Plan totalnej wyprzedaży

Data: 2011-04-06 11:06:55
Autor: boukun
Plan totalnej wyprzedaży

Użytkownik "Inc" <gfhf@lljl.pl> napisał w wiadomości news:inh2hv$dn7$1dont-email.me...

Strategia prywatyzacyjna rządu Donalda Tuska prowadzi prostą drogą do katastrofy gospodarczej. Największe polskie firmy, których akcje Skarb Państwa chce sprzedać w 2011 r.

Banki, kopalnie, nieruchomości, sanatoria, a nawet udziały w firmach znajdujących się na... liście spółek strategicznych dla państwa, będących perłami polskiej gospodarki, jak Grupa Lotos, PGE czy Tauron - wszystko na sprzedaż. Oczywiście, najlepiej jak najszybciej

Phe, he, he,
obudzili się, z ręką w nocniku...
A co innego się robiło z Polską przez ostatnie 22 lata? Polska juz dawno wyprzedana i rozgrabiona...
Pytanie tylko, co ma oznaczać sprzedać polski majątek narodowy, własność wszystkich Polaków, najlepiej? Kto ma takie prawo, kupczyć naszą wspólną własnoscią i ją zagrabiać? Kto im dał takie prawo nas sprzedać i puścić na bruk i z torbami?

boukun

Data: 2011-04-06 15:10:24
Autor: the_foe
Plan totalnej wyprzedaży
W dniu 2011-04-06 11:06, boukun pisze:
Pytanie tylko, co ma oznaczać sprzedać polski majątek narodowy, własność
wszystkich Polaków

czegos takiego nie ma i nigdy nie bylo, to tylko propaganda PRLu wprowadzila takie dziwne definicje aby usprawiedliwic walke z wlasnoscia. Własnośc jest tylko jedna: prywatna. Pantwowa wlasnosc to oksymoron.

--
the_foe

Data: 2011-04-06 20:51:44
Autor: boukun
Plan totalnej wyprzedaży

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:inhont$l3$1news.dialog.net.pl...
[...]

Wymyślasz, to są moje słowa, nie żadna propaganda PRLu. Taka jest prawda, my narósd jesteśmy właścicielami wszystkiego, co własnymi rękami wybudowaliśmy i my naród się kiedyś o to wszystko upomnimu... Prywatna własność była i w PRLu, ale nie może być tak, że jeden wybrany człowiek ukradnie całą fabrykę, którą ludzie latami budowali i rozwijali. Państwowa własność, to własność narodu, to własność załogi. Bez załogi nie byłoby własności, taka jest prawda...
Pokaż mi człowieka, który się uczciwie i własnymi rękami dorobił fabryki, który własnymi rękami fabrykę postawił?

boukun

Data: 2011-04-06 12:16:22
Autor: J-23
Plan totalnej wyprzedaży
On 6 Kwi, 20:51, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "the_foe" <the_...@wupe.pl> napisa w wiadomo cinews:inhont$l3$1news.dialog.net.pl...

> [...]
> takie dziwne definicje aby usprawiedliwic walke z wlasnoscia. W asno c jest
> tylko jedna: prywatna. Pantwowa wlasnosc to oksymoron.

Wymy lasz, to s moje s owa, nie adna propaganda PRLu. Taka jest prawda, my
nar sd jeste my w a cicielami wszystkiego, co w asnymi r kami wybudowali my i my
nar d si kiedy o to wszystko upomnimu... Prywatna w asno by a i w PRLu, ale
nie mo e by tak, e jeden wybrany cz owiek ukradnie ca fabryk , kt r ludzie
latami budowali i rozwijali. Pa stwowa w asno , to w asno narodu, to w asno
za ogi. Bez za ogi nie by oby w asno ci, taka jest prawda...
Poka mi cz owieka, kt ry si uczciwie i w asnymi r kami dorobi fabryki, kt ry
w asnymi r kami fabryk postawi ?

boukun

zapomniales ze komunisci wywlaszczyli w ramach nacjonalizacji, wielu
wlascicieli roznych przedsiebiorstw i majatkow ziemskich.

Data: 2011-04-06 21:47:50
Autor: boukun
Plan totalnej wyprzedazy

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:42eca8cc-4c30-467f-838e-906e98691aa8t16g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

zapomniales ze komunisci wywlaszczyli w ramach nacjonalizacji, wielu
wlascicieli roznych przedsiebiorstw i majatkow ziemskich.

I dobrze, tamci tez sie wlasnymi rekami tego nie dorobili, tylko ciemiezyli naród. Rosjanie byli najsprawiedliwsi na swiecie, wszystkich podizelili sprawiedliwie...

Czy dzisiaj jest ktos z np. tych Zydów co to niby potracili majatki udowodnic, ze ich przodkowie nabyli je uczciwie? Nigdy!

boukun

Data: 2011-04-06 13:42:48
Autor: J-23
Plan totalnej wyprzedazy
On 6 Kwi, 21:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:42eca8cc-4c30-467f-838e-906e98691aa8t16g2000vbi.googlegroups.com...

> [...]

