Plan na jutro ...

Data: 2011-09-05 11:35:07
Autor: Endriu
Plan na jutro ...
Data: 2011-09-06 18:23:35
Autor: Endriu
Plan na jutro ...
 i wystrzał z uformowanej głowy formacji byka ?.

No nie do końca tak po planie poszło ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-06 20:00:23
Autor: Endriu
Plan na jutro ...
No nie do końca tak po planie poszło ...

Nie chwalić dnia przed zachodem słońca ale na S&P 500 mój chytry plan coraz bliżej realizacji....
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f2c9dd396cd89373.html

Tak mi się wydaje, że albo objęcie hossy, albo jazda w dół ...
Charli pewnie obgryza z nerwów paznokcie ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-06 23:45:17
Autor: skippy
Plan na jutro ...

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j45n4g$ofc$1usenet.news.interia.pl...
[...]

pozostaje mozliwość linii poziomej, odrzućmy najmniej prawdopodobną i bedzie dobrze

Data: 2011-09-07 09:10:13
Autor: Endriu
Plan na jutro ...
pozostaje mozliwość linii poziomej, odrzućmy najmniej prawdopodobną i bedzie dobrze

Che panowie oświećcie - tu niby poszło planowo (dane z metatrader TMS Brookers):
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/84bdfa8a1c0b634b.html

a tu juz niby całkiem inaczej(dane Stooq):
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/cd47d0572b6f6f39.html

O co tu kaman i czy to są jakies dwa rodzaje danych SP 500  ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-07 09:16:56
Autor: Endriu
Plan na jutro ...
a tu juz niby całkiem inaczej(dane Stooq):
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/cd47d0572b6f6f39.html

Na Stooq dane z 6 i 7 są jakby na siebie nałożone stąd ten tick będący sumą tych dwóch dni ....
Wniosek na stooq do objęcia nie doszło ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-07 09:18:17
Autor: Endriu
Plan na jutro ...
Na Stooq dane z 6 i 7 są jakby na siebie nałożone stąd ten tick będący sumą

sorry 7 jest dopiero dzisiaj przecież ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-09-07 09:21:57
Autor: Endriu
Plan na jutro ...
sorry 7 jest dopiero dzisiaj przecież ...

Pewnie to z tms to jakie kontrakty prowadzone przez TMS 24 na dobę, a stooq to dane z rynku/giełdy od 16:30 do 22:00 - stąd różnice ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Plan na jutro ...