Plan prywatyzacji 2009-2011

Data: 2009-08-05 22:54:02
Autor: mkarwan
Plan prywatyzacji 2009-2011
Trudno sobie wyobrazić realizacje przewidzianą w 2009 r.
Chyba że firmy będą sprzedawane za bezcen.
Może o to tu przede wszystkim chodzi.
Zdumiewa mnie sprzedaż firm przynoszący spore zyski.
Ciekawostka PKO BP przewidziany jest do sprzedaży, ale nie przewidziano oferty publicznej.
Zaktualizowany Plan prywatyzacji na lata 2009-2001 jest tu http://prywatyzacja.msp.gov.pl/dokumenty/zalaczniki/5-2693.xls

http://prywatyzacja.msp.gov.pl/portal/pr/141/4047/Plan_prywatyzacji_na_lata_20082011.html
http://prywatyzacja.msp.gov.pl/portal.php?serwis=pr&dzial=141&id=4047&poz=4

Data: 2009-08-05 23:01:51
Autor: games
mkarwan pisze:
[...]

Pedaly zyja ponad stan to i rachunki sa wysokie a trzeba je placic.  A z czego? Z nie swojego majatku .

Data: 2009-08-05 23:57:48
Autor: Lorn
games pisze:
mkarwan pisze:
[...]

Żebyś się dziecko o niesprecyzowanej orientacji o swoje rachuneczki zatroszczył :> Mamusia i Tatuś narzekają i nie chcą już opłacać abonamentu komóreczki?

Data: 2009-08-06 01:06:46
Autor: Lorn
games pisze:
Lorn pisze:
games pisze:
mkarwan pisze:
[...]

Ac iebie chuju kto sponsoruje mamusia czy KGHM?

Napisz to jeszcze raz... po naszemu :>

Data: 2009-08-06 01:23:54
Autor: games
Lorn pisze:
games pisze:
Lorn pisze:
games pisze:
mkarwan pisze:
[...]

Wybacz ale nie znam Jidysz

Data: 2009-08-06 01:32:31
Autor: Lorn
games pisze:
Lorn pisze:
games pisze:
Lorn pisze:
games pisze:
mkarwan pisze:
[...]

Nie ma czego wybaczać, też nie znam. :> Polski chyba znasz? :>

Data: 2009-08-05 23:20:57
Autor: jadrys
mkarwan pisze:
[...]

Coś mi się zdaje że akurat Ty nie powinieneś mieć pretensji o prywatyzację, przecież rękami i nogami się podpisujesz pod kapitalizmem..

Data: 2009-08-05 23:26:32
Autor: mkarwan
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h5ct3p$j0d$6news.onet.pl...
mkarwan pisze:
[...]

Skąd ty możesz wiedzieć pod czym ja się podpisuję.
Przecież nie wiesz kim jestem.

Data: 2009-08-05 23:37:36
Autor: jadrys
mkarwan pisze:
[...]

Ale znam Twoje poglądy na te sprawy.

Data: 2009-08-06 09:00:57
Autor: mkarwan
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h5cu30$msv$2news.onet.pl...
[...]

Nie masz pojęcia o moich poglądach.

Data: 2009-08-06 13:09:20
Autor: jadrys
mkarwan pisze:
[...]

Czyżby? A mi się wydaje że wiem -  o Twoich poglądach i to kim jesteś..  Jesteś zapewne nieaktywnym homoseksualistą, przyczyną tego stanu rzeczy jest impotencja albo zaawansowane żylaki odbytu.. Być może się mylę co do tej diagnozy, ale wobec tego powiedz mi  co jest przyczyną tak wielkiej Twojej niechęci  do aktywnych  "kochających inaczej"?

PS. mam nadzieje że się nie obrazisz za tak postawioną diagnozę.. :-)

Data: 2009-08-06 20:25:02
Autor: mkarwan
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h5edl9$3pq$1news.onet.pl...
[...]

Napisałeś "mi się wydaje że wiem" co oznacza, że nie wiesz nic.
Robisz z siebie durnia, po co?
Czy przypadkiem nie jesteś nieaktywnym homoseksualistą, impotentem i masz żylaki odbytu, a dla odreagowania uważasz, że inni też są tacy jak ty i mają takie same problemy jak ty?
Nie porównuj innych do siebie nie każdy jest ci podobny.
Z twego listu wynika, że dzielisz ludzi tylko na homoseksualistów aktywnych i nieaktywnych, co może świadczyć o tym, że sam jesteś pederastą.
Na świecie są jeszcze heteroseksualiści i to dzięki nim ludzkość jeszcze istnieje.

Data: 2009-08-06 21:57:51
Autor: jadrys
mkarwan pisze:
[...]

Nie odwracaj kota ogonem, Nie jesteś homkiem, i dobrze.. Tylko wytłumacz mi dlaczego tak bluzgasz na homoseksualistów skoro nie masz/miałeś z nimi nic wspólnego?
A co do mnie - to nigdy nie byłem ani nie jestem  gejem.. Po prostu znam paru ludzi z tego środowiska i wiem że głupkowate opinie na ich temat głoszone m.in. przez Ciebie nie maja nic wspólnego z  rzeczywistością..  Przez to często zabieram głos w tej sprawie..

Data: 2009-08-05 23:27:07
Autor: awe

mkarwan pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- --
ale nie by kolegom zylo sie lepiej
awe

Data: 2009-08-05 23:31:35
Autor: boukun

mkarwan pisze:
[...]

Ale innym kolegom...

boukun

Data: 2009-08-05 23:37:25
Autor: jadrys

mkarwan pisze:

[...]

A czy to ważne komu? Kapitalistyczny nienażarty ryj jest jeden.