Czy dzisiaj jest ktos z np. tych Zydów co to niby potracili majatki udowodnic,
ze ich przodkowie nabyli je uczciwie? Nigdy!

Fajne bo idiotyczne!
Teraz rozumiem Twoja "logike". Kazdy powinien wszystko wykonywac
"wlasnymi rekami". A zegarek powinien naprawic ten kto go popsul.
Czyli tymi renkami tymi palcyma.

Data: 2011-04-07 09:19:57
Autor: boukun
Plan totalnej wyprzedazy

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:526553ec-2e9b-4627-a4b9-9f9bc86d4237l30g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

Teraz rozumiem Twoja "logike". Kazdy powinien wszystko wykonywac
"wlasnymi rekami". A zegarek powinien naprawic ten kto go popsul.
-- -- -- -- -- -- -- --
Nie, nic nie rozumiesz. Nie mozna wykorzystywac zdolnosci i kreatywnosci drugiego czlowieka i osoby trzecie nie powiny czerpac z tego lwiej czesci korzysci...

boukun

Data: 2011-04-07 02:57:25
Autor: J-23
Plan totalnej wyprzedazy
On 7 Kwi, 09:19, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:526553ec-2e9b-4627-a4b9-9f9bc86d4237l30g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

drugiego czlowieka i osoby trzecie nie powiny czerpac z tego lwiej czesci

Hm!
przeczytaj "Kapital" Marksa

"Karol Marks oparł swoja teorię o wartości pracy, a zwłaszcza o teorię
wyzysku. Marks zapatruje się bardzo pesymistycznie na położenie klasy
pracującej i przepowiada upadek kapitalistycznego ustroju, wskutek
ciągłego wzrostu klasy robotniczej i coraz bardziej zaostrzających się
kryzysów (teoria katastrof). Ponieważ zaś według metody dialektycznej
postęp dokonuje się w ten sposób, że w miejsce starego systemu
przychodzi nowy, wręcz przeciwny, więc Marks potępiał wszystkie
reformy socjalne, dążąc do zupełnego zniszczenia systemu
kapitalistycznego w drodze rewolucji i do ugruntowania władzy
proletariatu w drodze dyktatury".

Data: 2011-04-08 10:10:06
Autor: boukun
Plan totalnej wyprzedazy

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:beab468e-6999-4421-94ac-7acba8e42e37dr5g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

reformy socjalne, dążąc do zupełnego zniszczenia systemu
kapitalistycznego w drodze rewolucji i do ugruntowania władzy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Sam sobie odopwiedziałeś, że najwyższy czas zmienić system w drugą stronę, teraz trzeba na nowo ludzi okraść... Ten system się już wyczerpał, nie ma czym kupczyć, nie ma jak tego systemu podeprzeć, trzeba kolejnej rewolucji i kolejnych ofiar...

boukun

Data: 2011-04-08 01:39:22
Autor: J-23
Plan totalnej wyprzedazy
On 8 Kwi, 10:10, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:beab468e-6999-4421-94ac-7acba8e42e37dr5g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

trzeba na nowo ludzi okraść... Ten system się już wyczerpał, nie ma czym
kupczyć, nie ma jak tego systemu podeprzeć, trzeba kolejnej rewolucji i

Ok, walcz i mozesz byc ta ofiara! Bo mnie to wisi, i nie mam ochoty
nadstawiac karku.

Data: 2011-04-08 10:44:52
Autor: boukun
Plan totalnej wyprzedazy

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a9e1338f-8c2a-4156-88c1-9eedb6b57782e21g2000vbz.googlegroups.com...
> [...]

kolejnych ofiar...

boukun

Ok, walcz i mozesz byc ta ofiara! Bo mnie to wisi, i nie mam ochoty
Tak czy owak, jeszcze twoje dzieci i wnuki będą z tego powodu cierpieć...

boukun

Data: 2011-04-06 21:26:04
Autor: pluton
Plan totalnej wyprzedaży
[...]

Zrob chociaz jeden dobry uczynek dla swojego dziecka
i nie ucz go tego.

Nullification

Data: 2011-04-06 21:31:31
Autor: jadrys
Plan totalnej wyprzedaĹźy
W dniu 2011-04-06 21:26, pluton pisze:
załogi. Bez załogi nie byłoby własności, taka jest prawda...
Pokaż mi człowieka, który się uczciwie i własnymi rękami dorobił fabryki,
ktĂłry
własnymi rękami fabrykę postawił?

boukun

Zrob chociaz jeden dobry uczynek dla swojego dziecka
i nie ucz go tego.

Wręcz przeciwnie, - od małego trzeba uczyć człowieka o sprawiedliwym świecie. I o moĹźliwosciach płynących z tego wolnego, sprawiedliwego  świata.

Data: 2011-04-06 21:49:23
Autor: boukun
Plan totalnej wyprzedaży

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:inieh9$1hd$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Znaczy czego? dzieci moje są wyjątkowo uświadomione światopoglądowo..., po ojcu są takie inteligentne...

boukun

Data: 2011-04-06 13:44:26
Autor: J-23
Plan totalnej wyprzedaży
On 6 Kwi, 21:49, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:inieh9$1hd$1inews.gazeta.pl...

