
Plan banksterów był taki
W dniu 02.02.2016 o 19:15, u2 pisze:
a to chytry Sienkiewicz, specjalnie spalil ruska budke, aby wywolac
zamieszki i obalic peło:)

Nie, by zgonić to na narodowców i wzmocnić PO

Data: 2016-02-02 19:18:41
Autor: u2
Plan banksterów był taki
W dniu 2016-02-02 o 19:19, zdumiony pisze:
W dniu 02.02.2016 o 19:15, u2 pisze:
a to chytry Sienkiewicz, specjalnie spalil ruska budke, aby wywolac
zamieszki i obalic peło:)

Nie, by zgonić to na narodowców i wzmocnić PO

ale wyszlo dokladnie odwrotnie, czyli spisek:)

Data: 2016-02-02 19:21:43
Autor: zdumiony
Plan banksterów był taki
W dniu 02.02.2016 o 19:18, u2 pisze:
Nie, by zgonić to na narodowców i wzmocnić PO

ale wyszlo dokladnie odwrotnie, czyli spisek:)

SÅ‚aby spisek i dlatego nieudany.
A są i potężne SPISKI

Data: 2016-02-02 19:21:30
Autor: u2
Plan banksterów był taki
W dniu 2016-02-02 o 19:21, zdumiony pisze:
W dniu 02.02.2016 o 19:18, u2 pisze:
Nie, by zgonić to na narodowców i wzmocnić PO

ale wyszlo dokladnie odwrotnie, czyli spisek:)

SÅ‚aby spisek i dlatego nieudany.
A są i potężne SPISKI

ano, KOD specjalnie założył alimenciarz, który nie daje na swoje bachory i innym zabrania dawać:)

Data: 2016-02-02 19:31:06
Autor: zdumiony
Plan banksterów był taki
W dniu 02.02.2016 o 19:21, u2 pisze:
ano, KOD specjalnie założył alimenciarz, który nie daje na swoje bachory
i innym zabrania dawać:)

KOD to żaden spisek, wszyscy wiedzą co to za KOD

Data: 2016-02-02 19:36:39
Autor: u2
Plan banksterów był taki
W dniu 2016-02-02 o 19:31, zdumiony pisze:
W dniu 02.02.2016 o 19:21, u2 pisze:
ano, KOD specjalnie założył alimenciarz, który nie daje na swoje bachory
i innym zabrania dawać:)

KOD to żaden spisek, wszyscy wiedzą co to za KOD

ale ja nie wiem, brat filmowca, niepłacący alimentów, zakłada protest komitet, to się kupy nie trzyma:)

Data: 2016-02-02 19:42:03
Autor: zdumiony
Plan banksterów był taki
W dniu 02.02.2016 o 19:36, u2 pisze:
ale ja nie wiem, brat filmowca, niepłacący alimentów, zakłada protest
komitet, to siÄ™ kupy nie trzyma:)

KOD to nawiązanie nazwą do KOR i marzy im się miniMajdan, przyspieszone wybory i dalsza władza Petru

Data: 2016-02-02 20:02:51
Autor: u2
Plan banksterów był taki
W dniu 2016-02-02 o 19:42, zdumiony pisze:
KOD to nawiÄ…zanie nazwÄ… do KOR i marzy im siÄ™ miniMajdan, przyspieszone
wybory i dalsza władza Petru

KOR zalozyl Antek w czasach realnej komuny, KOR przejely zydki, a KOD od razu zydeta zalozyla:)

zydeta byla wiodaca sila PRL do czasow Gomulki, pozniej za Gierka musieli skulic ogon, do glosu doszli za jeruzela:)

czyli przyznajesz ze KOD to spisek jak KOR:)

Data: 2016-02-02 20:15:37
Autor: zdumiony
Plan banksterów był taki
W dniu 02.02.2016 o 20:02, u2 pisze:
czyli przyznajesz ze KOD to spisek jak KOR:)

KOD to mały spiseczek, powstał przed chwilą, ciekawe czy za X lat będzie ?

Data: 2016-02-02 20:18:23
Autor: u2
Plan banksterów był taki
W dniu 2016-02-02 o 20:15, zdumiony pisze:
W dniu 02.02.2016 o 20:02, u2 pisze:
czyli przyznajesz ze KOD to spisek jak KOR:)

KOD to mały spiseczek, powstał przed chwilą, ciekawe czy za X lat będzie ?

za PRL w przewodniej sile narodu biły się chamy i żydy, widzę analogię do obecnej sytuacji w Bolanda:)

Data: 2016-02-02 20:21:14
Autor: zdumiony
Plan banksterów był taki
W dniu 02.02.2016 o 20:18, u2 pisze:
za PRL w przewodniej sile narodu biły się chamy i żydy, widzę analogię
do obecnej sytuacji w Bolanda:)

Ale KOD to słabizna ideowa, aby obalić rząd będą musieli dać coś silniejszego

Data: 2016-02-02 20:22:45
Autor: u2
Plan banksterów był taki
W dniu 2016-02-02 o 20:21, zdumiony pisze:
[...]

ideowo może są ciency, ale reprezentują tajemne złowrogie siły:)

Data: 2016-02-02 20:24:42
Autor: zdumiony
Plan banksterów był taki
W dniu 02.02.2016 o 20:21, zdumiony pisze:
[...]

