Plan informatyzacji państwa

Data: 2011-11-09 12:03:04
Autor: Bambaryła
Plan informatyzacji państwa

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:85930290-1e79-4895-adf4-02f902732d6dw7g2000yqc.googlegroups.com...
... informatyzują, informatyzują, a jak zwykle na szumnych planach się
kończy, no i na łapówkach dla dyrechtorów :

Jak widać nie masz zielonego pojecia o informatyzacji więc zamilcz dobry człowieku. Wy pisowcy uznajecie siebie za ekspertów w każdej dziedzinie.

BBR

Data: 2011-11-09 16:23:56
Autor: u2
W dniu 2011-11-09 12:03, Bambaryła pisze:
Jak widać nie masz zielonego pojecia o informatyzacji więc zamilcz dobry
człowieku. Wy pisowcy uznajecie siebie za ekspertów w każdej dziedzinie.

Nie jestem pisowcem, a po drugie ja mam kwalifikacje ktorych ty nie masz.

Data: 2011-11-09 07:33:47
Autor: Antenka
On 9 Lis, 16:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Nie jestem pisowcem, a po drugie ja mam kwalifikacje ktorych ty nie masz.

Tak? A jakie to kwalifikacje? Uchyl rąbek tajemnicy ;-).

Antenka

P.s. Aha oni wszyscy kiedyś zdechną :D

Data: 2011-11-09 16:35:38
Autor: u2
W dniu 2011-11-09 16:33, Antenka pisze:
>  Nie jestem pisowcem, a po drugie ja mam kwalifikacje ktorych ty nie masz.
Tak? A jakie to kwalifikacje? Uchyl rąbek tajemnicy

Przeciez pisalem juz kilka razy ze jestem inzynierem. Ukonczylem PW.

Data: 2011-11-09 07:44:16
Autor: Antenka
On 9 Lis, 16:35, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Tak? A jakie to kwalifikacje? Uchyl rąbek tajemnicy

Przeciez pisalem juz kilka razy ze jestem inzynierem. Ukonczylem PW.

Aaa widocznie nie doczytałam. :-) Znam trochę to środowisko :-o)), ale
nie pytaj mi się co o was sądzę :D.

Antenka

Data: 2011-11-09 18:14:11
Autor: u2
W dniu 2011-11-09 16:44, Antenka pisze:
Przeciez pisalem juz kilka razy ze jestem inzynierem. Ukonczylem PW.
Aaa widocznie nie doczytałam.:-)  Znam trochę to środowisko :-o)), ale
nie pytaj mi się co o was sądzę :D.

Ja nie jestem ze srodowiska. Instalacje sanitarne to nie moja dzialka.

Data: 2011-11-09 17:47:31
Autor: stevep
Dnia 09-11-2011 o 16:35:38 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]
Tak? A jakie to kwalifikacje? Uchyl rąbek tajemnicy

Przeciez pisalem juz kilka razy ze jestem inzynierem. Ukonczylem PW.

O Santa Madonna poratuj, na którym bazarze kupiłeś dyplom?

--
stevep

Data: 2011-11-09 18:00:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4eba9dcd$0$2189$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
Tak? A jakie to kwalifikacje? Uchyl rąbek tajemnicy

Przeciez pisalem juz kilka razy ze jestem inzynierem. Ukonczylem PW.

Spotyka się dwóch inżynierów.
Jeden mówi, że czuje się chory.
Drugi na to - idź do lekarza.
Pierwszy - jak pomyślę - jaki ze mnie inżynier, to boję się iść do lekarza.

Data: 2011-11-09 17:46:28
Autor: stevep
Dnia 09-11-2011 o 12:03:04 Bambaryła <bambaryla@zascianek.eu> napisał(a):

[...]

On jest ekspierdem wyłącznie od razwietki z jaczejką.

--
stevep

Plan informatyzacji państwa