> kt ry

> Zrob chociaz jeden dobry uczynek dla swojego dziecka
> [...]

Znaczy czego? dzieci moje s wyj tkowo u wiadomione wiatopogl dowo..., po ojcu
s takie inteligentne...

boukun

no no, inteligentne sa po ojcu - mowisz?

Data: 2011-04-07 02:08:43
Autor: the_foe
Plan totalnej wyprzedaży
W dniu 2011-04-06 20:51, boukun pisze:
Państwowa własność, to własność narodu, to własność załogi. Bez załogi
nie byłoby własności, taka jest prawda...

nie, "panstwowa wlasnosc" to domena feudalna rzadzacych. Narod ma z tego mniej niz z wlasnosci prywatnej - bo ta mozna lupic podatkami. "Wlasnosc panstwowa" na ogol trzeba jeszcze wspomagac, albo finansowo albo ustanawiajac prawne bariery konkurencji. A korzysci maja na ogol tylko rzadzacy bo maja dostepne dluzsze koryto.

--
the_foe

Data: 2011-04-07 09:24:52
Autor: boukun
Plan totalnej wyprzedaży

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:iniva8$kp9$1news.dialog.net.pl...
[...]

To jest totalna bzdura, to jest właśnie odniesienie do kapitalizmu...

A propos, czy własność państwową czy prywatną i tak trzeba ją najczęściej wspomagać przez państwo, tak było, jest i będzie. Państwo przynajmniej może tworzyć przemysł tam, gdzie go potrzeba, a nie dla konkurencji... Konkurencja to fikcja i niuc nie znaczący slogan... Zobacz na rapidalnie skaczące dzisiaj do góry ceny...

boukun

Data: 2011-04-07 02:57:10
Autor: J-23
Plan totalnej wyprzedaży
On 7 Kwi, 09:24, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "the_foe" <the_...@wupe.pl> napisał w wiadomościnews:iniva8$kp9$1news.dialog.net.pl...

> [...]

fikcja i niuc nie znaczący slogan... Zobacz na rapidalnie skaczące dzisiaj do

fajne, dodaj jeszcze do tego "gospodarke planowa". wszystko to juz
bylo i sie zupelnie nie sprawdzilo

Data: 2011-04-08 10:11:42
Autor: boukun
Plan totalnej wyprzedaży

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:67980c5c-a563-406b-ad90-6dffb19ddca6o26g2000vby.googlegroups.com...
> [...]

góry ceny...

boukun

fajne, dodaj jeszcze do tego "gospodarke planowa". wszystko to juz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Sprawdziło się i to jak. Dzisiaj powoli po cichu wprowadza się gospodarkę planową, debatuje się nad tym, ale system nie pozwala na to, więc trzeba będzie ludzi na nowo okraść... i system zmienić w drugą stronę...

boukun

Data: 2011-04-08 01:41:40
Autor: J-23
Plan totalnej wyprzedaży
On 8 Kwi, 10:11, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:67980c5c-a563-406b-ad90-6dffb19ddca6o26g2000vby.googlegroups.com...
> [...]

> wiadomo cinews:iniva8$kp9$1news.dialog.net.pl...

> To jest totalna bzdura, to jest w a nie odniesienie do kapitalizmu...

> A propos, czy w asno pa stwow czy prywatn i tak trzeba j najcz ciej
> wspomaga przez pa stwo, tak by o, jest i b dzie. Pa stwo przynajmniej mo e
> tworzy przemys tam, gdzie go potrzeba, a nie dla konkurencji... Konkurencja
> fikcja i niuc nie znacz cy slogan... Zobacz na rapidalnie skacz ce dzisiaj do
> g ry ceny...

> boukun

fajne, dodaj jeszcze do tego "gospodarke planowa". wszystko to juz
Sprawdzi o si i to jak. Dzisiaj powoli po cichu wprowadza si gospodark
planow , debatuje si nad tym, ale system nie pozwala na to, wi c trzeba b dzie
ludzi na nowo okra ... i system zmieni w drug stron ...

boukun

dla mnie jest wazne ze nie musze stac w kolejkach po wszystko.
"kase" potrafie zarobic, reszta jak wyzej - "wisi mi"

Data: 2011-04-08 10:47:03
Autor: boukun
Plan totalnej wyprzedazy

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:a52f553e-1473-4d3f-9972-5d92cf02f9bfhg8g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

dla mnie jest wazne ze nie musze stac w kolejkach po wszystko.
"kase" potrafie zarobic, reszta jak wyzej - "wisi mi"

Hmm, a pomidory nie maja juz zadnego smaku... Kiedys mialem piekne, swoje na dzialce, smakowaly jak soczyste owoce, o chlebie wystanym w kolejce nie dlatego, ze go nie bylo, tylko dlatego, ze sie czekalo na swierzy wypiek nie wspominajac...

Nie samym chlebem czlowiek zyje...

boukun

Plan totalnej wyprzedaży