Akcja z Hadaczem i Joanną od krzyża była znacznie głębsza niż KOD który przyciąga tylko grupki starszych osób

Data: 2016-02-02 20:28:37
Autor: u2
Plan banksterów był taki
W dniu 2016-02-02 o 20:24, zdumiony pisze:
Akcja z Hadaczem i Joanną od krzyża była znacznie głębsza niż KOD który
przyciąga tylko grupki starszych osób

tak, Matka Joanna od aniołów to arcydzieło, klasyka:)

ale Hadacz to chłopek roztropek, wykorzystywany niecnie przez merdia:)

Data: 2016-02-02 20:22:44
Autor: zdumiony
Plan banksterów był taki
W dniu 02.02.2016 o 20:18, u2 pisze:
za PRL w przewodniej sile narodu biły się chamy i żydy, widzę analogię
do obecnej sytuacji w Bolanda:)

Wbrew pozorom ta walka miała sens. "Żydy" były odpowiedzialne za mordy, po zwycięstwie "chamów" znacznie poprawiło się zwykłemu człowiekowi.

Data: 2016-02-02 20:24:07
Autor: u2
Plan banksterów był taki
W dniu 2016-02-02 o 20:22, zdumiony pisze:
[...]

niestety na krótko, złota epoka Gierka trwała zaledwie dekadę:)

btw te 300 fabryk, które Gierek zbudował do dzisiaj nie mogą rozszabrować 'żydy':)

Data: 2016-02-02 20:29:44
Autor: zdumiony
Plan banksterów był taki
W dniu 02.02.2016 o 20:24, u2 pisze:
niestety na krótko, złota epoka Gierka trwała zaledwie dekadę:)

btw te 300 fabryk, które Gierek zbudował do dzisiaj nie mogą
rozszabrować 'żydy':)

Wykwitł wtedy patriotyzm: powstały zespoły rockowe o nazwach takich jak Polanie czy Wiślanie, podczas gdy w USA był czas eksperymentów z narkotykami

Data: 2016-02-02 20:31:15
Autor: u2
Plan banksterów był taki
W dniu 2016-02-02 o 20:29, zdumiony pisze:
Wykwitł wtedy patriotyzm: powstały zespoły rockowe o nazwach takich jak
Polanie czy Wiślanie, podczas gdy w USA był czas eksperymentów z
narkotykami

również Czerwono-Czarni, Czerwone Gitary, Niebiesko-Czarni, Skaldowie

ale ale co tutaj w PRL robiÄ… Skaldowie ?:)

Data: 2016-02-02 20:35:42
Autor: zdumiony
Plan banksterów był taki
W dniu 02.02.2016 o 20:31, u2 pisze:
również Czerwono-Czarni, Czerwone Gitary, Niebiesko-Czarni, Skaldowie

ale ale co tutaj w PRL robiÄ… Skaldowie ?:)

tak, Skaldowie świetny zespół

Data: 2016-02-02 20:36:08
Autor: u2
Plan banksterów był taki
W dniu 2016-02-02 o 20:35, zdumiony pisze:
W dniu 02.02.2016 o 20:31, u2 pisze:
również Czerwono-Czarni, Czerwone Gitary, Niebiesko-Czarni, Skaldowie

ale ale co tutaj w PRL robiÄ… Skaldowie ?:)

tak, Skaldowie świetny zespół

pozostale zespoly, pomimo mylacych nazw, rowniez sa epokowe:)

https://www.youtube.com/watch?v=9VFy1gdk2u8

Data: 2016-02-02 20:43:25
Autor: zdumiony
Plan banksterów był taki
W dniu 02.02.2016 o 20:36, u2 pisze:
pozostale zespoly, pomimo mylacych nazw, rowniez sa epokowe:)

https://www.youtube.com/watch?v=9VFy1gdk2u8

Skaldowie - Z kopyta Kulig rwie
https://www.youtube.com/watch?v=bhlxrcXn99k

Data: 2016-02-02 20:43:49
Autor: u2
Plan banksterów był taki
W dniu 2016-02-02 o 20:43, zdumiony pisze:
Skaldowie - Z kopyta Kulig rwie

teraz już tak nie rwie, śniegu mało:)

Data: 2016-02-02 19:48:57
Autor: Obsrywator
Plan banksterów był taki
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:56b0f24a$0$689$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Np taki Kurski zorganizował pobicie jakiejś aktorki by zostać tera gwiazdorem telewizji pisowskiej. Nawego jego brat się go wstydzi.