Data: 2009-08-06 06:17:43
Autor: Tzva Adonai
Plan prywatyzacji 2009-2011
Coś mi się zdaje że akurat Ty nie powinieneś mieć pretensji o prywatyzację, przecież rękami i nogami się podpisujesz pod kapitalizmem..

mrurwan to stary pomiot peerelowski, wierzył w socjalizm do czasu jego upadku,
zalicza się do tych drobnych esbeckich kapusiów, którym nie udało się przestawić
na wolny rynek... Teraz bydle siedzi na emeryturce mundurowej, pisze o Żydach w
internecie i z rozrzewnieniem wspomina swoją karierę publicystyczną w "Żołnierzu
Wolności"... Małe, nawrócone na katolicyzm, esbeckie guano, któremu marzy się
powrót do pobożno-patriotycznej odmiany PRL...

Data: 2009-08-06 00:06:32
Autor: Lorn
mkarwan pisze:
Trudno sobie wyobrazić realizacje przewidzianą w 2009 r.
Chyba że firmy będą sprzedawane za bezcen.
Może o to tu przede wszystkim chodzi.

Nie widzę sensu, ale zaryzykuję... Prywatyzacja jest jedną z niewielkiej puli możliwości zwalczania skutków kryzysu. :>

Zdumiewa mnie sprzedaż firm przynoszący spore zyski.

Dlaczego to takie zdumiewające? Kto kupi coś co przynosi marny/mierny zysk?

[...]

Przyznaję... Nie mam teraz głowy do analizowania tabelek "Przewidywalny tryb prywatyzacji" Co nie oznacza ostateczny. Nie wnikam :>

Data: 2009-08-06 01:08:12
Autor: Lorn
games pisze:
Lorn pisze:
mkarwan pisze:
[...]

Ajk nie masz glowy to jestes jezdziec bez glowy i wypierdalaj gdzie twoje miejsce palancie

Ograniczony umysłowo jesteś? :> Szczerze współczuję. Przepraszam. :>

Data: 2009-08-06 01:33:44
Autor: Lorn
games pisze:
Lorn pisze:
games pisze:
Lorn pisze:
mkarwan pisze:
[...]

Ty zydku wypad do izraela tam twoje miejsce najlepiej Kibutz.

Nie jestem żydem. :>

Data: 2009-08-06 01:43:18
Autor: games
Plan prywatyzacji 2009-2011
Jesli nie jestes to co tu robisz Goju?

Data: 2009-08-06 01:54:19
Autor: Lorn
games pisze:
Jesli nie jestes to co tu robisz Goju?

Nie ładnie jest odpowiadając pytaniem na pytanie...
Ale czy nie ujawniłeś swego żydowskiego pochodzenia? Bo niby co tu robisz? :>

Data: 2009-08-06 02:50:52
Autor: games
Lorn pisze:
games pisze:
Jesli nie jestes to co tu robisz Goju?

Nie ładnie jest odpowiadając pytaniem na pytanie...
Ale czy nie ujawniłeś swego żydowskiego pochodzenia? Bo niby co tu robisz? :>

Jak kazdy zyd czytam newsy a ty Goju co tu robisz?

Data: 2009-08-07 01:54:17
Autor: Lorn
games pisze:
Lorn pisze:
games pisze:
Jesli nie jestes to co tu robisz Goju?

Nie ładnie jest odpowiadając pytaniem na pytanie...
Ale czy nie ujawniłeś swego żydowskiego pochodzenia? Bo niby co tu robisz? :>

Jak kazdy zyd czytam newsy

Czytaj...

a ty Goju co tu robisz?

"Goju" :> Tak sobie brykam... :>

Data: 2009-08-06 09:06:55
Autor: mkarwan
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h5cuka$92a$3news.interia.pl...
mkarwan pisze:
[...]

W tym roku MF nakazało wypłatę zysku m.in. KGHM i PKO BP aby zasilić budżet.
Zysk nie jest budżetowi potrzebny?
Skąd budżet będzie miał dodatkowe pieniądze gdy sprzeda wszystkie rentowne firmy?
Czy jest taki kraj w UE w którym nie ma firm z udziałem właścicielskim państwa?

Data: 2009-08-06 10:20:27
Autor: Marek
On 6 Sie, 09:06, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Lorn" <ateag...@poczta.fm> napisał w wiadomościnews:h5cuka$92a$3news.interia.pl...

> [...]

firmy?
Czy jest taki kraj w UE w którym nie ma firm z udziałem właścicielskim

Zle postawione pytanie.
Pytanie powinno brzmiec: Czy w UE MUSZA wszystkie panstwa miec udzialy
w firmach ?

Data: 2009-08-06 15:24:10
Autor: Lorn
mkarwan pisze:
[...]

Nie odpowiedziałeś na pytanie. Kto kupi coś co przynosi marny/mierny
zysk?

Zysk nie jest budżetowi potrzebny?

Jest.

Skąd budżet będzie miał dodatkowe pieniądze gdy sprzeda wszystkie rentowne firmy?

Podatki.

Czy jest taki kraj w UE w którym nie ma firm z udziałem właścicielskim państwa?

Sugerujesz w pytaniu jakoby Skarb Państwa pozbywał się wszystkiego co tylko możliwe... Nawet mając pakiet większościowy. :> Skoro Ty tego nie wiesz... to ja również. :> Nie wnikam.

"Przewidywalny tryb prywatyzacji" nie jest ostatecznym... Prywatyzacja KGHM`u w skali zaproponowanej przez Ministra Grada jest co najmniej dyskusyjna. :>

Plan prywatyzacji 2009-2011