Plan prywatyzacji 2009-2011

Data: 2009-08-06 00:06:32
Autor: Lorn
Plan prywatyzacji 2009-2011
mkarwan pisze:
Trudno sobie wyobrazić realizacje przewidzianą w 2009 r.
Chyba że firmy będą sprzedawane za bezcen.
Może o to tu przede wszystkim chodzi.

Nie widzę sensu, ale zaryzykuję... Prywatyzacja jest jedną z niewielkiej puli możliwości zwalczania skutków kryzysu. :>

Zdumiewa mnie sprzedaż firm przynoszący spore zyski.

Dlaczego to takie zdumiewające? Kto kupi coś co przynosi marny/mierny zysk?

Ciekawostka PKO BP przewidziany jest do sprzedaży, ale nie przewidziano oferty publicznej.
Zaktualizowany Plan prywatyzacji na lata 2009-2001 jest tu http://prywatyzacja.msp.gov.pl/dokumenty/zalaczniki/5-2693.xls

http://prywatyzacja.msp.gov.pl/portal/pr/141/4047/Plan_prywatyzacji_na_lata_20082011.html http://prywatyzacja.msp.gov.pl/portal.php?serwis=pr&dzial=141&id=4047&poz=4

Przyznaję... Nie mam teraz głowy do analizowania tabelek "Przewidywalny tryb prywatyzacji" Co nie oznacza ostateczny. Nie wnikam :>

Data: 2009-08-06 01:08:12
Autor: Lorn
games pisze:
Lorn pisze:
mkarwan pisze:
[...]

Ajk nie masz glowy to jestes jezdziec bez glowy i wypierdalaj gdzie twoje miejsce palancie

Ograniczony umysłowo jesteś? :> Szczerze współczuję. Przepraszam. :>

Data: 2009-08-06 01:33:44
Autor: Lorn
games pisze:
Lorn pisze:
games pisze:
Lorn pisze:
mkarwan pisze:
[...]

Ty zydku wypad do izraela tam twoje miejsce najlepiej Kibutz.

Nie jestem żydem. :>

Data: 2009-08-06 01:43:18
Autor: games
Plan prywatyzacji 2009-2011
Jesli nie jestes to co tu robisz Goju?

Data: 2009-08-06 01:54:19
Autor: Lorn
games pisze:
Jesli nie jestes to co tu robisz Goju?

Nie ładnie jest odpowiadając pytaniem na pytanie...
Ale czy nie ujawniłeś swego żydowskiego pochodzenia? Bo niby co tu robisz? :>

Data: 2009-08-06 02:50:52
Autor: games
Lorn pisze:
games pisze:
Jesli nie jestes to co tu robisz Goju?

Nie ładnie jest odpowiadając pytaniem na pytanie...
Ale czy nie ujawniłeś swego żydowskiego pochodzenia? Bo niby co tu robisz? :>

Jak kazdy zyd czytam newsy a ty Goju co tu robisz?

Data: 2009-08-07 01:54:17
Autor: Lorn
games pisze:
Lorn pisze:
games pisze:
Jesli nie jestes to co tu robisz Goju?

Nie ładnie jest odpowiadając pytaniem na pytanie...
Ale czy nie ujawniłeś swego żydowskiego pochodzenia? Bo niby co tu robisz? :>

Jak kazdy zyd czytam newsy

Czytaj...

a ty Goju co tu robisz?

"Goju" :> Tak sobie brykam... :>

Data: 2009-08-06 09:06:55
Autor: mkarwan
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h5cuka$92a$3news.interia.pl...
mkarwan pisze:
[...]

W tym roku MF nakazało wypłatę zysku m.in. KGHM i PKO BP aby zasilić budżet.
Zysk nie jest budżetowi potrzebny?
Skąd budżet będzie miał dodatkowe pieniądze gdy sprzeda wszystkie rentowne firmy?
Czy jest taki kraj w UE w którym nie ma firm z udziałem właścicielskim państwa?

Data: 2009-08-06 10:20:27
Autor: Marek
On 6 Sie, 09:06, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Lorn" <ateag...@poczta.fm> napisał w wiadomościnews:h5cuka$92a$3news.interia.pl...

> [...]

firmy?
Czy jest taki kraj w UE w którym nie ma firm z udziałem właścicielskim

Zle postawione pytanie.
Pytanie powinno brzmiec: Czy w UE MUSZA wszystkie panstwa miec udzialy
w firmach ?

Data: 2009-08-06 15:24:10
Autor: Lorn
mkarwan pisze:
[...]

Nie odpowiedziałeś na pytanie. Kto kupi coś co przynosi marny/mierny
zysk?

Zysk nie jest budżetowi potrzebny?

Jest.

Skąd budżet będzie miał dodatkowe pieniądze gdy sprzeda wszystkie rentowne firmy?

Podatki.

Czy jest taki kraj w UE w którym nie ma firm z udziałem właścicielskim państwa?

Sugerujesz w pytaniu jakoby Skarb Państwa pozbywał się wszystkiego co tylko możliwe... Nawet mając pakiet większościowy. :> Skoro Ty tego nie wiesz... to ja również. :> Nie wnikam.

"Przewidywalny tryb prywatyzacji" nie jest ostatecznym... Prywatyzacja KGHM`u w skali zaproponowanej przez Ministra Grada jest co najmniej dyskusyjna. :>

Plan prywatyzacji 2009-2011