Data: 2016-02-02 20:04:30
Autor: u2
Plan banksterów był taki
W dniu 2016-02-02 o 19:48, Obsrywator pisze:
Np taki Kurski zorganizował pobicie jakiejś aktorki by zostać tera
gwiazdorem telewizji pisowskiej. Nawego jego brat siÄ™ go wstydzi.

czepiasz sie obyczajowki, a to normalnego obywatela zupelnie nie interesuje, wasze prowokacje obyczajowe mozna o kant dupy rozbic:)

Data: 2016-02-02 19:22:32
Autor: Marek Czaplicki
Plan banksterów był taki
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 2 lutego 2016 19:03:

[...]

Nie. Piszesz wyraźnie: "dopuścić". Czyli mataczyć z wyborami, aby na chwilę, dopuścić, potem wywołać zamieszki itd... Nawiasem to zamieszki teraz mogą być. Górnikom na ten przykład koryto się trochę urywa, bowiem mówi się o "wyciszaniu" kopalń. Duda nr 2 będzie się ostro musiał starać. :-)

Data: 2016-02-02 19:24:21
Autor: zdumiony
Plan banksterów był taki
W dniu 02.02.2016 o 19:22, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Dopuścić do nieuniknionego, czyli wyboru przyzwoitych ludzi, ale za to potem nasilony atak

Data: 2016-02-02 19:30:26
Autor: Marek Czaplicki
Plan banksterów był taki
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 2 lutego 2016 19:24:

[...]
:-)

Dopuścić do nieuniknionego, czyli wyboru przyzwoitych ludzi, ale za to
potem nasilony atak

Mój drogi. Trochę się nie rozumiemy jak sądzę. Ja jestem odporny na różne "spiskowe teorie". Teraz z kolei mówisz o "ciemnych siłach", które stały za plecami i mówiły: tylko na przyzwoitych, a potem na barykady. Tym tokiem myślenia można udowodnić nawet to, że Księżyc jest z sera. Boć przecież astronauci na nim nie byli i wszystko to ściema Kubricka? :-)

Data: 2016-02-02 19:33:31
Autor: zdumiony
Plan banksterów był taki
W dniu 02.02.2016 o 19:30, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Było coś w TV podziemnej w którymś odcinku:
Warto posłuchać choćby tego:
https://www.youtube.com/watch?v=pH5BBKHKlQ8

Data: 2016-02-02 19:34:13
Autor: Marek Czaplicki
Plan banksterów był taki
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 2 lutego 2016 19:33:

[...]

Parę postów niżej piszesz coś o fałszowaniu youtube. Bądź konsekwentny i nie powołuj się na to medium.

Data: 2016-02-02 19:39:49
Autor: zdumiony
Plan banksterów był taki
W dniu 02.02.2016 o 19:34, Marek Czaplicki pisze:
Parę postów niżej piszesz coś o fałszowaniu youtube. Bądź konsekwentny i nie
powołuj się na to medium.
Akurat ten człowiek jest wiarygodny, nie mówię że wszystkowiedzący i nieomylny ale jeśli chodzi o to co mówi w tym filmiku, to warto posłuchać
Nie warto natomiast Maxa Kolonko ani setek tysięcy filmików z Korwinem.
W youtube to perły są w gównie.

Data: 2016-02-02 19:41:24
Autor: Marek Czaplicki
Plan banksterów był taki
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 2 lutego 2016 19:39:

[...]

Nie wiem. Na pewno znalazłbym kogoś kto z całym przekonaniem twierdziłby to samo co Ty, ale wręcz przeciwnie co do osób jakie przywołujesz. Ja lubię słowo pisane. Po prostu szybciej czytam, niż oglądam i słucham, albo mówię.

Data: 2016-02-02 19:56:55
Autor: zdumiony
Plan banksterów był taki
W dniu 02.02.2016 o 19:41, Marek Czaplicki pisze:
[...]

https://www.youtube.com/watch?v=Z-HEfMbDo5k
Petru i lewica z poparciem Niemców szykują zamach stanu?

Data: 2016-02-02 20:01:18
Autor: Marek Czaplicki
Plan banksterów był taki
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 2 lutego 2016 19:56:

[...]

Lewica? Ona rządzi teraz. To są ci "przyzwoici" u władzy. Przecież wygrali wybory tylko dlatego, że naobiecywali najwięcej. To, że siedzą w kruchtach kościołów nie zmienia mentalności, że wg samych siebie są tacy nieudaczni, że muszą naobiecywać wyborcom góry pieniędzy aby "posmakować" władzy. :-)

Data: 2016-02-02 22:08:34
Autor: u2
Plan banksterów był taki
W dniu 2016-02-02 o 20:01, Marek Czaplicki pisze:
muszą naobiecywać wyborcom góry pieniędzy aby "posmakować" władzy

znowu się czepiasz czeplik, jakie góry ? toż to zaledwie pińćset od łebka:)

twoja pełomafia obiecywała czysta miliardów:)

Data: 2016-02-02 19:47:49
Autor: Obsrywator
Plan banksterów był taki
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:n8qqu7$1u7$22node2.news.atman.pl...
[...]

Kogo uważasz za "przyzwoitych", Kurskiego albo BrudziÅ„skiego czy St.PietÄ™? Oni wszystcy to "komuniÅ›ci  i zÅ‚odzieje".

Plan banksterów był taki