Plan zagospodarowania przestrzennego

Data: 2009-05-30 11:32:19
Autor: vermess
Plan zagospodarowania przestrzennego
Witam,
Jestem właścicielem działki, która leży na terenie objętym planem zagospodarowania przestrzennego ustanowionym przez gminę. Przez działkę tą płynie ciek wodny. Zgodnie planem zagospodarowania nie mogę wybudować na działce domu w odległości mniejszej niż 15m od tego cieku wodnego.
Taka sytuacja trwała przez kilka lat. Dowiedziałem się jednak, że w gminie trwają właśnie prace nad nowym planem zagospodarowania przestrzennego. I tutaj rodzi się pytanie: Jak walczyć o zmniejszenie tych 15m?
Urzędnik w gminie poinformował mnie, że wkrótce zostanie wystawione do publicznego wglądu studium tego planu i dopiero wtedy będę mógł zgłaszać swoje uwagi i wnioski, które mogą zostać rozpatrzone pozytywnie lub nie...
Jak w ogóle ugryźć ten temat?

vermess

Plan zagospodarowania przestrzennego